211

Re: Hypothese Cobra

Bossi wrote:
P-51 wrote:

Gaat het over een persoon ?

v.k. : vastleggingskredieten ?

LEO wrote:

@ Bossi , in welke context staan de woorden VK ?

Er werd geschreven : Rijkswacht ------------> VK.

Mocht het VP zijn, kon ik in de richting denken van bv. VP = Vaste Post of Vaste Plaats.

VK: Verkenning of Verkennen.

212

Re: Hypothese Cobra

EG1 wrote:

Bossi ken ik niet maar Cobra (of Pierre voor de collega's) is niet meer dan een ordinaire zuipschuit. Een beetje de speurder uithangen en mensen hoop geven terwijl de reden waarom je ontslagen werd bij de politie meteen duidelijkheid zou scheppen waarom je wartaal praat. Ik geef je als ex collega een goede tip: doe je barkasten op slot en spoel de sleutel door. Meer goede raad kan ik je niet geven, ik dacht dat je na die tientallen jaren veranderd was maar helaas...je bent nog gekker als toen.

EG1,

Best dat u mij in deze omstandigheden niet leert kennen. Houden zo...

Dit getuigt niet van een voorbeeldfunctie waarvan geacht word dat u zich ten alle tijde moet kunnen beheersen en uzelf onder controle te houden. Dat uw geschriften niet verenigbaar zijn met uw eventuele uitvoering van het politieambt, hoeft echter ook geen betoog. Ingevolge de welles en nietes spelletjes heb ik mij de laatste uren beperkt tot het strikt minimum plaatsen van berichten. Maar iedereen zal samen met mij dan wel kunnen vaststellen wat wij hebben geschreven op het forum en dat duidelijk beschreven staat in de nota's van wijlen de heer substituut Procureur des Konings, ACKE Willy.

Kan ik vaststellen dat er notitie is genomen van de naam BURAFLEX? JA
Kan ik vaststellen dat er notitie is genomen van de naam BURAFLEX bij herhaling? JA
Kan ik vaststellen dat er notitie is genomen van de naam BURAFEX? JA
Kan ik vaststellen dat er notitie is genomen van de naam BURAFEX bij herhaling? JA
Kan ik vaststellen dat er notitie is genomen van de naam  MONSIEUR GUILLAUME? JA
Kan ik vaststellen dat er notitie is genomen dat ODESSA een eigen vluchtroute had via Amerika en dat Christian SMETS voor valse papieren zorgde voor JM PAUL? JA

Te lezen alhier in het bericht dd. 29 oktober 2016 om 12.21 uur uitgaande Herve waarmee ik mij tijdelijk diende te behelpen:

http/tueriesdubrabant.winnerbb.com/t206p450-latinus-paul

Voor het overige, EG1, heb ik geen enkele boodschap te ontvangen over iemands persoonlijkheid ingevolge een ziekte, een handicap of dergelijke meer. De draagwijdte van uw handelen stemt echter tot nadenken. Dat politiediensten, ex-Rijkswacht, Staatsveiligheid, Politici, Magistraten, Gerechtelijke Politie, Militaire diensten, Comité P, bewijs hebben geleverd van machtsmisbruiken, onbetrouwbaarheid, onrechtvaardigheid, diefstal en meineed, is een vaststaand feit. Om het nog in zeer beperkte mate te weerhouden.

Het is nuttig u te zeggen, dat het belang inzake de veiligheid van de burgers eerder primeert dan uw onoordeelkundig wansmakelijk verwerpelijke houding dat afbreuk vormt in de ordentelijke functionaliteit van het Belgisch politielandschap.

213

Re: Hypothese Cobra

jay wrote:
Bossi wrote:

Er werd geschreven : Rijkswacht ------------> VK.

Mocht het VP zijn, kon ik in de richting denken van bv. VP = Vaste Post of Vaste Plaats.

VK: Verkenning of Verkennen.

Dat zou verdorie mogelijk zijn, Jay. Bedankt !

214

Re: Hypothese Cobra

Merovinger wrote:
Bossi wrote:

Komt er bij iemand de naam PLETINCKX Eli bekend voor? Ter inlichting, niet wapendeskundige Pletinckx.

Ja, er bestaat een topic over hem » Forum

Ik heb nazicht gedaan, Merovinger, maar daar komt de naam SPLETTINCKX voor. Toch bedankt.

De Onkreukbare wrote:

Wie Cobra of Bossi tracht te kleineren / vernederen doet met mij het zelfde : Capiche?

Mijn waardering en dank voor uw steun hoor!

Re: Hypothese Cobra

@ Bossi,

Gisteren verkeerde data doorgegeven: nota's Acke => 24.4.1989 en dus niet 1983 en D. Guillaume.

Sorry; dit dossier vereist wel een zo groot mogelijke juist- en betrouwbaarheid!

216

Re: Hypothese Cobra

@EG 1 Welkom! Interessante dingen die je vertelt. Ben je zelf ooit betrokken geweest bij het onderzoek naar de Bende? Was Cobra/Pierre dat? Niet luisteren naar de ego's hier. Moest je ons kunnen verder helpen, hoor ik dat graag, eventueel via private mail. Groetjes!

