31

Re: Bernard Grandjean

Was Noël niet in verband te brengen met Namen en /of Dinant?

32

Re: Bernard Grandjean

Geen idee maar hoort dan eigenlijk thuis in een andere topic.

Re: Bernard Grandjean

Ik zit in de mist en volg niet goed this thread: Kan het Daniel Noël de Burlin zijn die in Arbre woonde (dicht bij Profondeville, Namen)?

34

Re: Bernard Grandjean

Ik ga die naam hier niet te grabbel gooien. Er is waarschijnlijk niks aan de hand met die DN. Jullie krijgen van mij een onvoldoende voor speuren. Jullie hebben alle gegevens om hem te vinden.

35

Re: Bernard Grandjean

Als er (waarschijnlijk) niets aan de hand is met "DN", waarom dan wel zijn initialen vermelden? Zo breng je mensen wel op een dwaalspoor ...

Re: Bernard Grandjean

Reneke en P-51, Dutch is not my mother tongue and I try my best to understand. As I said I couldn't very well follow/understand this thread. The name I gave in post #34 above is a name that appears here and there in one of the French forums. I could even give you the pseudo of the person who wrote about him.

If you think my post is inappropriate feel free to ask "onze Ben" to remove it.

37

Re: Bernard Grandjean

hahaha pampa, welcome to this forum. The discussion is about an unknown name, who has probably nothing to do with the crazy killers.

38

Re: Bernard Grandjean

Reneke wrote:

Ik ga die naam hier niet te grabbel gooien. Er is waarschijnlijk niks aan de hand met die DN.

Dat is zeer verstandig. Als die persoon er niets mee te maken heeft, zou het erg zijn dat zijn naam hier verschijnt.

Reneke wrote:

Jullie krijgen van mij een onvoldoende voor speuren.

Niet veralgemenen door "jullie" te zeggen. smile

Overigens is dit niet de enige persoon met een "interessant profiel" die ik op gelijkaardige manier heb gevonden enige tijd geleden. Een printscreentje nemen kan je wel doen voor jezelf, het is niet de eerste keer dat een FB-profielpagina plots niet meer beschikbaar is als het eventjes warm wordt. wink

Non semper ea sunt quae videntur

Re: Bernard Grandjean

FreCR wrote:

Uit een niet-complete lijst van personen met de Belgische nationaliteit die de minimale leeftijd van 18 hadden in 1985, heb ik meerdere personen met de naam Bernard Grandjean gehaald. Persoonsverwarring door dezelfde naam is dus mogelijk.

Heb u nog een pm gestuurd.

Re: Bernard Grandjean

Deze figuur blijft me intrigeren. Er valt weinig of niets over hem teug te vinden behalve de info die the end in dit topic heeft gepost. Het verbaast me dat er zo weinig belang aan hem gehecht wordt aangezien hij toch zowat de enige is, naast Bultot, die met materieel bewijs aan de Bende gelinkt kan worden.