Over het aantal gestolen riotguns; er zijn 5 wagens opengebroken dus zullen het er eerder 5 zijn. Deze waar de initialen van Bouhouche in stond is gevonden ergens bij Bouhouche zelf, in zijn wapenwinkel dacht ik me te herinneren.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

42

the end wrote:

Deze waar de initialen van Bouhouche in stond is gevonden ergens bij Bouhouche zelf, in zijn wapenwinkel dacht ik me te herinneren.

(Ponsaers, Loden, p 217) huiszoeking bij Bouhouche (*) wordt tevens een geweer FN Auto nr 140 MB 652 (**) gevonden. Het gaat om een samengesteld wapen. Na expertise blijkt dat het moederstuk afkomstig is van een automatische Riot Gun FN5, gestolen bij het SIE.

(*) Volgens zijn boek zou het de tweede op 10 januari 1986 geweest zijn.
(**) Madani Bouhouche geboren op 14/06/52

(BC II, Bijl IV, p88) Enkele maanden na die gebeurtenis (*), heeft de onderzoekscel van de rijkswacht een riot-gun teruggevonden dat afkomstig was van de diefstal bij het SIE. In die riot-gun waren de initialen en geboortedatum van Bouhouche gegraveerd.

(*) Bedoeld wordt hier het opduiken van de H&K die op 10 Jan 86 was overhandigt door de weduwe Mendez. (Ponsaers, Loden ,p214-215) Ik vermoed dat de BendeCommissie hier een wat betreft de datum een foutje maakte, ofwel is Ponsaers fout en is er nog een huiszoeking geweest enkele maanden later.

43

Er zou een tijd geleden een soortgelijk wapen opgedoken zijn, als ik mij niet vergis bij de politie van Geraardsbergen of Ninove.

the end wrote:

Zoek de falingen van bedrijven in de maanden na het proces François, en de link met bende feiten. Mendez is blijkbaar van te veel op de hoogte voor Bouhouche is het een muur waar het stopt voor hem. De tunnel die gegraven is door Bouhouche en zijn vrienden in functie van afpersingen is een doordenkertje. En over het zogezegd extreem rechts zijn van Mendez en Bouhouche moet er toch eens afgevraagd worden of dat dit wel echt zo was.

the end, welk doordenkertje is dit? Graag in zinnen, geen nieuwe vragen. smile thx!

Wel het gaat om geld en macht het bende dossier. Wat als de zogenoemde chantage van Bouhouche en Mendez van de GB nu niet over de GB gaat maar wel over een specifiek persoon, zie ook de Mercedes die Bouhouche gebruikte. Tevens Camps die geld leende van Rossignol die Rossair bezat, Van Camp die vermoord is en die labo's had en de link naar Euromeat.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.
the end wrote:

Wel het gaat om geld en macht het bende dossier. Wat als de zogenoemde chantage van Bouhouche en Mendez van de GB nu niet over de GB gaat maar wel over een specifiek persoon, zie ook de Mercedes die Bouhouche gebruikte. Tevens Camps die geld leende van Rossignol die Rossair bezat, Van Camp die vermoord is en die labo's had en de link naar Euromeat.

Sublieme piste! "De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is."