Re: Jef Vermassen

En raar dat de media nu stil blijven...

92

Re: Jef Vermassen

Dat zijn ze dus niet geweest, hé ... doodzonde dat zo'n info via de media verspreid wordt. Maar goed, als je het positief wil bekijken: er beweegt wat al lijkt het eerder op paling in het snot.

93

Re: Jef Vermassen

Ik denk dat Vermassen dat hier heel sluw aan het spelen is! Met zijn (dreig)brief heeft hij iedereen uit de wind gezet en binnen de kortste keren wordt deze brief gelekt en anders verdween hij in het doofpotje. Heel slim van Vermassen, de brief wordt gelekt en hij heeft niets gedaan.

94

Re: Jef Vermassen

Ik verneem of lees graag een tegenverhaal zonder vooroordelen.

Over die bewuste brief zegt Vermassen: “Het bevat delicate informatie. In overleg met mijn stafhouder mocht ik die niet vrijgeven en kon ik hen daar geen kopie van overhandigen. Tijdens een bezoek, toen ik even uit mijn kantoor was, hebben ze achter mijn rug toch een foto van de brief gemaakt. David Van den Steen was daar bij. Hij was kwaad en heeft me op de hoogte gebracht van het voorval. Toen ze vernamen dat ik dat niet kon appreciëren, zijn ze niet meer geweest en heb ik ze niet meer gehoord. Tot ik dit nu zie. Stank voor dank.”

95

Re: Jef Vermassen

Ik denk dat Kenza gelijk heeft, tactiek van Vermassen om te kunnen lekken.

96

Re: Jef Vermassen

En zijn cliënten daarom laten vallen? Niks van, geen tactiek van Vermassen. Het probleem is dat er procedurefouten gemaakt kunnen worden en dit wilde Vermassen vermijden, anders is die brief helemaal niet meer bruikbaar. Het valt nog te bezien of die brief ook de waarheid bevatte en niet alleen speculatie. Iedereen kan hier deze site in een brief samenvatten en zo de indruk wekken dat hij er iets van kent, het is vooral gemakkelijk dit te doen met namen die hier ook al circuleren. Vandaar dat die namen "al in het dossier staan en men al weet om wie het gaat" voorts worden er onderzoekspistes aangewezen, maw geen zekerheden gemeld...

97

Re: Jef Vermassen

Sorry, maar dit is pure advocatenpraat. Hoe kun je zo'n gevoelige info open en bloot op jouw bureau laten liggen en nadien zeggen dat het fotograferen achter jouw rug gebeurd is, wetende dat de stafhouder gemeld had dat je die info niet kon vrijgeven. Da's te ridicuul voor woorden en allesbehalve een toonbeeld van professionalisme.

Re: Jef Vermassen

Hier wat meer details. Zie HERVE vanaf 14 uur 43 » tueriesdubrabant.winnerbb.com

99

Re: Jef Vermassen

Beter niet lezen als je nog enige hoop koestert dat dit ooit opgelost geraakt.

100

Re: Jef Vermassen

Wacht eens even, Vemassen zegt dat hij na overleg met zijn stafhouder die brief niet mocht vrijgeven. Wat zou hij bedoelen met vrijgeven? Bedoelde hij hiermee dat hij de brief niet mocht doorgeven aan het parket? Aan de slachtoffers? Aan het publiek?

Maar op het moment dat hij de brief laat lezen aan derden, slachtoffers of niet, geeft hij deze toch vrij en gaat hij in tegen zijn stafhouder. En nog iets; het spoor Bonkoffsky zat in het dossier en is niet gevolgd, het spoor van de twee broers Fransmannen zat ook in het dossier en is eveneens niet gevolgd.

Iemand een idee welke sporen die honderden hardwerkende speurders dan wel gevolgd hebben? En wij blijven dat allemaal pikken.

Ik stel voor dat we journalisten zo ver krijgen dat ze wat fake nieuws verspreiden waarop een aantal mensen zo woedend gaan reageren dat we nog eens iets te weten komen. Een paar dagen geleden had ik de moed opgegeven maar nu er toch hier en daar iets boven komt hebben we geen hollanders nodig maar een strateeg.