Re: Christian Elnikoff

Hoe is hij dood? December 90 of 91? Hartaanval? Doodgeschoten? Zelfmoord? K&: weet jij dat?

112

Re: Christian Elnikoff

Elnikoff was met zekerheid een van de daders.

113

Re: Christian Elnikoff

Waarvan?

114

Re: Christian Elnikoff

Het is de laatste tijd wel erg stil rond Elnikoff & co. Is deze piste begraven?

Re: Christian Elnikoff

Aangezien Pierre Maréchal heeft afgehaakt moet er een andere chauffeur gezocht worden. Christian Elnikoff, die reeds aan verschillende overvallen in de eerste golf heeft deelgenomen is rij-instructeur bij een autorijschool. Hij is niet zo'n bekwaam chauffeur als Maréchal maar wel het best beschikbare alternatief.

Re: Christian Elnikoff

Ben wrote:

Over de Taunus van Elnikoff:

Vóór Elnikoff bij Desplanque was, was hij gehuwd. Bij de vereffening-verdeling van dat vorige huwelijk kwamen er overschrijvingen naar boven voor verkeerstaksen en verzekeringen voor een Ford Taunus. De echtgenote (dus die vóór Desplanque) had er totaal geen weet van dat die Ford Taunus eigendom was van Elnikoff en ingeschreven was door Elnikoff. Het is 100% zéker dat dat dé Ford Taunus was waarmee WNP verkenningen deed voor de bende in Aalst.

Deze post houdt mij nu al een jaar bezig.

Re: Christian Elnikoff

Merovinger wrote:

Christian Elnikoff in 1989:

"I Bijvoorbeeld heb ik een slet neergeknald in een ziekenhuis voor een 'werk' dat niet afgewerkt werd. Er waren twee flikken aan de deur.  …"

Ik moet spontaan denken aan de getuigenis over de foltering van een vrouw in de Delhaize te Aalst, waar Elnikoff en diens auto werd gesignaleerd. Alle elementen bij elkaar genomen (en dat zijn er veel) is het toch haast onmogelijk om nog te twijfelen aan de (vooraanstaande) betrokkenheid van deze man?

118

Re: Christian Elnikoff

Die piste is blijkbaar van de baan. Vreemd, aangezien de vele getuigenissen over Elnikoff en andere WNP leden.

Re: Christian Elnikoff

Spectator of Life: Mag ik even vragen welke vrouw er in de Delhaize van Aalst gefolterd werd aub?

Re: Christian Elnikoff

Vrouw en foltering? In Aalst?