11

Re: Bernard Grandjean

Google zijn naam eens ... Er staat een overlijdsbericht (uit 2016) van iemand met dezelfde naam.

12

Re: Bernard Grandjean

Uit een niet-complete lijst van personen met de Belgische nationaliteit die de minimale leeftijd van 18 hadden in 1985, heb ik meerdere personen met de naam Bernard Grandjean gehaald. Persoonsverwarring door dezelfde naam is dus mogelijk.

Non semper ea sunt quae videntur

Re: Bernard Grandjean

Ik kan me moeilijk voorstellen dat er geen uitgebreid onderzoek gedaan is naar deze persoon. Daarom vind ik het vreemd dat hij nergens vernoemd wordt.

14

Re: Bernard Grandjean

Voor zover ik kan inschatten ook niet op de site van onze Zuiderburen. Vreemd dat meer en meer namen opduiken die schijnbaar al meer dan 30 jaren onder de radar gebleven zijn.

Re: Bernard Grandjean

Vooral omdat dit een sleutelfiguur is. Ik had graag geweten waar the end zijn info over hem heeft gehaald.

16

Re: Bernard Grandjean

Ja P51, ik ben ook zo iemand tegengekomen. Ex-rallypiloot (1983 in Golf GTI), en heeft zoon Farcy en Otten in zijn Facebook-kennisenkring.

Re: Bernard Grandjean

Django68, het komt van een goede bron die bijvoorbeeld nogal wat info over Moyen en schietclubs heeft. Die spullen zijn gevonden om 15u30 op 9 november 85, dus een paar uur voor de aanslag in Aalst.

Deze gegevens gaan waarschijnlijk over hem:

Bernard Grandjean

Ingénieur civil
né à Mons le 15 juillet 1957 et décédé à Serignan (France) le 6 septembre 2016.
Les funérailles religieuses auront lieu en l'église Saint-Martin de Jemeppe-sur-Sambre

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Bernard Grandjean

Reneke wrote:

Ja P51, ik ben ook zo iemand tegengekomen. Ex-rallypiloot (1983 in Golf GTI), en heeft zoon Farcy en Otten in zijn Facebook-kennisenkring.

Wat is de achternaam? Ik heb geloof ik ook al zo iemand tegengekomen. Misschien hebben we het over dezelfde persoon.

19

Re: Bernard Grandjean

interesseert mij ook wel, desnoods enkel initialen?

20

Re: Bernard Grandjean

Initialen zijn DN.