201

Re: Hypothese Cobra

Chris wrote:
Bossi wrote:

Zoeken momenteel de afkorting "VK" binnen de context Rijkswacht.

VK : Voorkeurskanaal. Word gevolgd door een nummer en dat is het kanaal waar de bevelvoerder met de AC kan praten

Zou het kanaal zijn waarop de hulpdiensten afspreken  om te communiceren. Is wat ik gevonden had op het net, alleen maar een mogelijkheid dus waar VK zou voor kunnen staan.

Bedankt voor de medewerking maar heeft geen verband met radiokanalen.

202

Re: Hypothese Cobra

Gaat het over een persoon ?

v.k. : vastleggingskredieten ?

203

Re: Hypothese Cobra

@ Bossi , in welke context staan de woorden VK ?

204

Re: Hypothese Cobra

P-51 wrote:

Gaat het over een persoon ?

v.k. : vastleggingskredieten ?

LEO wrote:

@ Bossi , in welke context staan de woorden VK ?

Er werd geschreven : Rijkswacht ------------> VK.

Mocht het VP zijn, kon ik in de richting denken van bv. VP = Vaste Post of Vaste Plaats.

Re: Hypothese Cobra

Cobra: Welk is ondernemingsnummer (= nieuwe benaming voor BTW-nummer) van ATRACO? Is dit 0434.545.944 of 0420.166.089?

Cobra: Jij vernoemt Eric Guillaume als coördinator Burafex; is dit niet Denis Guillame? Para, Cdt., médecin-parachutiste (bronnen Le Soir 2000 en verhoor Libert (1983, nota's W. Acke)

206

Re: Hypothese Cobra

De Nieuwe Snaar wrote:

Cobra: Jij vernoemt Eric Guillaume als coördinator Burafex; is dit niet Denis Guillame? Para, Cdt., médecin-parachutiste (bronnen Le Soir 2000 en verhoor Libert (1983, nota's W. Acke)

@cobra , Jimmy le België???

207

Re: Hypothese Cobra

De Nieuwe Snaar wrote:

Cobra: Jij vernoemt Eric Guillaume als coördinator Burafex; is dit niet Denis Guillame? Para, Cdt., médecin-parachutiste (bronnen Le Soir 2000 en verhoor Libert (1983, nota's W. Acke)

Hebt u eventueel een verwijzing naar alle nota's van W. ACKE? Er is blijkbaar een kaft verschwunden. Dank bij voorbaat.

Komt er bij iemand de naam PLETINCKX Eli bekend voor? Ter inlichting, niet wapendeskundige Pletinckx.

Re: Hypothese Cobra

Bossi wrote:

Komt er bij iemand de naam PLETINCKX Eli bekend voor? Ter inlichting, niet wapendeskundige Pletinckx.

Ja, er bestaat een topic over hem » Forum

209

Re: Hypothese Cobra

Bossi ken ik niet maar Cobra (of Pierre voor de collega's) is niet meer dan een ordinaire zuipschuit. Een beetje de speurder uithangen en mensen hoop geven terwijl de reden waarom je ontslagen werd bij de politie meteen duidelijkheid zou scheppen waarom je wartaal praat. Ik geef je als ex collega een goede tip: doe je barkasten op slot en spoel de sleutel door. Meer goede raad kan ik je niet geven, ik dacht dat je na die tientallen jaren veranderd was maar helaas...je bent nog gekker als toen.

Re: Hypothese Cobra

@EG1, Uw moeder heeft U ook precies niet veel manieren geleerd? En de leraars al evenmin. Goede raad kan je hem niet geven en wat gaat ge hier dan wel wat geven? Nonkel betweterkes hebben we al genoeg. Maar het kan natuurlijk zijn dat we eindelijk de juiste man gevonden hebben . Goddank! Dus het ganse forum is voor U en leg het eens uit ik heb veel tijd jong. Wie  Cobra of Bossi tracht te kleineren / vernederen doet met mij het zelfde : Capiche? Mooie diplomatische kennismaking voor Uw start. Succes!