381

Re: Madani Bouhouche

Deze is heel interessant, en indien waar een rechtstreeks materieel bewijs voor de betrokkenheid van Bouhouche: Voor de overval op de Delhaize van Genval maakte de bende gebruik van een Peugeot 504 die ze twee maanden eerder carjackten in Watermaal-Bosvoorde. Drie jaar later werd in een andere wagen, in een garagebox (Box 88 in de Hippocrateslaan in Woluwe) een blauwe anorak gevonden die toebehoorde aan de eigenaar van de Peugeot 504. De box werd gehuurd door Bouhouche onder een valse naam.

Bron: Guy Bouten | De Bende van Nijvel: Verraad, manipulatie, geheime diensten

382

Re: Madani Bouhouche

Het boek 'Insane Killers' is intussen ook in het Nederlands verschenen. Als ebook te verkrijgen als 'De Bende van Nijvel ontmaskerd'

383

Re: Madani Bouhouche

Insp. Witse wrote:

The End, jouw bovenstaande stelling is niet volledig en daardoor onjuist.
Madami heeft inderdaad een wagen als gestolen opgegeven, meerbepaald een volvo break op naam van Arne Quittner (Jette).
Hiervoor zal hij +/- 3000 euro als compensatie van de verzekering ontvangen.

Dit is de enige zaak die mogelijk onder verzekeringsoplichting kan geplaatst worden.

Bouhouche stond niet alleen in deze oplichting, het is Robert Beijer die nadien aanwijst aan jacques rousseau waar de 'gestolen' wagen kan terug gevonden worden. Interessante noot, de wagen staat in de onmiddelijke omgeving waar destijds de wagen van Faez Al Ajjaz na de aanslag op Vernaillen werd terug gevonden.

Het verbaast me tenstelligste dat Mendez zijn (dure) wapens ver beneden de marktwaarde verkoopt om een schamele verzekering met een vergoedingsbarema van €10.000 uitkering op te lichten. Typisch een streek van Bouhouche om de diefstal van de wapens uit zijn schoenen te schuiven en het op een 'verzekeringsoplichting' te schuiven. Niet vergeten dat Mendez toen al dood was en deze zaak niet kon ontkennen.

Witse, je haalt dingen door elkaar. in het najaar van 85 heeft Bouhouche zijn wagen als gestolen opgegeven voor verzekeringsfraude. In diezelfde periode liep Bouhouche wapenwinkels af om wapens van Mendez te verkopen. Het is waar in de letterlijke zin dat ze geen voordeel hadden, waardoor de term fraude om er voordeel uit te halen niet klopt. Doch ze deden het wel, Mendez zat in duistere zaken en had acute geldnood.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

384

Re: Madani Bouhouche

Ik las hier ergens (maar ik vind het niet terug) dat Bouhouche gezegd heeft dat het na Aalst zou ophouden. Wanneer en tegen wie zei hij dat? Was dat voor of na Aalst?

385

Re: Madani Bouhouche

Na Aalst. Hij zei dit op de begrafenis van Mendez.

386

Re: Madani Bouhouche

Je bedoelt deze uitspraak » Forum

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

387

Re: Madani Bouhouche

Ik heb nooit geloofd dat Bouhouche overleden is door een boom af te zagen! Ik heb al ontelbare bomen afgezaagd en kruinen uitgezaagd en idd bomen en vooral de weeërs kunnen krakken in wat ze beweren ontploffen maar nooit aan het zaagblad. Integendeel, je moet soms spieën anders plet de boom of tak uw zaagblad door het gewicht. De krak is altijd in de andere richting. Toevallig was hij onherkenbaar verminkt en toevallig was hij direct gecremeerd. En als je bovenaan een ladder staat en je valt dan lig je een eind van de boom.

388

Re: Madani Bouhouche

Ben geen ETW’er, maar heb meerdere cursussen boomklimmen gedaan. Heb deze manier van vellen van bomen een jaar als bijberoep gedaan. Valt heel moeilijk te combineren met mijn oorspronkelijk werk, maar doe af en toe nog een boompje bij mij thuis. Geloof van de dood van Bouhouche ook niet veel, maar dat een boom zeer gevaarlijk is en dat deze u zwaar kan verminken is toch wel zeker.

Het geheel (vellen, ongeluk, onmiddellijk cremeren, bewijzen weg) bij het verhaal van Bouhouche is zeer opmerkelijk. Ikzelf zie in Bouhouche één van de hoofdverdachten. Kl...karakter, zeer kort lontje, omgang met wapens, en de reeks feiten die hij heeft toegegeven, robotfoto van schutter met mp5 SD op rug (gestolen door Bouhouche). Kortom, genoeg feiten om van de radar te verdwijnen.

Re: Madani Bouhouche

Nu de laatste jaren beetje bij beetje meer duidelijk wordt ronde de Bende en de piste dat men én met het jarenlang doorgeven van vervuilde wapens én met het inzetten van lookalikes een ingenieus plan heeft in elkaar gezet om de Rijkswacht te kakken te zetten (en die men met een zeer hoge waarschijnlijkheid Bouhouche is); past zuiver psychologisch de verdwijntruc met de boom in eenzelfde patroon van denken. Ook ik meen dat we moeten twijfelen aan de dood van Bouhouche.

390

Re: Madani Bouhouche

kenza wrote:

Toevallig was hij onherkenbaar verminkt en toevallig was hij direct gecremeerd.

Daar is niets verdacht aan. Nogmaals, er is geen enkele aanwijzing dat Bouhouche nog in leven is of dat hij zijn eigen dood in scene heeft gezet. En "ik heb nooit geloofd" of "ik voel" telt niet als aanwijzing.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube