251

Re: Opsporingsbericht juni 2020

Waarom stelt hier niemand de juiste vragen aan Ben? Zoals daar zijn, is het een Vlaamse naam? Een Italiaanse? Een Franse?

Nogmaals, hier klopt iets niet. Indien hij ex-Diane was dan zou toch ten minste de oprichter van de Diane hem gekend hebben, of één van de andere mannen op de tweede foto.

En wat dan met de getuigenis van iemand die vroeger bij de marine zat en die beweerde dat hij voor 99% zeker was van het feit dat het Michel Libert himself was? En denken jullie dat Michel Libert in die tijd een foto zou afgegeven hebben waarop een belangrijk bendelid stond? Dat zou betekend hebben dat hij zijn eigen doodsvonnis tekende. Alle cruciale info is uit het dossier en een foto die belangrijk is zou men laten zitten?

Kortom, er zijn duizend redenen om aan te nemen dat deze foto niet belangrijk is.

Wakker worden, ik ben de voornaamste reden nog vergeten. Welke uil gaat er eerst met een wapen op de foto om er daarna een overval mee te plegen? Zelfs ik zou zo dom niet zijn.

252

Re: Opsporingsbericht juni 2020

Je neemt mij de woorden uit de mond coconut. Dat is gaan jagen met de fanfare voorop. Hier klopt iets niet en terug geprobeerd om het Bois de la Houssière als afleiding te gebruiken. Ik vraag mij echt de exacte af.

Re: Opsporingsbericht juni 2020

Meegluurder wrote:

Ben zei dat de naam van de vermoedelijke rijkswachter op de foto niet voorkomt op het forum. MF werd al eerder vermeld op het forum.

Neen, volgens mij zei Ben dat de “naam” die hij had doorgekregen, die de man op de foto “zou” zijn, niet op het forum voorkomt. Het kan nog steeds zijn dat die informatie niet klopt en de persoon op de foto dus wel reeds vermeldt staat op het forum.

Naar mijn mening komt van Groep G de foto het sterkst overeen met A.L. en/of C.G.

254

Re: Opsporingsbericht juni 2020

Ken jij de hierboven geciteerde (afgekorte) namen en zo ja, heb je foto's van die heren? En is AL familie van Michel Libert?

Re: Opsporingsbericht juni 2020

Die laatste vraag moet ik je een antwoord schuldig blijven. Ik betwijfel het, moest dit wel het geval zijn zouden er wel meerdere belletjes moeten gaan rinkelen.

Ik gebruik de afkortingen omdat ik rekening houd met hun recht op privacy, maar op pagina 25 van dit topic vind je de namen die ik aanhaal volluit geschreven.

En ja, ik heb van beide foto’s, ze zijn allebij te vinden op FB. Kleine nuance wel, ik vind dat ze er erg op lijken. Maar zou het vreemd vinden als de cel naar hen op zoek is, want zij zijn vrij makkelijk te vinden lijkt mij.

Re: Opsporingsbericht juni 2020

Heeft de man op de foto een smalle korte stropdas aan? Ik twijfel, omdat je het niet verwacht bij zo’n foto

257

Re: Opsporingsbericht juni 2020

De man op de foto heeft een mouwloze jagers gilet over zijn hemd. De stropdas verdwijnt in de V-hals van het gilet.

258

Re: Opsporingsbericht juni 2020

En wat als de speurders de foto enigszins bewust gemanipuleerd (photoshop) hebben om iets te weten te komen?

259

Re: Opsporingsbericht juni 2020

Dat is inderdaad een gangbare techniek.

260

Re: Opsporingsbericht juni 2020

Daar geloof ik niet in. We spreken nog altijd over een gerechtelijk onderzoek. Wie magistraat Capelle kent weet dat zij dit onder geen enkele beding zou toelaten. Het onrechtmatig verkregen bewijs komt dan ter sprake.