217

Re: Hypothese Cobra

Uitgaande éémalig bericht:

Bossi wrote:

Het is nuttig u te zeggen, dat het belang inzake de veiligheid van de burgers eerder primeert dan uw onoordeelkundig wansmakelijk verwerpelijke houding dat afbreuk vormt in de ordentelijke functionaliteit van het Belgisch politielandschap.

Geld dit ook voor rechtsdienaren die anoniem op een forum toeteren?

218

Re: Hypothese Cobra

Bossi wrote:
Merovinger wrote:

Ja, er bestaat een topic over hem » Forum

Ik heb nazicht gedaan, Merovinger, maar daar komt de naam SPLETTINCKX voor. Toch bedankt.

Wat is het probleem? De ene keer een 'F' teveel, nu een 'S' teveel. Zou het misschien om dezelfde persoon kunnen gaan?

219

Re: Hypothese Cobra

Bossi wrote:
Insider wrote:

Door een dergelijke reactie laat je goed blijken nergens van te weten. Je hebt iets gelezen over BURAFEX maar noemt het BURAFLEX door een typfout. Geen enkel probleem maar blijf niet doordrammen dat jij degene bent die gelijk heeft.

BURAFEX staat voor Bureau des Affaires Extérieurs, dus waar jij die 'F' vandaan haalt? Maar hoe je het noemt zal mij een worst zijn, als je maar weet wie het waren en wat zij deden en juist hier mankeert het aan. Jij komt met het verhaal over een 'Monsieur Guillaume', die de oprichter van BURAFEX zou zijn, maar geen antwoord op mijn vraag wat zijn achternaam was, en ik zeg 'was' omdat hij reeds  is overleden. Maar dat stond zeker niet in het pv. Zijn achternaam begon met een 'M', mag jij het aanvullen. Overigens was hij niet de oprichter maar fungeerde als voorzitter om Armfelt en Vanden Boeynants uit de wind te houden.

Je lijkt nogal geraakt door mijn omschrijving 'Çobra Bond',maar wat verwacht je als je met een verhaal komt over de geheimzinnige Cobra, die als geheimagent 'O', toegang heeft tot alle vergaderingen, van alle cellen. Dan zal ik nog maar niet praten over het Poetin-verhaal. Stond dat ook in een pv?

Reagan heeft indertijd na zijn verkiezing een dankwoord gericht aan de WACL voor de steunbetuigingen tijdens zijn verkiezing. Op geen enkele wijze heeft Reagan financiele steun verleent aan de WACL omdat deze organisatie, gelijk daarop een andere weg insloeg waar topmensen als Armfelt zich niet in konden vinden (correspondentie in mijn bezit net als de correspondentie tussen Van den Heuvel en Bill Casey).

Wat de leveranties van wapens in de Iran contra affaire betreft:

Volgens de New York Times, leverden de Verenigde Staten de volgende wapens aan Iran:

    20 augustus 1985. 96 TOW-antitankraketten
    14 september 1985. 408 TOW's
    24 november 1985. 18 Hawk luchtdoelraketten
    17 februari 1986. 500 TOW's
    27 februari 1986. 500 TOW's
    24 mei 1986. 508 TOW's, 240 Hawk-reserveonderdelen
    4 augustus 1986. Hawk-reserveonderdelen
    28 oktober 1986. 500 TOW's

Staat ook op Wikepedia. Een heel ander verhaal dan de Sandinisten.

Maar lees de reacties maar eens, sommigen zijn het met jou eens en ik zeg duidelijk 'jou' omdat ik denk dat hier sprake is van Cobra-Bossi-Bond. Ga rustig door met je verhaal. Je hebt volgers maar reken mij daar niet toe. Mocht je alsnog met een acceptabel verhaal komen, zal ik mijn verontschuldigingen aanbieden en reageren. Nu komt het neer op: "Die van mij is veel groter dan de jouwe".


Inkomend bericht uitgaande Cobra dd. 24.01.2018 om 17.16 uur:

Wanneer iemand te dichtbij de bron komt begint men in sommige “spionage” afdelingen aan dammage control: dat betekent iemand discrediteren, volpompen met desinformatie, isoleren en vooral integriteit dammage.

Gezien ik alles al heb meegemaakt ben ik daar goddank gevoelloos voor geworden, gezien de staat zelf (toen na mijn “incident” in  1988) via een verslag  een wetsdokter mij  bestempelde als een "paranoïde goede gek” is mij volgens de wet op sociaal verweer veel toegestaan in dermate dat men in het ergste geval dient te “verzorgen" (bv. Een first class verzorging bij, als het even kan, bevallige jonge verpleegsters) => dit als info

Nu wat betreft je reactie:

Het is duidelijk dat mijn schrijversniveau beduidend lager ligt dan uw niveau (objectieve vaststelling) en dus mijn posts verwarrend kunnen overkomen .

