61

Re: Jean-Pierre Van Rossem

Informatie en discussie over de vondst van de zakken in Ronquières vind je hier » Forum

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

62

Re: Jean-Pierre Van Rossem

Klopt, ging eigenlijk over Jean-Pierre Van Rossem. Hij heeft de perceptie volledig tegen en komt dan nu nog te schrijven dat hij het spoor Bonkoffsky al jaren kende. Wie gelooft dat type mensen nog? Eigen schuld dikke bult.

Re: Jean-Pierre Van Rossem

RIP J-P V. R.

Benieuwd of al de 'informatie' die hij zogezegd had en in veilige bewaring bij o. a. notaris had gegeven, naar boven gaat komen. Onder andere de pedo snuff movie die zogezegd door hem besteld was, bij wijze van infiltratie. En als er al iets zou bestaan hebben, of in zijn bezit zou geweest zijn (grote twijfels), wat is de kans dat dit ooit boven water geraakt...

64

Re: Jean-Pierre Van Rossem

Mijn deelneming aan de familie en nabestaanden en bedankt voor de inzet. Ook denk ik dat Jean-Pierre Van Rossem actief was op het forum.

Re: Jean-Pierre Van Rossem

Hier en daar lees je dat er in het bendedossier chantagemateriaal zou zitten dat naar het Belgisch koningshuis verwijst. Connecties via Opus Dei of bezwarend materiaal naar koning Albert II - iemand wie niets menselijks vreemd is - springen er een beetje uit. Jean-Pierre Van Rossem verstoorde ooit de eedaflegging door ‘Leve Julien Lahaut!’ te roepen. Julien Lahaut was notoir communist.

Wat mij vandaag verdacht overkomt:

Eergisteren zond VIER deel twee uit van een reportage over Jean-Pierre Van Rossem. Daarin vertelde Jean-Pierre Van Rossem dat een halfbroer van koning Albert II wekelijks miljoenen kwam beleggen bij Moneytron en dat de helft van de intresten naar het Belgisch koningshuis gingen. Als men hem (Van Rossem) terug in de gevangenis zou steken (hij is recent nog veroordeeld voor witwassen, een misdrijf dat niet verjaart in ons strafrecht) zou hij alles vertellen wat hij over de financiën van het koningshuis weet. Het ergste wat hem zou kunnen overkomen is een kogel door zijn hoofd, zei Van Rossem eergisteren in die uitzending. Van Rossem heeft daar naar eigen zeggen geen probleem meer mee omdat hij zijn leven als beëindigd beschouwt.

Gisteren, één dag na die publieke bedreiging aan het adres van het Belgisch paleis, werd Van Rossem via een ladderwagen uit zijn appartement gehesen en naar het ziekenhuis gebracht. Vandaag is hij dood?! Dit vind ik een heel merkwaardige timing. Vanavond wordt de integrale reportage met Van Rossem terug uitgezonden op VIER.

Re: Jean-Pierre Van Rossem

Louter toeval Bakerstreet. Van Rossem was duidelijk zwaar ziek en op het einde van zijn Latijn. Het zou dom zijn hem trachten te vermoorden terwijl hij elk moment het leven kon laten. Als ze hem echt om het leven wouden brengen hadden ze dat al veel eerder gedaan. Ferrari-ongeluk you name it.

"Als ze mij van deze keer kloten, dan kunnen ze er donder op zeggen, dan mag al wat ik weet uitgebracht worden!"

Dat heb ik vooral onthouden uit die reportage, ik hoop dan ook dat alles wat hij wist uitgebracht wordt via zijn notaris of gelijk wie.

Re: Jean-Pierre Van Rossem

Dat kan. Maar waarom wordt dat dan niet onderzocht? Die intresten die naar het paleis gingen bedoel ik dan. België is geen rechtsstaat, dat is mij wel duidelijk.

Re: Jean-Pierre Van Rossem

RIP Jean-Pierre! Je stond voor wat je zegde, jouw hele leven lang! Had heel wat goede ideeën en roeide met kracht tegen de stroom in. Vaak verguisd door de zogenaamde "elite". Ik zeg respect! En sterkte aan de gehele familie en iedereen die JP kent van ver of nabij!

Re: Jean-Pierre Van Rossem

Zijn laatste bericht van 10 december:

BEN ERNSTIG ZIEK
zal minstens een paar weken ,niet te zien zijn op fb
sorry

Het zal meer dan een paar weken worden vrees ik. Hij voelde het aankomen denk ik, vandaar zijn "loslippigheid" in de laatste uitzending.

Re: Jean-Pierre Van Rossem

Misschien heeft hij 'het flesje' waarover hij het had de dag na de uitzending leeggedronken. Qua timing kan het alleszins tellen.