311

Euh….?

Ze vertellen allemaal hun eigen verhaal. De Staerke's zijn van huis uit extreem-rechts / FN. Het zou me niet verwonderen dat men hen iets wijsgemaakt heeft (vrijpleiting straf vroegere daden als je het land dient). Sommigen zullen waarschijnlijk gedacht hebben dat ze de wereld gingen redden maar waarschijnlijk waren ze gewoon enkele individuen aan het verrijken (chantage, ...). Farcy & co zouden nu achter de Vladimir staan omdat hij de opmars van rechts in Europa & US zou ondersteunen + rechtse trainingskampen in Rusland in genre van WNP destijds.

313

Reneke wrote:

http://users.telenet.be/renevlayen/PDS.jpg

Deze foto van De Funes en Bourvil bevindt zich in de Reebokstraat, een zijstraat van het Vossenplein in de Marollen, Brussel.

314

Over De Staerke, hij zal misschien meelezen wat het interessant kant maken. Hij en het vreemdelingenlegioen; De Staerke vertelde rond dat hij gediend had in het legioen als ontmijner. Is wat hij beweert waar? Ik weet het niet, mijn ervaring met met die wereld doet me heel sterk twijfelen aan zijn bewering. En als het niet waar is, dan is zijn uitspraak van "ze hebben mij gekozen op basis van ..." zijn grote mond? Want als hij in het legioen gezeten heeft, moeten er toch meer elementen zijn dan enkel het rondbazuinen van?

Als bovenstaande iets van logica heeft, is de foto die hij van zichzelf plaatst met Fransen die achter zijn rug aan het lachen zijn wel heel erg toepasselijk. Erbij is ik moet het een keer exact uitzoeken maar toen hij in de gevangenis zat ergens in een periode nog voor Aalst, verklaart hij aan medegevangene opmerkelijke dingen i.v.m. wapens die mij doen vermoeden dat de link tussen hem en de bende veel eerder is en dat hij daar ook al zijn mond wat voorbij gepraat heeft, want hij veranderd zijn verhaal over die wapens.

Waarmee ik wil zeggen dat het eerder is de link tussen hem en de bende, ook heel aandachtig Nitelet bekijken, ook de datums! Zou Nitelet zijn broer Julien De Staerke gekend hebben?

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

315

the end wrote:

Waarmee ik wil zeggen dat het eerder is de link tussen hem en de bende, ook heel aandachtig Nitelet bekijken, ook de datums! Zou Nitelet zijn broer Julien De Staerke gekend hebben?

Beiden zijn alvast duiker wat het heel interessant maakt, want de leverancier van die wapens waar De staerke het over heeft zal zijn broer Julien zijn.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.