Maar met alle respect, u antwoord naast de kwestie.

Heb je 4 vragen gesteld en geen antwoord gekregen... (spijtig)

Mijn Guillaume komt voor op de oprichtingsakte van de firma Atraco  (samen met nog 7 anderen waaronder Léon Finné en allemaal gelinkt aan de Bonvoisin en VDB) en was zogezegd het contactpunt van Burafex. Een Nederlander als baas van Burafex: ken maar 1 die Nederlands verstaanbaar praat en 3 “Bruseleers”. (waaronder den deze)

WNP was niets anders dan een kliek van om en bij de 15 personen, die allen dachten dat zij gelegitimeerd waren door Kolonel Smets die allemaal misbruik heeft gemaakt van een bende onnozelaars (SIC staat in een PV) zoals de CIA gebruikt maakt van OPC rough agents .

Buiten een machine (vul maar zelf aan) die zelfs als een cadeau gegeven + fichier stond daar NIKS in dat gebouw . Die 120 leden waren …. 1 lid moest 4 anderen binnen brengen...  (heb een paar lijsten van de WNP en komt aan 119 namen), die 300 informanten ( ???) en die 400 dossiers (als vriend van Latinus moet je dan weten dat er geen 400 waren maar +/-374) gepikt door Latinus toen Libert in de gevangenis zat enz.

Welke 4 heeft Kolonel Smets binnengebracht (van zijn “geheime cel” van 5?)

Wat ik wil zeggen en gelezen heb. Dus niet zelf beweerd of geschreven.

WNP was een lege doos met veel blabla.

Burafex =  telefoon die nooit rinkelde

Burafex = P.I.O. van Jean Bougerol waar Latinus lang heeft gewerkt.

Burofex = virtueel gedoe . Dezelfde structuur als P.I.O

Ging niet over rechts en links maar over GELD EN MACHT

Je bent als sinds 2010, of vergis ik me, op het forum met een epistel aan gegevens over buitenlandse missies maar begin is te praten over binnenlandse missie en, indien tijd, bel eens met ene Jean Bougerol (militaire strateeg, OPRICHTER  van de P.I.O. en dus Burofex. Die een kluis vol heeft en alleen wil praten met WNP leden. Was een goede vriend van Latinus bij de BROC. Dus niet met mij. Spijtig

Heb nog steeds geen antwoord gekregen op mijn 4 vragen

De eerste barsten in de Irangate affaire  waren voor 1986.

Reeds in 1981:

WACL kreeg een bevoorrechte financiële regeling van Reagan om gemakkelijker “fondsen” te verwerven.

En wat betreft Wikipedia: als info en bewijs dat deze wapens voor drugs reeds veel langer begonnen. (bewijs: Wikipedia liegt niet (hoop ik)

Ben altijd te vinden voor een partijtje poker tussen gelijken maar ga voorlopig stoppen op het antwoorden op het forum.

Kreeg  een vreemd mailtje binnen en ga eerst op zoek naar die zeveraars.

Een idee: kunt mij vervangen bij Bossi Bond,  Bossi-Insider Bond ( B.I.B.=> klinkt bijna als een cover up organisatie.

Voilà voorlopig laatste bericht.

@Bossi
Bossi, neem me niet kwalijk. Ik wist niets over je ziekte, waarschijnlijk shizofrenie? Maar ik ben geen therapeut en heb dan ook geen zin om serieus op je onzinverhalen in te gaan.

Gezien ik alles al heb meegemaakt ben ik daar goddank gevoelloos voor geworden, gezien de staat zelf (toen na mijn “incident” in  1988) via een verslag  een wetsdokter mij  bestempelde als een "paranoïde goede gek” is mij volgens de wet op sociaal verweer veel toegestaan in dermate dat men in het ergste geval dient te “verzorgen" (bv. Een first class verzorging bij, als het even kan, bevallige jonge verpleegsters) => dit als info

Ik snap goed dat je graag antwoorden wilt op vragen maar als je samen met je alter ego, Cobra (clearance 'O'), die naar 'eigen zeggen'daar ronddraaide en alle lokalen mocht betreden, en het tot je beschikking staande onderzoeksteam alleen met wat informatie komt van wikepedia heb ik toch grote twijfels bij jouw achtergrond.

En dat jij met al je kennis van het dossier moet hengelen wat de relatie Rijkswacht-VK is, doet mij nog meer twijfelen aan je deskundigheid. Om kort te gaan, ik wil graag met serieuze mensen samenwerken op het forum maar deze zwamverhalen gaan me te ver. Zoals gezegd: "Ga rustug door met je groepje adepten maar betrek mij daar verder niet in.

220

Re: Hypothese Cobra

VK

Vliegende kanonniers
Verkeersdeskundige
Ventilatie koker
Vertrouwenscentrum kindermishandeling
Verenigd koningkrijk
Verantwoordelijke kazerne
Verbindings kanaal radio
VK achter de rang betekent dat deze persoon opgeklommen is in rang.
Vast korps