51

Re: Target 121

vraag aan Merovinger: kun je van deze foto ook het "roet" niet verwijderen zodat het smoelwerk iets duidelijker zichtbaar wordt?

Re: Target 121

Uit het militair weekblad VOX nr. 1 (jaargang 10) van 6 januari 1983.

https://nsm09.casimages.com/img/2018/12/07//18120704520314738716027833.jpg

Re: Target 121

P-51 wrote:

vraag aan Merovinger: kun je van deze foto ook het "roet" niet verwijderen zodat het smoelwerk iets duidelijker zichtbaar wordt?

Voilà wink

https://i.servimg.com/u/f29/11/77/15/12/tribu_10.jpg

54

Re: Target 121

Straf ! En nu nog de namen ... de voorlaatste lijkt wel sterk op C. Amory.

Re: Target 121

Top gedaan kerel! Wou dat ik dit kon.

56

Re: Target 121

P-51 wrote:

Straf ! En nu nog de namen ... de voorlaatste lijkt wel sterk op C. Amory.

De namen staan op pagina 1 van dit topic » Forum

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

57

Re: Target 121

Peter dB wrote:

Volgens dit document van club_le-happy-few zijn dit de namen die aanwezig waren in Leopoldsburg:

Als we van alle personen foto's zouden kunnen bemachtigen, zouden we al een stap verder zijn.

Update: dit vond ik terug bij onze franstalige vrienden:

http://img131.imageshack.us/img131/8664/renbzn2.jpg

Bouhouche, gevolgd François Dehan, Alain Weykamp, ONBEKEND , René Gondry, Charles Lamury. De "reus" onder dit gezelschap zijn identiteit is dus niet gekend; deze mogelijkheden blijven nog over:

  • Michel Leurquin

  • Léopold Dury

  • Marcel Schumilliver

  • Jean Pierre Marino

  • Jean Bultot

  • Louis Deliens

  • Christian Rousseau

Waarvan we met zekerheid kunnen zeggen dat Bultot niet zo groot is. Deze naam zou volgens het Franstalige forum de grote persoon zijn op de foto: Szombat William (een dokter).

  • Ook William Szombat was lid van die organisatie (een joodse dokter vermoedelijk te linken aan een maffieuze groep gelinkt aan russisch-joodse maffia en de PS).

  • De arts, dokter William Szombat, heeft zijn praktijk aan de Louizalaan vlakbij het kabinet van meester Vander Elst. De twee mannen zijn verre kennissen van elkaar. De dokter wordt nadien veroordeeld wegens het schrijven van valse medische voorschriften en van schriftvervalsing.

  • Wij kennen de naam, volgens X18, van een belangrijke lid van "de organisatie": Williams Szombat.

Ik vind weinig terug op dit forum over Louis Deliens (geen eigen topic). Iemand meer info?

Re: Target 121

BAX wrote:

Ik vind weinig terug op dit forum over Louis Deliens (geen eigen topic). Iemand meer info?

Deliens was een wapenhandelaar die als tussenpersoon door Bouhouche werd gebruikt om wapens afkomstig van de diefstal bij Juan Mendez te verkopen (een FAL-geweer en een FN-C 5.56 karabijn). Deliens kreeg ze "in depot" en verkocht ze aan Roland Durselen die op zijn beurt de wapens verkocht aan Lacroix en Smars (bende Haemers).

59

Re: Target 121

Bedankt Boemerang. Maar deze info had ik inderdaad ook gelezen, maar daarbuiten weinig tot niks.

Re: Target 121

Oké BAX.. en dit dan...?

APPEL À TÉMOINS Un détenu en liberté trouvé mort le long de la E 411

Louis Deliens, sorti de la prison de Forest le vendredi 12 juillet, a rendu une brève visite à une ancienne compagne en région de Ninove et ne s'est plus manifesté. Le mardi 16 juillet en matinée, il est retrouvé agonisant dans un champ situé en contrebas de l'aire de repos de Nil-Saint-Vincent, le long de l'autoroute E 411, dans le sens Namur-Bruxelles. Il est décédé quelques heures plus tard. Agé de 40 ans, mesurant environ 1 m 75, il avait les cheveux châtain foncé et les yeux marron. Toute personne ayant transporté cet homme ou l'ayant rencontré entre les 12 et 16 juillet ou l'ayant aperçu sur l'aire de repos de Nil-Saint- Vincent, est invitée à contacter d'urgence la police fédérale de Nivelles via le 0800/91.119 ou le poste de police le plus proche.

La mort de Louis Deliens reste un mystère

Bron » www.dhnet.be

Of de bovenstaande ook de juiste Deliens is weet ik niet helemaal zeker, ik weet niet hoe oud de juiste was, wel dat hij destijds in Elsene woonde. De vermoorde Deliens was 40 in 2002 dus dan zou die een jaar of 25 geweest zijn toen die wapens bij Mendez werden gestolen. Dus dat zou eventueel wel kunnen.

Er was nog een andere delinquent met die naam, een overvaller van taxi's die uiteindelijk ook een chauffeur heeft vermoord. Echter deze was pas 32 in 2002, dus dat is niet de vermoorde, noch die uit het proces Haemers.