11

Re: Douglas De Coninck

Okee, op basis van dit interview wint Douglas De Coninck veel van mijn vertrouwen terug » www.bruzz.be

12

Re: Douglas De Coninck

Trojan wrote:

Okee, op basis van dit interview wint Douglas De Coninck veel van mijn vertrouwen terug » www.bruzz.be

Klopt, enkel gaat alle aandacht nu helaas naar Bonkoffsky in Aalst...

13

Re: Douglas De Coninck

Interessante correspondentie tss Douglas De Coninck en Van Haperen (Insider op dit forum). Noteer vooral de visie van Douglas De Coninck op Claude Déry » www.stelling.nl (PDF)

14

Re: Douglas De Coninck

Douglas De Coninck beweert dat er iemand een dwaalspoor aan te leggen via de media. Douglas De Coninck zou nog eens kunnen gelijk hebben, ook denk ik aan met noorderling zijn woorden want ik mag het andere woord niet meer gebruiken dat er op dit forum iemand met alter ego's dit forum al een hele tijd aan het beïnvloeden is. Bv. als er iemand op het juiste spoor zit dan wordt hij aangevallen. Ook als er iemand correcte info heeft. Douglas De Coninck heeft bij mij de laatste tijd veel goed gemaakt door zijn inzet en zelf actief te worden op dit forum.

Re: Douglas De Coninck

De mailtjes tussen Douglas De Coninck & Peter Van Haperen zijn uit de periode februari 2013. Weet er iemand of deze samenwerking effectief tot stand is gekomen? Of heb ik iets gemist?

Re: Douglas De Coninck

Ze lezen beide mee, dus als er behoefde is zullen ze wel reageren.

17

Re: Douglas De Coninck

Ik denk: neen.

Re: Douglas De Coninck

Dus er is geen samenwerking gekomen tussen hun? Zelfs geen documentairereeks? Wat een gemiste kans dan.

19

Re: Douglas De Coninck

Van Haperen geeft in bovenstaande correspondentie met Douglas De Coninck uit 2013 ook aan een boek te zullen schrijven met Giles Scott-Smith. Met geen van beiden is er uiteindelijk iets van gekomen. Blijkbaar ben ik niet de enige die twijfelt aan zijn geloofwaardigheid.