21

Re: Nr. 23: Oude

Als je op pagina de jongere Habran bekijkt zijn die vergelijkingen toch al wat minder. De "oude" zijn gezicht is minder lang. Met de oudere Habran zijn er meerdere vergelijkingen maar dat is eigenlijk niet van toepassing.

22

Re: Nr. 23: Oude

Ik weet het niet maar volgens mij zijn die robotfoto's van toen allemaal naar bekende verdachten getekend. Er bestaan een videogame Indigo Prophecy waar je een verdachte talloze keren bekijkt en daarna een robotfoto moet samenstellen. Awel dat lukt gewoon niet. Laat staan als je de dader amper 15 seconden ziet.

Re: Nr. 23: Oude

Op het Franstalige forum staat ook dat we de robotfoto's niet serieus moeten nemen, maar ja ... Het was misschien interessanter om de opdrachtgevers eerst te vinden, en nadien pas de uitvoerders. Dromen mag altijd.

24

Re: Nr. 23: Oude

De robotfoto's werden wel onder hypnose opgesteld. En robotfoto's zijn altijd een hulpmiddel. Men kent trouwens minstens 1 bendelid, de moordenaar van Constantin Angelou. Mij is het allang duidelijk dat een door en door corrupt Belgisch gerecht (kunnen we trouwens nog spreken van een rechterlijke orde, is het niet veeleer een ordinair ganstersyndicaat? De vraag stellen is ze wellicht beantwoorden) geen soelaas kan bieden in deze zaak. Maar ja, wat wilt ge, als ze zelf medeplichtig zijn en leger, rijkswacht en staatsveiligheid rechtstreeks betrokken zijn!

25

Re: Nr. 23: Oude

club_le-happy-few wrote:

Het was misschien interessanter om de opdrachtgevers eerst te vinden, en nadien pas de uitvoerders. Dromen mag altijd.

Inderdaad, men wil die opdrachtgevers in de schaduw zetten, terwijl Eddy Vos steeds maar de nadruk legt op de 3: de oude, de reus en de killer. Zoals hij het verteld zijn dat de belangrijkste personen die verantwoordelijk zijn voor de moorden, met op nummer 1 de killer. Volgens Vos zou die man 23 moorden op zijn geweten hebben. Ok, dat kan mogelijk zijn, maar de opdrachtgevers zijn toch belangrijker volgens mij en wat mij betreft zoeken ze daar niet naar. Want wie weet wat komt men allemaal niet te weten, zoals Koen zegt het corrupte Belgische gerecht, waar men men deksels op de doofpotten houdt om verschillende hoge pieten te beschermen.

Die 3 gansgters zijn maar uitvoerders, soldaten die goed betaald werden. Als men logisch nadenkt: kan een Bende - die minimum 28 moorden pleegt en minimum 23 feiten pleegt, over een periode van 4 jaar - overeind blijven? In een klein land zoals België? Volgens mij is dit onmogelijk zonder hulp vanuit de hogere regionen.

Re: Nr. 23: Oude

Of hij mag niet zoeken van hogeruit, of hij zit daar fameus zijn tijd te verdoen.

Re: Nr. 23: Oude

Robotfoto nummer 20 en nummer 23 is waarschijnlijk dezelfde, maar zeker niet Habran meer als 20 jaar geleden. Nummer 7 is ook een man in die stijl. Het zijn mannen met zuiders(zigeuner) uiterlijk.

Toch ook een beetje gedrongen, en breed gezicht. Als men hem snor, bril en tekent kan er toch wat gelijkenis zijn, is er toch wat overeenkomst met nummer 20.

Re: Nr. 23: Oude

http://www.hln.be/static/FOTO/pe/16/5/2/large_743942.jpg

29

Re: Nr. 23: Oude

Maar je moet hem zien in de jaren '80 hé. Niet zoals nu. Het kan hé, want die robotfoto's zijn ook geen perfecte weergave van die getuigen in zo'n situaties. En vermomd.

Re: Nr. 23: Oude

Ik heb sterke twijfels.