11

Re: Gérard Lhost

Ik voel nattigheid en ernstige nattigheid met gans deze goudvink Lhost. Zet alle getuigenissen, de tussenkomsten en handelingen maar eens op een rij.

12

Re: Gérard Lhost

Ben wrote:

Michel Graindorge en de deken van de advocatenorde Xavier Magnée hebben enkele jaren geleden op een persconferentie de namen van een twintigtal rijkswachters en ex-rijkswachters die - volgens hen - betrokken waren bij de Bende van Nijvel genoemd. Eén van die personen is Gérard Lhost.

Is deze lijst ooit publiek geworden?

13

Re: Gérard Lhost

Of de lijst publiek is geworden is me momenteel onbekend. Wat me wel bekend is dat Mstr. Xavier Magnée niet van de minste is. Weliswaar een man met streken maar ontloopt in vergaande zin zijn verantwoordelijkheid niet. Integendeel zelfs. Hij had inzicht in verdere mogelijke banden in de zaak Dutroux. Welke minister kreeg het tegelijk heet, warm en koud die in aanmerking kwam om door Mstr. Magnée opgeroepen te worden?  Dit terloops.

Ik of wij pogen de strop van de lasso nu iets steviger aan te trekken inzake een rijkswachter dat op een spoor kwam. Bizarre omstandigheden waarover we nu meer informatie proberen in te winnen.

Re: Gérard Lhost

Interview Michel Graindorge » Onderzoek

15

Re: Gérard Lhost

vleermuisje1971 wrote:

Interview Michel Graindorge » Onderzoek

Bedankt voor deze info! Enkele belangrijke elementen in deze info zullen we zeker nachecken. Er komt een ernstig gegeven naar voor wat onze aandacht voordien reeds vestigde op het Meerdaelbos in verband met de vraag tot het verduisteren of vernietigen van een dossier. We hopen van harte dat we met verder navraag en onderzoek het gunstig spoor kunnen blijven volgen.

16

Re: Gérard Lhost

De naam (of beter: de afkorting P.V.) circuleert hier ergens op het forum. Kan de persoon in kwestie niet onmiddellijk linken aan het lijstje ...

17

Re: Gérard Lhost

Ik kan je momenteel niet verder helpen naar welke persoon men verwijst.

Re: Gérard Lhost

Kan je aangeven in welk topic u de afkorting P.V. gelezen heb?

19

Re: Gérard Lhost

vleermuisje1971 wrote:

Kan je aangeven in welk topic u de afkorting P.V. gelezen heb?

Vermassen en Bonkoffsky.

Re: Gérard Lhost

Ach natuurlijk zenga, bedankt voor de info.