Re: DNA-onderzoek

Dag Bossi, is een Amerikaans misdaadvoorbeeld van Lieve Scheire. Komt uit een canvas uitzending.

292

Re: DNA-onderzoek

Bedankt. Ik dacht aan twee andere zaken die lopende zijn in Antwerpen.

293

Re: DNA-onderzoek

Zou het mogelijk zijn het DNA van Roger Beuckels te verkrijgen? De man is overleden en er is geen DNA van hem, maar via familie misschien? Gezien hij een verwonding aan de hals had, bestaat de mogelijkheid dat het zijn bloed is op de kogelvrije vest?

294

Re: DNA-onderzoek

Het is mogelijk om DNA-verwantschapsonderzoek te gebruiken in de opsporing.

Re: DNA-onderzoek

DNA van 1.200 personen wordt onderzocht in dossier Bende van Nijvel

In het wetenschappelijk onderzoek in het dossier van de Bende van Nijvel wordt het DNA onderzocht van 1.200 mensen die in het dossier voorkomen en waar nog geen duidelijkheid over is. Dat bevestigt het federaal parket aan Le Soir.

Lees hier het hele artikel » Nieuws

296

Re: DNA-onderzoek

Daar was men toch een tijd geleden mee begonnen, zeer bizar dat ze die mededeling maanden later nog eens herhalen! (Om wat te zeggen? We doen iets?) Op 2 april 2018 kondigde Geens aan dat er wellicht binnen de drie jaar een proces komt, nog 10 maanden te gaan dus. Zijn er de laatste maanden of jaren nog stukken aan het dossier toegevoegd?

297

Re: DNA-onderzoek

Om te zeggen dat er tot nog toe geen enkele match is.

298

Re: DNA-onderzoek

DNA? De daders zijn gewoon overbeschermd en slapen op hun 2 oren. In Chicago kan en mag alles.

299

Re: DNA-onderzoek

coconut wrote:

Daar was men toch een tijd geleden mee begonnen, zeer bizar dat ze die mededeling maanden later nog eens herhalen! (Om wat te zeggen? We doen iets?) Op 2 april 2018 kondigde Geens aan dat er wellicht binnen de drie jaar een proces komt, nog 10 maanden te gaan dus. Zijn er de laatste maanden of jaren nog stukken aan het dossier toegevoegd?

Als ik me goed herinner is de uitspraak over een proces afkomstig van minister Geens. DNA-onderzoek is al veel langer gestart. Zie emails.

Belangrijk overtuigingsstuk voor DNA onderzoek is ook verschwunden. De zaak Temse wat men heeft vastgesteld dat voorafgegaan is door een vechtpartij/verdediging vanwege het dodelijk slachtoffer.

300

Re: DNA-onderzoek

Er zijn in de loop van het onderzoek talloze sporen gevonden: blonde haren, duidelijke vingerafdrukken, enz. ... Ik vraag me of er ergens nog iets overblijft. Alle bewijstukken zijn verdwenen: deze vaststelling op zich is al een bewijs van de betrokkenheid van bepaalde personen. De 'predateurs' waren volgens mij niet in staat om van binnenuit het onderzoek te saboteren. Je moet al heel dicht op het onderzoek gezeten hebben om dit te kunnen.