Re: Getuigenis Murcielago

In eerste instantie allen bedankt voor de ondersteunende woorden. Vandaag opnieuw contact gehad met de Cel in Jumet, dossier komt terug naar Dendermonde onder leiding van Freddy Troch. Volgende week maandag afspraak met speurders en onderzoeksrechter. Ik hou jullie zeker op de hoogte. Mag ik jullie enkel vragen mocht er een plotse stilte komen van mijnentwege, ik heb een fysiek dossier op aanraden van K& veilig verborgen, maar daar hebben jullie niets aan. Enkel alle bijdragen van Murcielago & Murcielago2 openbaar maken, je weet maar nooit.

232

Re: Getuigenis Murcielago

Murcielago wrote:

Mag ik jullie enkel vragen mocht er een plotse stilte komen van mijnentwege, ik heb een fysiek dossier op aanraden van K& veilig verborgen, maar daar hebben jullie niets aan. Enkel alle bijdragen van Murcielago & Murcielago2 openbaar maken, je weet maar nooit.

Ben je dan dood? Ondergedoken? Er zijn zoveel verklaringen afgelegd over de bende die mensen zijn er toch ook allemaal nog. Waarom zouden de nu vermoedelijk bijna bejaarde bendeleden de moeite gaan nemen een getuigen het zwijgen op te leggen voor inmiddels meerdeels verjaarde feiten. roll

Tenminste heb ik het goed begrepen als alleen Aalst nog niet verjaard is, anders corrigeer me gerust.

Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.

Re: Getuigenis Murcielago

Beste Koos24, Snap jij het niet? Lees mijn bijdragen er eens op na. Tussen de overval en mijn 21ste was er geen enkel probleem, in die tijd was 21 jaar meerderjarigheid in België en heb je in principe geen bescherming meer van de ouderlijke macht. Wel vanaf die leeftijd begon, in fases weliswaar, er in mijn leven rare dingen te gebeuren; diefstal van mijn voertuig door een vernoemd persoon die aan de bende werd verbonden. Voertuig teruggevonden op een plaats waar er van geweten is dat er vele zaken werden gedumpt, ook door de bende of aanverwanten. Bovendien werd er in mijn voertuig een overleden persoon teruggevonden.

Iets later omdat ik niet reageerde zoals gewenst, begon er een zwaar onderzoek naar mij i.v.m. met valsheid in geschrifte. Over al deze zaken bestaan pv, doch wordt er vandaag geopperd dat er op mijn naam geen links bestaan i.v.m. het dossier van de bende. Ze zijn dankzij tips op mijn pv's gebotst van mijn voertuig en daar ging de bal aan 't rollen. Waarom stilzwijgen, wel ik vond het eerder abnormaal dat iedereen in mijn omgeving verhoord werd maar op een eerder bizarre manier. Ook de familie VDA/vds.

Je mag zeker kritiek hebben maar ze moet onderbouwd zijn, en dat zijn ze spijtig genoeg niet. Het volledige dossier aangaande de 28 slachtoffers bij alle overvallen verjaard in 2015. En dan, is het gedaan. Zou jij het normaal vinden mocht een zoon of een dochter fanatiek met een gangster zijn leven bezig is? Ik bedoel krantenknipsels, beeldmateriaal tot het bijwonen van een eerste procesdag om er zich van te vergewissen dat de fameuze blik de juiste was. Het was de juiste en ik kan verdomd niet beschrijven hoe ik me op dat ogenblik voelde.

Re: Getuigenis Murcielago

K&, In een gesloten onderwerp zag ik een bijdrage van jouw over de schietclub. Ik weet waar en welke schietclub. Lees vooral, vandaag komen bv. de verkeerseenheden van de federale nog steeds oefenen in die club. De baas en twee zonen slagen er lang in om zonder enige vorm van probleem te blijven uitbaten?

235 (edited by koos24 12-12-2010 02:07)

Re: Getuigenis Murcielago

Murcielago wrote:

Je mag zeker kritiek hebben maar ze moet onderbouwd zijn, en dat zijn ze spijtig genoeg niet.

Of je iemand geloofd of niet kan je niet onderbouwen Murcielago, ik vind jouw postings erg verwarrend ik kan er niet veel mee.

Het verhaal over getuigen heb ik wel onderbouwd, maar vooruit dan hier nog een keer. Wat er allemaal mis kan gaan en helaas ook gaat met getuigen kun je lezen in het boek Vincent plast op de grond van W.A. Wagenaar. Willem Albert Wagenaar dient regelmatig als deskundige de rechter van advies hij trad ook op als getuigendeskundige  in het proces tegen:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/30/John_Demjanjuk_3.jpg
John Demjanjuk, april 1988 (Jerusalem, Israel) mede door zijn optreden werd Demjanjuk
vrijgesproken.

Murcielago wrote:

Ik bedoel krantenknipsels, beeldmateriaal tot het bijwonen van een eerste procesdag om er zich van te vergewissen dat de fameuze blik de juiste was. Het was de juiste en ik kan verdomd niet beschrijven hoe ik me op dat ogenblik voelde.

