1

Topic: Robert Wellens

Robert Wellens is directeur geweest van Presses Universitaires in Brussel. Eind jaren '70, begin jaren '80 woonde hij in Parijs. Hij was een bekend extreem-rechts figuur en was samen met o.a. Raymond Lippens betrokken bij de zogenaamde “kraak van de eeuw”. Het was Wellens die Serge de Thibault de Boesinghe ervan beschuldigde de opdrachtgever te zijn van deze "kraak van de eeuw". Serge de Thibault de Boesinghe werd hiervoor echter vrijgesproken door het Hof van Beroep van Mons.

Wellens stond ook in contact met Léon Degrelle. Brieven die ze naar elkaar verstuurden, bewijzen hun relatie. Hij was ook degene die Elio Ciolini introduceerde in Brusselse zakenkringen en extreem-rechtse milieus.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

2

Re: Robert Wellens

De man in kwestie zit ook op Facebook » www.facebook.com

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

3

Re: Robert Wellens

Ben wrote:

Hij was ook degene die Elio Ciolini introduceerde in Brusselse zakenkringen en extreem-rechtse milieus.

Je kan die (volgens mij) op 2 manieren lezen: Ciolini introduceerde Wellens, of Ciolioni werd geintroduceerd door Wellens. Ik ga er van uit dat je het laatste bedoelde?

Re: Robert Wellens

Ben wrote:

De man in kwestie zit ook op Facebook » www.facebook.com

Zeker dat dit hem is? (Belangrijk voor me.) Niet dat ik hem ken. smile Wil enkel geen foutieve personen op het forum hun naam besmeuren.

Re: Robert Wellens

Hij heeft alleszins een merkwaardige URL gekozen voor zijn propagandakanaal. Kijk bovenaan in de browser.

Achter facebook.com/ staat daupinmichel2020.

De familienaam van ene Jean-Paul en de voornaam van ene Libert. Dit kan uiteraard geheel toeval zijn. In alle vrijheid een URL kiezen is ook geen misdrijf. Voor wat het waard is…