211

Re: Michel Libert

Wie is Nicole? Die naam stond op de deurbel? En wie is C.E.? Die C.E. wordt door Michel libert aangeduid en al meermaals gescreend door de CWB?

Re: Michel Libert

Indien we ervan uitgaan de Bonkoffsky de waarheid sprak en we zien nu dat er in de onderzoekscel twijfel is bij dat spoor. Wat is dan de waarde van deze getuigenis over Libert... Het is pessimistisch maar ik vrees dat als het blijft bij enkel en alleen deze getuigenis we over 2 weken bericht krijgen dat Libert voor 99% geen verdachte meer is.

213

Re: Michel Libert

Oud nieuws zonder waarde in een nieuwe verpakking.

214

Re: Michel Libert

kenza wrote:

En wie is C.E.? Die C.E. wordt door Michel libert aangeduid en al meermaals gescreend door de CWB?

Vermoedelijk Christian Elnikoff.

Re: Michel Libert

zeno wrote:

Oud nieuws zonder waarde in een nieuwe verpakking.

Ik vraag mij af of dit lek komt van een speurder. Want dan stel ik mij vragen over de bekwaamheid van deze persoon, de getuigenis zoals ze beschreven staat in de media is echt niet veel meer waard dan de talloze andere getuigenissen. Tenzij er een slimme tactiek achter schuilt is het toch echt een slechte komedie aan het worden hoor.

216

Re: Michel Libert

Volgens mij willen de speurders een dader maar de daders zullen wel chantage materiaal hebben. Maar als er iemand zogezegd via de media getuigt dan staan de daders machteloos.

Re: Michel Libert

P-51 wrote:

Tweede "lek" op korte tijd: minister Geens zal het (nog eens) mogen gaan uitleggen, vrees ik.

Is er overigens meer geweten over die "10 mannen in het zwart gekleed" die Michel Libert opvoerde in het kader van die zogeheten keuring? Anderzijds: supermarkten gaan/laten verkennen in het kader van een mogelijk Sovjetinval: houdt toch geen steek ...

Is het mogelijk dat er overeenkomsten zijn met de Insider lijst?

Re: Michel Libert

Waren er niet simpelweg meerdere "reuzen"? Speurders en slachtoffers zeggen dat toch al jaren dat er vermoedelijke meerdere bendes waren tijdens '82-'85 en vervolgens ook meerdere "reuzen". Dit omdat men zo niet aan alle raids gelinkt kon worden wat daardoor de nodige verwarring veroorzaakte die het onderzoek in de war hielp. Lijkt me dat die tactiek duidelijk gewerkt heeft ...

219

Re: Michel Libert

vlaerenko, dat van die reuzen wordt wel eens gezegd, maar dat is nooit bewezen. "Meerdere reuzen" is moeilijk, want er zijn niet zoveel mensen in België te vinden die kinderen willen dood schieten, hun mond blijven dicht houden én die gelijk of groter zijn dan 1,90m. De piste van de "meerdere bendes" is op vlak van de "Filière Boraine" en de "Bende van Baasrode" alvast nooit hard gemaakt; ook daar speelt de moeilijkheid om genoeg geschikt personeel te vinden. Ik denk dat er doorheen de jaren toch sprake was van een harde kern, alleszins rond de killer.

220

Re: Michel Libert

kenza wrote:

Wie is Nicole? Die naam stond op de deurbel?

Nicole Schollaerts.