81

Re: Jean Bultot

Django68 wrote:

Spijtig genoeg is de man een mythomaan die zelf een heleboel leugens rondstrooit.

O ja, wat zijn die "heleboel leugens" dan?

Re: Jean Bultot

De verhalen die hij in Paraguay aan de Belgische politie vertelde over de betrokkenheid van Gol bij de bende, zijn beweringen dat je de top van de bende hoog, heel hoog moet zoeken, de redenen voor zijn vlucht naar het buitenland. Er zijn ook de schimmige verhalen over zijn contacten met Delsaut en de staatsveiligheid en tenslotte zijn bewering dat hij niet vertrouwelijk omging met sommige gedetineerden in de gevangenis.

Ik denk niet dat hij tot de kern van de bende behoorde maar ben ervan overtuigd dat hij een deel van de puzzel is. Vandeuren en hij beschuldigden elkaar van het transport van de wapens die bij Dekaise buitgemaakt zijn.

83

Re: Jean Bultot

En wie zegt dat de betrokkenheid van Gol (en van veel hoger) een leugen is? Ik ben zo vrij dat niet eens zo'n gek idee te vinden. Juan Mendez zei hetzelfde. En Dossogne. Diezelfde Gol die prominent in de IESP zat, close was met een bepaalde joodse schimmige zakenwereld (Gutelman om er maar één te noemen, ik vermoed dat Atlas niet veraf was), voor de Mossad en de VS knielde, en de Staatsveiligheid officieel leidde. Zie ook eens die vreemde aanslagpoging op Gol in Luik.

Maar ik ben het met je eens dat Bultot een deel van de puzzel is, gezien de Bende hem duidelijk bij de zaak betrok of wilde betrekken. Verder ook zijn contacten met de De Staerkes en de Jonathan-kliek, waarvan het zeer waarschijnlijk is dat die aan de Bende verbonden kunnen worden.

84

Re: Jean Bultot

Dit is wat Bultot zelf zegt over een bepaalde betrokken "dokter" op anneesdeplomb.topdiscussion.com:

La seule fois ou j'ai entendu parler d un medecin fou a la solde de Kadafi ce fut par l'ex Substitut Claude Leroy qui disait avoir rencontre a la prison de Nivelles un des commanditaires des TBW en la personne d'un medecin incarcere en meme temps que lui!

Interessant, ook met betrekking op de "toubib" in Ronquières en de vele andere dokters in de dossiers.

Re: Jean Bultot

Bultot vertelt:

https://lh3.googleusercontent.com/-yganm4ol3HU/U0GKJkhqdDI/AAAAAAAAAEc/NpR-4NC3t0E/s838-no/butotwapens5-MIX.jpg

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Jean Bultot

Dat is een betere:

https://lh4.googleusercontent.com/-1JMDkzx3dRw/U0J8uy51FDI/AAAAAAAAAIs/2pWi4dtCQ9s/w564-h838-no/bultotverhaal.png

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Jean Bultot

http://farm3.staticflickr.com/2873/13692060593_cbde1c7592_b.jpg

Wie heeft zin om mee te helpen ontcijferen uit de nota's van Bultot? Ik lees (onder voorbehoud van fouten):

...FOUREZ DEWIT...

...HAGE MAROUN...  Prince Albert?

Hage Maroun, un Libanais et ... des Falangistes Chrétiennes du Liban...
...P.V....
SELON UN INFORMATEUR, LES ARMES DE DEKAISE SERAIENT ENTERREES DANS LE JARDIN D'UNE VILLA; PHOTO A L'AFFUI (?)
LE JUGE SCHLIKER N'A RIEN FAIT

...WEZEL.. CLAUDE LEROY.. Monsieru OTERO (?)
...le restaurant les Trois Canards. Le PJ de Bruxelles demande au juge WEZEL de faire une enquete sur cette personnes 'louches'.
LE JUGE WEZEL A REFUSE

...Monsieur GERARD VERMUP ... le restaurant les Trois Canards. Le PJ a demandé de faire une enquete...
LE JUGE WEZEL A REFUSE

Madame YVONNE MICHIELS déclare aux... aux Etats-Unies ...  avoir fait  "des affaires louches"...VAN CAMP...
LE JUGE WEZEL A REFUSE DE FAIRE UNE ENQUETE

Iemand die de namen Vermup, Michiels, Otero (?) kan thuiswijzen? En wat met de wapens van Dekaise begraven in de tuin van een villa?

Re: Jean Bultot

"Photo a l'appui" lijkt me beter dwz 'foto bijgevoegd', denk ik!

Re: Jean Bultot

Je kan de volledige tekst van het document terugvinden op zijn blog » mozsnake.skyrock.com

Re: Jean Bultot

Dankjewel patrick111