Re: Albert Farcy

Claudine is denk ik typfout (al dan niet opzettelijk). Claudine is zijn echtgenote (van de kippenboerderij in Fr-Guyana), en Jacqueline schoonzus.

Reneke wrote:

Jacqueline was een slachtoffer van de “Slachter van Bergen”.

Is een homoniem. Deze Jacqueline is nog steeds in leven.

Dit lijkt me de Patrick te zijn, lijkt allesinds goed op Albert (van gezicht) » www.facebook.com/patrick.farcy

(Van Café Reebok in Kortrijk volgens Hilde Geens, vermoedelijk jaren 70.) Hij zou "officieel" minder betrokken geweest zijn. Anthony zou ook bijklussen in Frans Guyana » www.societe.com/societe/

En dan is er ook nog een François... Ook in Argentinië zitten mensen met dezelfde naam. Of ze familie zijn valt te betwijfelen, maar ze hebben dezelfde passie als Beijer en Albert. smile

82

Re: Albert Farcy

kenza wrote:

Dit kasteel deed dienst als weeshuis en verbeteringsgesticht » nl.m.wikipedia.org

Op Wikipedia staat dat het gesloopt is maar dat is totaal niet waar. Dat is foute info om urbexers weg te houden.

Ter info, believe it or not: Wat op Wikipedia staat klopt weldegelijk. Dit kasteel (beter gekend onder "Château Miranda") ligt effectief volledig tegen de vlakte en is dus gesloopt. Zonde.

Non semper ea sunt quae videntur

Re: Albert Farcy

Dit was een erg bekend weeshuis, en heeft dit later ook niet gediend als vakantiekamp?

Wat Facy betreft denk ik dat hij eerder in Frankrijk zal vastgezeten hebben. Volgens mij zijn ze pas verhuisd naar België toen hij meerderjarig was. Ik blijft aandacht vragen voor de verschillende verblijfplaatsen van hem en zijn familie in België. Watermaal-Bosvoorde en Elsene beiden op boogscheut van Bende-gerelateerde feiten.

En de villa in Rebecq is ook interessant gelegen. Een villa die ook uitgeeft op de steenweg waar vermoedelijk het bordeel, travestieten/homoclub was gelegen waar Philippe De Staerke en Farcy al dan niet belangen in hadden. En zouden gezien zijn. Ideale omgevingen ook om mensen te chanteren! In die tijd waren er veel 'getrouwde homo's'.

Net als Beijer sympathiseert hij met zowel Vladimir en Le Pen. Rusland zou bepaalde populistische partijen waaronder FN steunen om tegengewicht te bieden aan de oprukkende islam. Er was trouwens vorige week op NPO2 de docu 'Schimmenspel' waar dit ook aangehaald werd. Alsook trainingskampen in Rusland die echt wel veel aan WNP en consoorten doen denken.

84

Re: Albert Farcy

club_le-happy-few wrote:

Dit was een erg bekend weeshuis, en heeft dit later ook niet gediend als vakantiekamp?

Ja, dat klopt. Met van die jeugdvakantiereizen van de ziekenbond werd er o.a. naartoe gegaan. Ik ben er +-5 jaar geleden naartoe gesleurd door vrienden (ja, ik heb vrienden) omdat ze daar foto's wouden maken. We waren niet de enigen blijkbaar. Toen we vertrokken kwam er net een groepke anderen toe om ook foto's te maken. Ik denk dat in dat verlaten/vervallen kasteel nog best wel veel mensen over de vloer kwamen. Echt zonde dat dit afgebroken is.

Dit was overigens het enige gebouw-in-vervallen-toestand waar ik ooit ben geweest.

Non semper ea sunt quae videntur

Re: Albert Farcy

Weet iemand het adres van Farcy's destijds in Watermaal? Schoonzus Jacqueline staat bij Indumar gedomicilieerd op avenue de Visé. Zou dit nog steeds hetzelfde adres kunnen zijn. Zou ook tijdje gedomicileerd geweest zijn in de beruchte villa te Rebecq. Ook de Austin werd in nabijheid van appartement van één van de Farcy's teruggevonden met Franse nummerplaat. Andere Farcy woonde dan weer op kampeerterrein te Beersel.

Ze zijn gekend voor hun foltertechnieken. En bescherming van BOB, BIC, NBD en DEA. Sinds ontsnapping uit Nederland (met hulp DEA) altijd veroordelingen bij verstek. Huiseoekingen vermoedelijke verblijfplaatsen tegengehouden door François.

Re: Albert Farcy

Heeft iemand de stamboom van de schoonzus van Bruno (Jacqueline)? Het kan belangrijk zijn. Als zij een naast familielid heeft wiens naam met de letter R begint heb ik wel iets leuks gevonden.

Re: Albert Farcy

Geen idee, ze noemen Claudine (echtgenote) en Jacqueline (zus). En zijn dochters van iemand die diamantmijn bezat (volgens Geens & Bouten). Claudine zou mulat zijn (volgens Geens).

Re: Albert Farcy

Albert Farcy ... Het lijkt er sterk op dat deze man ook met de firma MAT IMPEX (» www.ejustice.just.fgov.be) te Moeskroen te maken had (tenzij het toevallig om iemand met volledig dezelfde naam gaat).

Re: Albert Farcy

Dat is hem zeer zeker, want ook Claudine en Jacqueline zijn daar bij betrokken. Idem voor Indumar. En nog wat bedrijfjes op Frans-Guyana. Niemand die tegen hem zal durven getuigen. Pas wel op met zijn naam te vernoemen op sociale media, want hij zit op Facebook.

Fan van Rusland en Le Pen. Rusland zou rechts populistische partijen in Europa steunen om Islamisering tegen te gaan (omdat islamisering hen ook slecht uitkomt). Zou hij ook betrokken kunnen zijn (bijv. als wapenleveranciers) de rechtse trainingskampen in Rusland? (Ze zijn vergelijkbaar met wat WNP & co in de jaren 80 deden maar worden nu georganiseerd in Rusland.)

Re: Albert Farcy

Anthony Farcy, Marin = Le marin? » data.be