311

Re: Feedback

Ben wrote:

Zoals Tru Dat schrijft ben ik op de hoogte van dit probleem. Op korte termijn zal deze functie echter niet terug komen. Je kan momenteel gebruik maken van de optie 'New posts' of de optie 'Recently active topics'.

Om deze twee opties ook op de Home-pagina makkelijker terug te vinden, heb ik in het menu een directe link geplaatst naar deze twee functies:

https://i25.servimg.com/u/f25/11/22/12/24/scherm10.png

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

312

Re: Feedback

Zou de mogelijkheid bestaan om in het overzicht van het forum, telkens een + teken te plaatsen na een naam, indien die persoon reeds is komen te overlijden? Niet in de antwoorden en posts zelf natuurlijk, enkel in de titel van een draad, indien die titel gelijk is aan een persoonsnaam. Dit zowel op niveau van daders, alsook bij magistraten, speurders, et cetera ...

313

Re: Feedback

Zeer geachte mede-forumgebruikers, ik heb misschien een gekke vraag, maar ik surfboard gewoonlijk via Google.nl naar dit forum. Soms land ik ook op een forum met dezelfde naam maar met achter het puntje .online. De stijl op dat forum is eerder extreem haatvol te noemen en de persoon die het meeste post een soort roeptoeter. Is dat forum verwant met dit forum want soms wordt er verwezen naar dit forum? Niet zo duidelijk allemaal. Of is dat meer Waalstalig bedoeld? (Ik spreek helaas geen Frans buiten bon jour.)

Kees

314

Re: Feedback

Dag Kees, dat forum is op geen enkele manier verwant met dit forum. Het is het forum van Cobra, die op dit forum zijn hypothese heeft geformuleerd [» Forum] maar geband is vanwege zijn gedrag.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

315

Re: Feedback

Stomme vraag allicht (iemand moet het toch doen): wie beheert deze site momenteel? Ik heb nl. de indruk dat "derden" bepaalde posts (laten) wissen. No further comment. smile

316

Re: Feedback

Inderdaad, ook al meegemaakt, en het zit niet in de prullenbak?

317

Re: Feedback

Neen.

318

Re: Feedback

P-51 wrote:

Stomme vraag allicht (iemand moet het toch doen ...): wie beheert deze site momenteel? Ik heb nl. de indruk dat "derden" bepaalde posts (laten) wissen. No further comment. smile

sherlock wrote:

Inderdaad, ook al meegemaakt, en het zit niet in de prullenbak?

Het zou mij alleszins verbazen dat er berichten van jullie zouden gewist worden.

319

Re: Feedback

Berichten worden soms "gecomprimeerd" met vorige berichten om het netjes te houden. Zo heb ik al gezien dat mijn berichten samengevoegd waren met mijn vorig bericht indien net erna. Of dat de quote eruit gestript is indien het net na het quote bericht gepost is.

320

Re: Feedback

P-51 wrote:

Wie beheert deze site momenteel?

Staat hier al heel lang beschreven » Info

(Al denken sommige nog steeds dat dit één of ander mysterieus project is van de Staatsveiligheid, de loge, de PVDA en van weet ik wie nog allemaal.)

P-51 wrote:

Ik heb nl. de indruk dat "derden" bepaalde posts (laten) wissen.

Graag een concreet voorbeeld.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube