351

Re: Michel Libert

Nog maar eens een bewijs dat je diagonaal leest, want het was niet ik die sprak over die geaardheid, maar een forumlid met de naam Jezus-Eik, of all places.

352

Re: Michel Libert

Bakerstreet 221B wrote:

Advocaat getuige: "Libert en co liepen week voor bende-aanslag in Delhaize van Aalst"

Volgens Kristiaan Vandenbussche, advocaat van de anonieme getuige, is de piste-WNP het juiste spoor. Dat geeft Libert ook zelf aan in het interview, zegt hij. Mijn cliënt heeft trouwens geen enkele reden om daarover te liegen, zegt de advocaat.

» www.tvoost.be

Een goed verstaander kan hieruit afleiden dat er een zaak op komst is tegen o.a. Libert ...

Hier is de advocaat toch wel grof aan het liegen. Tevens de anonieme getuige neemt een loopje met de werkelijkheid. Van waar hij het haalt dat Libert en co een week voor de aanslag in Aalst waren is mij een raadsel.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

353

Re: Michel Libert

Reneke wrote:

Nog maar eens een bewijs dat je diagonaal leest, want het was niet ik die sprak over die geaardheid, maar een forumlid met de naam Jezus-Eik, of all places.

Mag niet zo moeilijk zijn wie ik gequote heb in deze, maar goed om een lang verhaal kort te maken, vind ik de quote van jezus-eik buiten alle proporties, diagonaal of niet.

354

Re: Michel Libert

the end wrote:

Hier is de advocaat toch wel grof aan het liegen. Tevens de anonieme getuige neemt een loopje met de werkelijkheid. Van waar hij het haalt dat Libert en co een week voor de aanslag in Aalst waren is mij een raadsel.

Ik kan bevestigen dat Libert en Elnikoff wel degelijk gezien zijn in het Osbroekpark voor de aanslag op het Delhaize-warenhuis in Aalst.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Michel Libert

Geaardheid... Farcy's waren uitbaters van homobars en bordelen in jaren 70 dacht ik? Noord Frankrijk, België en Nederland.

Het zou me verwonderen mochten ze nooit iemand gechanteerd hebben

356

Re: Michel Libert

Ben wrote:

Ik kan bevestigen dat Libert en Elnikoff wel degelijk gezien zijn in het Osbroekpark voor de aanslag op het Delhaize-warenhuis in Aalst.

Daar zijn nochtans veel twijfels over gerezen in de loop der jaren en ook recent. Dit alsnog bevestigen ... kun of mag je daar wat meer duiding bij geven, Ben?

357

Re: Michel Libert

Ben wrote:

Ik kan bevestigen dat Libert en Elnikoff wel degelijk gezien zijn in het Osbroekpark voor de aanslag op het Delhaize-warenhuis in Aalst.

Het voelt natuurlijk dubbel maar verder kan je er vooralsnog niets mee.

Re: Michel Libert

Ben wrote:

Ik kan bevestigen dat Libert en Elnikoff wel degelijk gezien zijn in het Osbroekpark voor de aanslag op het Delhaize-warenhuis in Aalst.

Kan je ons vertellen wie de bron is, hoe dit bij jou is geraakt, van wanneer die identificatie stamt, en op welke wijze die tot stand kwam?

Re: Michel Libert

Volgens Lionel Ruth werkte zijn zopas overleden collega Alain Lachlan 9 jaar op de piste Michel Libert en heeft hij hiervoor nooit bewijzen gevonden.

“Alain Lachlan was gedurende jaren de dragende kracht van het onderzoek naar Latinus, Barbier, Libert, Bultot en anderen”, aldus Lionel Ruth, gewezen chef van de cel Waals-Brabant. “Vandaag diept men Michel Libert op: dat heeft hij 30 jaar geleden ontdekt en proberen bewijzen. Alain Lachlan was de eerste om te denken aan die banden en de verankeringspunten over de betrokkenheid van extreemrechts bij de dodingen ging bewijzen. Hij werkte er negen jaar aan om tot de conclusie te komen dat uiteindelijk de banden niets meer dan een reeks toevalligheden waren.

Bron: Gazet van Antwerpen | 18 juni 2018

360

Re: Michel Libert

Welke kleur hebben de ogen van Libert? Blauw? Of toch een andere kleur?