61

Re: Jef Vermassen

Ik begrijp het gebruik van de media door Vermassen maar al te goed. Hij weet als geen ander dat bepaalde speurders met aan het commando een schijnheilige De Valkeneer, alles in het werk stellen om het onderzoek te begraven. De overvallers zijn reeds jaren met naam en toenaam gekend door de onderzoekers. De vraag blijft welke hoogwaardigheidsbekleders destijds druk uitoefenden om het onderzoek van Vlaanderen naar Wallonië over te hevelen. Bepaalde mensen uit de magistratuur en de politieke wereld moeten zeker weten wie de architecten van deze doofpotoperatie zijn, maar zwijgen als vermoord.

62

Re: Jef Vermassen

We weten wel allemaal welke Waalse partij boven de maaihoogte uitsteekt, nietwaar! Je hoeft het lidmaatschap van enkele dwarsliggende politici maar te bekijken!

Re: Jef Vermassen

En om het beleefd te vragen: zou U willen stoppen met vaagheden en van de ons reeds bekende namen te gebruiken. Dat werkt verwarrend, ook voor nieuwkomers! Dank U!

64

Re: Jef Vermassen

Leo, ikzelf ben op politiek vlak eerder een leek. Bedoelt u de Waalse PS? Indien ja dan lijkt mij dat toch onlogisch aangezien men steeds insinueert dat de aanslagen uit rechtse of extreem-rechtse hoek kwamen. Anderzijds ben ik voor 99% zeker dat de killer Jean-Claude Jandrain (WNP) noemt. Een halfbloed en adoptiekind van ene kolonel Debuyst. Ik heb zijn foto pas onlangs ontdekt op het forum en inderdaad, die persoon heb ik destijds gezien. Hij is meer dan waarschijnlijk de reden waarom er met mijn getuigenis geknoeid werd. Een getuigenis waarop ik verder niet meer wens terug te komen. Er zijn steeds believers en non believers waarvoor alle respect.

Re: Jef Vermassen

Dit betreft dan de getuigenis van de personen in de frituur? Philippe De Staerke werd in het milieu 'baron de frites' genoemd omwille van zijn frituurverslaving. smile

66

Re: Jef Vermassen

Le-happy, inderdaad. Mijn telefonische getuigenis met de beschrijving en de samenstelling van het vijftal moet om de een of andere reden vervelend geweest zijn voor de Bende van Nijvel die ongetwijfeld een mol had binnen het onderzoeksteam. Hiermee wil ik niet stellen dat De Staerke de aanslag heeft uitgevoerd. Hij kan ook logistieke steun hebben verleend aan de bende. Of hij vertoefde bij toeval in dat gezelschap? Een gewiekste advocaat zou pleiten: "Hij had autopech, kreeg onderweg een lift en als dank trakteerde hij zijn metgezellen op frieten".

67

Re: Jef Vermassen

De namen die uit de nevels van Jef Vermassen en anderen opdoemen zijn deze: Chris Bonkoffsky, Mirko Tavra, Michel Libert, Jean-Paul Dauphin, Christian Elnikoff, Jean-Marie Paul, Jean Luc Baugniet en P.V. Die laatste is de rijkswachter die al dan niet door Djuroski herkend is in Aalst.

Re: Jef Vermassen

Hoe is die rijkswachter P.V. zijn volledige naam aub?

69

Re: Jef Vermassen

Djuroski ... was dat niet in Eigenbrakel?

70

Re: Jef Vermassen

Hij bedoelt dat in het politiekantoor te Aalst de getuige een agent herkende.