81

Re: Claude Dubois

Claude Dubois was mede-eigenaar van de dancing Top Ten In Vilvoorde alsook van een Winkel in de Vanderkinderestraat in Ukkel. In de Vanderkinderestraat kocht hij ook een garage, deze garage stond op naam van een andere Dubois. Die andere Dubois verkocht dure sportwagens en is ook eens overvallen geweest. Dubois bezat een 9 à 10 panden. KGB is een kroeg op de markt in Aalst en ik weet niets over deze kroeg en denk niet dat Dubois deze kroeg bezocht of kende. Ik heb niet meer info over die Franse bende.

Re: Claude Dubois

Dank je wel Tru Dat! En ja ik las snel her en der omdat ik een tijd niet meer kon hier zijn op het forum en wat wou verder opsnorren nu! Ik heb mij vergist inderdaad en dank jou voor deze reactie! Ik ken ook een kroeg in Vilvoorde die KGB heet/heette aan het plein voor het stadhuis. Sorry voor mijn dwaling!

Wat de Fransen betreft blijf ik geneigd de heer Adam te geloven en had er graag wat meer recentere info over want ik vind er niet echt iets recent van. Vandaar de vraag.

Alleszins bedankt en ja met deze info kan ik mijn dwaling van de baan helpen!

Re: Claude Dubois

Heeft er hier niemand op dit forum een foto van die Claude Dubois? Bv. de foto van op zijn doodsprentje?

84

Re: Claude Dubois

De enige bekende foto van Claude Dubois zat in het dossier van Claudes advocaat en is nooit openbaar gemaakt. Deze foto toonde volgens de advocaat weinig gelijkenis. Verder zijn er nergens foto's van hem te vinden.

85

Re: Claude Dubois

Bely, was jij op de begrafenis van Claude Dubois of/en CA?

86

Re: Claude Dubois

Mijn echtgenote heeft de begrafenis bijgewoond en kreeg een doodsprentje mee. Ik hield ondertussen onze zaak open.

Re: Claude Dubois

Kan u soms het doodsprentje posten? Staat zijn foto er op?

88

Re: Claude Dubois

Na verhuis en zovele jaren later heb ik het doodsprentje jammer genoeg niet meer in bezit.

89

Re: Claude Dubois

Dank je Bely

90

Re: Claude Dubois

Heeft er iemand zijn geboortedatum of datum van overlijden?