Wat bedoel je allemaal? Zou je wat duidelijker kunnen zijn? Welke gangster bedoel je? Welke blik? Waar had je die eerder gezien? Welke eerste procesdag?

Je zal het echt allemaal goed bedoelen maar er is geen touw aan vast te knopen.

Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.

236

Re: Getuigenis Murcielago

Ik heb sterk de indruk dat murcielago dezelfde persoon is als Kuros om indertijd zijn fantastenverhaal te beamen. Die Kuros gaat hier ook al jaren grote ophelderingen brengen en houdt iedereen aan het lijntje om zichzelf ergens interessant te kunnen voelen. Wanneer teveel personen hem doorhadden is hij murcielago geworden.

237

Re: Getuigenis Murcielago

Koos, believer, noordeling, is het nu echt jullie bedoeling iedereen hier weg te jagen? Eventjes Insider wegjagen, nu vollen bak Kuros schofferen, wie daarna? Binnenkort blijft er niemand meer over. De voorbije jaren waren de discussies op dit forum een pak interessanter en constructiever dan nu jullie de boel verzieken en iedereen van het forum weg schofferen met ongefundeerde, snoeiharde uithalen. Misschien op Hollandse fora normaal, maar ik denk dat ik uit naam van nogal wat oprecht geïnteresseerde forumbezoekers spreek als ik zeg dat dit in België zeer ergerlijk overkomt.

238 (edited by noorderling 13-12-2010 01:59)

Re: Getuigenis Murcielago

Hestur wrote:

Koos, believer, noordeling, is het nu echt jullie bedoeling iedereen hier weg te jagen? Eventjes Insider wegjagen, nu vollen bak Kuros schofferen, wie daarna?

Ofschoon ik al heel lang denk dat Murcielago = Kuros, heb ik hier nooit iets over geschreven. Ik vind dit geval nl te zielig om aan te pakken. Dus noem mijn naam liever niet in deze zaak. Ik vind wel dat zodra mensen zich als iemand anders voordoen, dat dan de geloofwaardigheid geheel verdwijnt. Dat heet dan vertrouwen.

Uiteraard zijn er verschillen tussen de Nederlandse en Belgische cultuur. In België vertrouwt men de overheid voor geen meter. In Nederland is vrij weinig corruptie. 28 onopgeloste moorden van 1 bende, kan ik me in Nederland niet voorstellen. Zoiets kan alleen in het verdeelde België.

België is een Monarchie met 5 regeringen. Een Belgische, Een Waalse, Een Vlaamse, Een Brusselse en een Duitstalige. En geen van die groepen mag elkaar. Succes.

239

Re: Getuigenis Murcielago

noorderling wrote:

Uiteraard zijn er verschillen tussen de Nederlandse en Belgische cultuur. In België vertrouwt men de overheid voor geen meter. In Nederland is vrij weinig corruptie. 28 onopgeloste moorden van 1 bende, kan ik me in Nederland niet voorstellen. Zoiets kan alleen in het verdeelde België.

ik blijf me toch afvragen wat je hier komt zoeken, wanneer je België aanziet als een corrupte vlek in Europa en elk Bende-spoor richting Gladio afdoet als conspiracy nonsens? Omdat het je evangelische missie is om ons te overtuigen dat er in België destijds wat schorem te veel media-aandacht heeft gekregen? Zijn er, vanuit jouw gezichtspunt, dan geen interessantere dossiers om je tanden in te zetten? Je zou bijna gaan geloven dat je hier bent om mensen die beschikken over interessante info weg te jagen.

Maar dat is een gedachte die natuurlijk slechts kan ontspruiten aan een geest vol samenzweringstheorieën. Hoe dan ook: laat de verziekers van dienst geen overwinning behalen a.u.b.. Er zijn genoeg forumleden die wel geïnteresseerd zijn in het verhaal van Rende, van Insider, van Kuros, van Murcielago, van David, ... en van iedereen die  de zaak vooruit kan helpen. Blijf Rende, aub, en negeer de rotzooi. Ben: toch misschien een goede zaak om alle reacties die in een bepaalde post niet thuishoren en de focus wegnemen te verwijderen of te verplaatsen naar een "kletshoekje"?

Re: Getuigenis Murcielago

Nuance Dim. Ik doe nergens Gladio af als onzin! Ik vind het alleen jammer dat sommige leden er zeker van zijn dat de Bende van Nijvel een eskader was. Dat noem ik tunnelvisie en dat komt het onderzoek en de discussie niet ten goede. Volgens mij kan het nog steeds beide zijn. Banditisme of idd met een opdrachtgever. Ik vind zelf dat ik niemand wegjaag. Ik stel me echter wel kritisch op.

Ik vind het wel treurig dat er nu gejaagd wordt op leden zoals ik die gewoon niet alles voor zoete koek slikken. Daar heb ik dan ook effe genoeg van. Ik voel me weggejaagd, en zal een paar maanden niet meer deelnemen aan de discussies. Succes met je tunnelvisies Dim!