Re: G15

Dus 2 reuzen in Aalst! Die tweede reus (G15) stond op wacht zoals die in Genval die erop leek. Met alle puzzelstukken bij elkaar te leggen kom ik voor de G15 duidelijk op één naam uit, die dan zowel in aanmerking komt voor Genval en Aalst. En het is geen WNP'er .

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

32

Re: G15

Knap, the end! Hou ons niet langer in spanning!

Re: G15

Ik zal wel op tijd de naam laten vallen. Jij kijkt graag naar foto's om te vergelijken. De kans is heel erg groot dat G15 ook aanwezig bij de rellen in Chooz waar er verschillende foto's van op het forum staan. G15 heeft een donkere broek met zakken op de voorzijde (soort legerbroek vermoed ik), een jas zonder mauwen en een pull met rolkraag. Het zou ook voor een stuk verklaren dat de Faul in Aalst gebruikt is.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

34

Re: G15

the end, als je een zwart-wit foto van iemand bezit, waarvan je hoopt dat zijn trui kaki is, dan laat je hem toch gewoon inkleuren hé! Hierbij een willekeurige foto van de rellen in Chooz.

http://users.telenet.be/renevlayen/voorbeeld.jpg

35

Re: G15

In het dossier Pinon wordt ergens ook gewag gemaakt van een "verdachte" die ook in Doel keet geschopt zou hebben. Grote kerel, 1,90m lang, blauwe ogen ... verdere details ontsnappen me even maar daar weet Ben ongetwijfeld raad mee. smile

Re: G15

P-51, klopt wat je schrijft, en ik vraag me af of beiden elkaar kenden. De naam die ik in gedachten heb is geen Belg. In Chooz waren ook niet-Belgen, daarmee dat er een kans bestaat dat hij er ook was. Temeer omdat de Faul in Aalst gebruikt is die een link legt naar de betogingen rond Chooz en kampen in die buurt. En hij was wel bekende op kampen.

Reneke, bedankt voor de goede tip.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

37

Re: G15

P-51 wrote:

In het dossier Pinon wordt ergens ook gewag gemaakt van een "verdachte" die ook in Doel keet geschopt zou hebben.

Het gaat waarschijnlijk over Harry Moelants:

Dans cette salle [BIKBA] s'entrainait également un flamand d'1,90m, blond-roux, quasi-chauve, yeux bleu-verts ainsi pesé 90 kg et pesant actuellement 120 kg. Il aurait manifesté à Doel (Anvers) dans une manifestation pacifiste.

Bron: Verhoor Gaston Laffineur | 9 oktober 1985

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

38

Re: G15

Vreemd Ben, ik was ook op die naam gekomen, zonder dat ik van Doel afwist.

Re: G15

Twee opmerkingen: de naam die ik op de G15 plak, voldoet niet aan bovenstaande beschrijving. Maar ook Harry Moelants voldoet niet aan die beschrijving. Hij heeft immers geen blauwe ogen.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

40

Re: G15

Help het forum vooruit en zeg de naam, zodat we met z'n allen ook z'n handlangers kunnen identificeren!