101

stiletto wrote:

en wat vinden we nog over deze Beneux ....

Beneux Philip, politiecommissaris, vervormt het officieel verslag van de familie audities met betrekking tot het feit dat Michel Nihoul was gezien bij het zwembad van Bertrix op de dag van de verdwijning van een der slachtoffers van Dutroux en dat vandaar nooit van terugkeerde naar huis.

hij komt ook voor in deze lijst van afgestudeerden:

Directory of Graduates of the FBI National Academy and Officers ..., Nummer 21

https://books.google.be/books?id=gYfqOq … mp;f=false

en wie heeft nummertje 166 , jawel ... http://prntscr.com/26aj92z

102

Deze week een dubbel interview in de Humo met Jef Vermassen en minister van justitie Vincent Van Quickenborne naar aanleiding van de vermoorde kleuter Dean. Op een gegeven moment komt het gesprek op de bvn en Moussa. Beide heren zijn het er over eens dat de Delta cel op het juiste spoor zat en Charleroi er een puinhoop van gemaakt heeft. Volgend de huidige cel valt de zaak nog op de lossen.
De interviewer vraagt of het waar is dat Moussa in Overijse een kind heeft doodgeschoten. Vermassen: "Geen commentaar"

Django68 wrote:

Deze week een dubbel interview in de Humo met Jef Vermassen en minister van justitie Vincent Van Quickenborne naar aanleiding van de vermoorde kleuter Dean. Op een gegeven moment komt het gesprek op de bvn en Moussa. Beide heren zijn het er over eens dat de Delta cel op het juiste spoor zat en Charleroi er een puinhoop van gemaakt heeft. Volgend de huidige cel valt de zaak nog op de lossen.
De interviewer vraagt of het waar is dat Moussa in Overijse een kind heeft doodgeschoten. Vermassen: "Geen commentaar"

Hallucinant, alsof het doden van een kind gelijk staat met een kruimeldiefstal. Zelfs bij de bende van Nijvel moet het doden van kinderen voor spanningen en ruzie hebben gezorgd, ook onder gangsters is het doden van kinderen wel het laatste wat men doet. Ik denk dat oa Van Esbroeck, Salesse, WDS, Mendez, Lekeu ea hier de lijn hebben getrokken.

In Overijse is een kind dood geschoten, zonder enige reden. Blijkbaar wordt er in de wandelgangen gefluisterd dat Alain M. de dader is. Als dat zo is, dan is de kans statistisch gezien groot dat Alain M. ook the Killer is in Aalst, omwille van bovenstaande overtuiging dat weinig mensen zomaar op kinderen beginnen te schieten.

Ik ken de bronnen niet van deze journalist, maar vermits hij vrank en vrij de vraag stelt (alsof het een kruimeldiefstal betreft) zullen er wel meer mensen op de hoogte zijn van dit gerucht.

Laten we ook nog even verwijzen naar een PV gedeeld door Bossi in het PDS topic (pagina 35). Herkend in Aalst, bewijsstuk mantel toebehorend aan Alain M.

Zelfs de grootste optimist die hoopt dat er nog iemand zal worden veroordeeld moet toch stilaan de moed verliezen. Ik begin ook te denken dat Vermassen gewoon mee danst in dit circus. Zoals ik reeds eerder schreef, ik hoop dat de nog levende slachtoffers ondertussen de waarheid kennen en kunnen leven met het feit dat de nog levende daders straffeloos zullen blijven. Veel meer dan dat rest ons niet in dit dossier.

104

De juiste mensen en instantie hebben hierover al twee jaar geleden info gekregen 
Als ze verkiezen om er niks mee te doen en alles zo te laten dan sta je machteloos .
Het zal weer onder de categorie verticaal geklasseerd zitten .

Straffeloos of niet, als de namen van de nog levende daders bekend raken zullen ze sowieso niet veel meer moeten buitenkomen.

106

HIPA wrote:

De juiste mensen en instantie hebben hierover al twee jaar geleden info gekregen 
Als ze verkiezen om er niks mee te doen en alles zo te laten dan sta je machteloos .
Het zal weer onder de categorie verticaal geklasseerd zitten .

Maandag jl, is er een gesprek geweest met Onderzoeksrechter Martine Michelle, HIPA. Het was naar mijn oordeel toch positief te noemen wat haar onderzoek betreft. Probeer het weinige toch nog positief in te zien, HIPA. Het is nodig!

107

Het val mij op fb op dat moussa graag tshirts van BOSS draagt,een sublieme verwijzing ?
Ook toen hij rond nieuwjaar op alle journaals en kranten was, schreef hij op de vraag wat de reden van de bende van nijvel is. Dat de reden belangrijker is dan de britse kroonjuwelen.
En dan stel ik mij de vraag wat is er belangrijker dan de britse kroonjuwelen? dat is de golden  jubilee diamant die in 1985 in het extreem rechtse zuid afrika is gevonden op 30 minuutjes van pretoria ( waar bultot zo graag zat) Deze diamant is groter en waardevoller dan de diamant waar de britse kroonjuwelen van zijn geslepen (culligan) en die ook in zuid afrika was gevonden maar dan in 1905.

Over de vondst van de jubilee diamant in 1985 zal nog niet alles juist opgeheledert zijn aangezien er niet een juiste vinddatum is ervan.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Golden_Jubilee

En dan is er nog het feit dat er tussen 1985 en 1987 franse huurlingen in europa actief waren die verkeningsmissies uitvoerde voor het toenmalig extreem rechts zuid afrika.  Deze huurlingen werkte rechtsreeks voor het CCB en BOSS en verbleven tussen 83 en 87 regelmatig in het sheraton hotel. De leider van deze huurlingen was tussen 1985 en 1987 receptionist in het sheraton hotel. 

"During this period a group of a French mercenary , named Richard Rouget, was active in Europe.
This group allegedly was doing reconnaissance missions for the South Africans on the ANC. The
French police (Brigade Criminelle) suspected that they could have plaid a role in the attack on
Godfrey Motsepe and in the murder of Dulcie September. However no hard evidence could be
produced to arrest neither Rouget nor other members of his group. Rouget was based in South
Africa but the head of his group in Europe (Tran-Thuy Tuong, alias Victor, alias Paul Tramond) was
based from 1985 until December 1987 in Brussels. Tramond worked during this period as a
receptionist at the Sheraton Hotel"

Komt uit documenten van de zuid afrikaanse waarheidscommisie:
http://www.withmaliceandforethought.com … otsepe.pdf

Het is mss wat kort door de bocht, maar deze huurlingen zullen wel opzoek geweest zijn naar "plezier en vertier" en zo in moussa zijn bars beland zijn.
En aanezien hun werkwijze om missie's uit te voeren, onderweredlcriminelen zoals moussa nodig heeft, zou hij evengoed door hun kunnen geronseld zijn tijdens een van hun bezoeken aan zijn bars...