241

Re: Michel Libert

P-51 wrote:

Tja, als je jouw hond "Bismarck" noemt, dan getuigt dat toch van enige Nazi-sympathie, niet?

Ook al zou hij een enorm grote sympathie voor Nazisme hebben, maakt hem dat niet "meer" dader dan als hij die niet zou hebben.

Er wordt voor de Bende van Nijvel in extreem-rechtse kringen gekeken. Waarom? Omdat organisaties zoals WNP (in dit voorbeeld) extreem-rechts zijn. Ik denk dat er geen enkel visueel bewijs of getuigenis is geweest welke de daders rechtstreeks aan iets zoals nazisme linkt.

Non semper ea sunt quae videntur

Re: Michel Libert

Hij heeft wel echt een punt als hij zegt dat, mocht hij erbij betrokken zijn geweest hij al lang in Zuid-Amerika zou zitten. Misschien heeft hij zelf vermoedens van mogelijke daders maar ik zie hem nu toch niet echt op kinderen schieten en plezier hebben in het doden. Dan zijn er anderen uit zijn omgeving die meer het profiel hebben hiervoor.

243

Re: Michel Libert

Zoals het ex-WNP-lid beweert dat hij 10 mannen ontmoette met bivakmutsen, waarom zette Michel Libert dan geen bivakmuts op? Of wilden ze iemand dat op Michel Libert gelijkte.

Re: Michel Libert

Als Libert echt iets met de bende te maken had, dan is zijn gedrag nadien toch wel opmerkelijk. In de media trad hij op zonder zijn gezicht te bedekken. Lijkt me niet slim als je toevallig ook nog ongemaskerd gezien bent tijdens het plegen van 28 moorden. En zoals hij zelf zegt, anderen namen de wijk naar het buitenland. Hij niet.

Verder: bendeverdachten die met open vizier aan forums deelnemen, doen dat misschien uit narcisme, maar als ze echt iets met de bende te maken hadden, nemen ze dan toch een geweldig risico. Het lijkt me logischer om je zo goed mogelijk te verbergen als je echt een bendelid was.

Tot slot, Beetgenomen van Hilde Geens laat zien hoe flodderig dat hele WNP-spoor was. Een bak geruchten en tegenstrijdigheden met nauwelijks enige substantie. En die moeten ze nu voor 1130e keer uitvlooien alleen maar omdat een advocaat even een Vermassentje probeert.

245

Re: Michel Libert

Men kan stellen dat de getuigenis van deze ex-para (met zulke zwakke argumenten) een non-event is. Begrijpelijk dat Libert een klacht neerlegt wegens laster.

246

Re: Michel Libert

Moest Libert de reus zijn: een grote financiële vergoeding om reus te zijn en dit te blijven zwijgen heeft hij dan toch niet ontvangen heb ik de indruk (idem voor Bonkoffsky).

Non semper ea sunt quae videntur

247

Re: Michel Libert

Merovinger wrote:

december 1989: Michel Libert verklaart in de pers dat WNP observaties van warenhuizen gevoerd heeft

Een wijs man zei ooit: "wie doet er nu observaties van warenhuizen om de Russen buiten te houden"? wink

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

248

Re: Michel Libert

Hij is nu niet op de rooster gelegd, hij is zelfs nog niet ondervraagd over de laatste beschuldigingen. De cel heeft niets gelekt maar wel de ex-WNP'er die in het buitenland zit en zijn advocaat hebben de media verwittigd.

Re: Michel Libert

jeans, wat is uw bron om die conclusie te maken?

Michel Libert legt mogelijks een klacht neer om alzo zijn tegenpartij te kennen. Hij wil misschien weten wie de klokkenluider in kwestie is, en kan achteraf altijd z'n klacht terug intrekken.

Re: Michel Libert

Libert aan VTM Nieuws: "Voor de laatste keer: neen, ik ben niet de reus." Zie de reportage » nieuws.vtm.be

Michel Libert: "Ik ben de Reus niet en ik heb niets met de Bende Van Nijvel te maken". Zie de reportage » www.tvoost.be