Re: Levensboom

Zie onderstaande link » kbopub.economie.fgov.be

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Levensboom

Ben wrote:

Zien we daar, letterlijk om de hoek, de Herderliedstraat.

Dag Ben, ik kijk op Google Maps naar de Herderliedstraat maar vind die niet, kan je me helpen?

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

13

Re: Levensboom

Heb hier een grondplan naast een foto van het gebouw gezet, waar je de Herderliedstraat kunt zien » anneesdeplomb.topdiscussion.com Echt op een zakdoek.

Re: Levensboom

Het zou wel straf zijn als ze daar achter de hoek een dubbele moord zijn gaan plegen. Echt professioneel is dat niet. Maar ja wat eigenlijk al bijna even straf is, is dat zoveel jaar later ineens out of the blue (al was hij blijkbaar wel al in het dossier gekend) de link tussen de 2 taxichauffeurs en het WNP in beeld komt.

15

Re: Levensboom

De link met de 2 slachtoffers en het verhaal van de taxichauffeurs is al lang bekend bij iedereen die zich bezig houdt met het dossier, ondermeer dank zij de getuigenissen van Libert, dus zo out of the blue is het nu ook weer niet. Eigenlijk is het een evidentie piste. Wat straf is, is juist dat ze deze piste destijds laten liggen hebben.

16

Re: Levensboom

Ook hier het adres van het bewuste hotel » www.scribd.com

Re: Levensboom

JOS wrote:

Ook hier het adres van het bewuste hotel » www.scribd.com

Kunt u dit document duiden? Ik begrijp dat dit over Tony gaat, de pooier van Regina Louf. Zijn dit gegevens waaruit zou kunnen blijken dat hij Ravensteinhof bezocht? Dat zou op zich niets moeten betekenen (we komen allemaal weleens op plaatsen waar ooit iets verdachts is gebeurd) maar het zou wel een geografisch verband leggen tussen het X1- en het Bende van Nijvel-dossier.

18

Re: Levensboom

Niet te snel. Ik vermoed dat Tony gewoon ging eten in het Brusselse restaurant Ravenstein (en niet in Ravensteinhof). Ruf somde gewoon alle mogelijkheden op die de naam Ravenstein bevatten, dus dit lijkt me niet zo relevant hier.

19 (edited by Merovinger 03-08-2012 02:28)

Re: Levensboom

Volgens Libert was de schatbewaarder bij de opstart van de vzw een zekere Jean-Louis Golde, alias Jo, en er was eveneens iemand bij de vzw die werkte bij het taxibedrijf AUTOLUX (taxibedrijf tussen Zaventem en Brussel). De zetel van de vzw was gevestigd in Jette, Theophile de Baisieuxstraat 131, zijnde de domicilie van Nicole Vandenheede de toenmalige partner van Herman Wachtelaer.

De samenwerking tussen de leden van de WNP en Levensboom heeft ongeveer een jaar geduurd waarna door de houding van Wachtelaer de situatie uit de hand is gelopen hoofdzakelijk door een persoonlijk conflict tussen Karel Lombaerde en Wachtelaer.

20

Re: Levensboom

Bron: La Dernière Heure | 13 juli 2012

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube