Re: Waver: 30 September

Een niet gekende tip the end?!

Re: Waver: 30 September

Vandaag lees ik (niet-forum):

Verhoor mevrouw Mendez

Mevrouw Mendez (meisjesnaam: Daniels) preciseert dat haar echtgenoot samen met wapenhandelaar Dekaise een samenwerkingsverband wou opzetten om een bepaald wapentype te vervaardigen.

Wederom komt de cirkel Mendez-Beijer-Bouhouche naar voren.

513

Re: Waver: 30 September

Verhoor, dus PV. En nu de vraag van 1 miljoen (alweer): gewoon PV of prefab PV. Hetgeen velen onder ons veronderstelden blijkt te kloppen. Er zijn getuigen die kunnen bevestigen dat er PV"s opgedoken zijn met zelfde nummer etc., maar met andere inhoud. Dus eigenlijk zouden we moeten vragen, PV door wie en wanneer opgesteld. En dan de opstellers (indien ze nog leven) vragen, klopt de inhoud van dit PV?

Ik denk van wel. Dus zeer goed gevonden. Dekaise zelf hield iets verborgen, dat was duidelijk.

514

Re: Waver: 30 September

Terechte opmerkingen, om Waver te verstaan is het belangrijk de geheimdoenerij rond De Pomp en de moord op Vandeuren te snappen. Via daar loopt er met zekerheid een lijn naar de daders.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Waver: 30 September

Goed idee, the end! Langs mijn zijde zoek ik tot nu onbekende informatie met als enkel doel De Pomp-Vandeuren-Dekaise. Indien nodig een nuttige post met alles wat we over Vandeuren weten. We hebben inmiddels al veel ‘misdaden en verbanden opgelost/gelegd’ en de hoofdpersonen uit het oog verloren. Dekaise zei ooit: als ik de link met de overval leg, kan ik het wel vergeten. Hier ligt een belangrijke sleutel. Die kan ons zowel over het verleden als over de toekomst vertellen. Maar we moeten idd tot de hoofdzaak houden.

516

Re: Waver: 30 September

In het boek Loden jaren van Paul Ponsaers staat dat Vandeuren klusjes opknapte voor Bouhouche & Beijer. Dit lijkt me al een lijn naar de daders. Ook, en ik heb het al een paar keer gepost, ook Jean Luc Baugniet is zeer belangrijk in dit dossier. Ik denk dat het goed is dat er weer op de piste De Pomp-Vandeuren-Dekaise gefocust wordt.

517

Re: Waver: 30 September

Er is veel informatie, de vraag die je bij jezelf moet stellen is hoe je er zelf mee omgaat. Hoe ordelijk en gestructureerd ben je? Met verbanden leggen kan je iedereen verbinden, zeker sinds internet. Steeds moet je de vraag stellen of info ontbreekt, zoals het werk waaruit je citeerde daar zijn op voorhand enkele dossier buitengehouden. Tenzij je uitzonderlijke vermogens hebt, kom je er niet met alleen lezen. Robert Gray niet vergeten en ook wat verborgen maar niet onbelangrijk de 3 buren uit Grimbergen en die omgeving.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Waver: 30 September

the end, vergeef me mijn directheid (in het echt leven ben ik best aardig)! Wat je hierboven aangeeft zijn alvast 2 andere personen die we in een volgend stadion kunnen toepassen. Ik denk dat wanneer je project minded te werk gaat, je veel meer bekomt. Ieder vrije keus natuurlijk!

the end, weet je of die voorgaande klusjes waarover Ponsaers het heeft inderdaad correct zijn. Of eerder een regelvulling van zijn blad.

519

Re: Waver: 30 September

Insp. Witse wrote:

the end, weet je of die voorgaande klusjes waarover Ponsaers het heeft inderdaad correct zijn. Of eerder een regelvulling van zijn blad.

Beste Witse, wat ik schrijf is ook project-minded enkel hoe ordelijk is je project. Het maakt niet uit hoe je het noemt. Er zijn verschillende linken tussen Bouhouche en Beijer en Vandeuren, ergens beginnen die waarschijnlijk toen Beijer Vandeuren arresteerde voor een overval denk ik. Beijer heeft ook een link met De Pomp trouwens, Baugniet niet vergeten zoals Django opmerkt.

De inzittenden of gebruikers van de Santana waren bezig met iets tussen Spanje en Zweden en gebruiken ervoor een weegschaaltje. Het is maar dat je het spoor niet zo bijster geraken in alle verbanden

Insp. Witse wrote:

Indien nodig een nuttige post met alles wat we over Vandeuren weten. We hebben inmiddels al veel ‘misdaden en verbanden opgelost/gelegd’ en de hoofdpersonen uit het oog verloren. Dekaise zei ooit: als ik de link met de overval leg, kan ik het wel vergeten. Hier ligt een belangrijke sleutel.

beste Witse, ik weet niet hoe goed je speurneus is, maar welk spoor zou je kunnen opsnuiven vanaf die weegschaal en andere personen, feiten in het dossier Waver, met die lijnen kom je misschien terecht bij de 3 buren in Grimbergen en omgeving en een rijkswachter die zichzelf nogal verdacht maakt. En zeg nu niet dat ik in raadsels schrijf.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

520

Re: Waver: 30 September

The End bedoel je met de 3 buren Pilarski , Hinderijckx en Haemers?