721

Re: Michel Libert

Bossi wrote:

Het lijkt ook moeilijker en moeilijker om overleden verdachten te verhoren

Zijn ze dan zo wanhopig geworden Bossi dat ze geprobeerd hebben om overleden verdachte te verhoren? Lijkt me inderdaad zeer zeer moeilijk.

722

Re: Michel Libert

Bakerstreet 221B wrote:

Ik neem definitief afscheid van dit forum. Slaapwel!

Bakerstreet: Jammer.

723

Re: Michel Libert

coconut wrote:

Zijn ze dan zo wanhopig geworden Bossi dat ze geprobeerd hebben om overleden verdachte te verhoren ? Lijkt me inderdaad zeer zeer moeilijk

In 2025 krijgen we mogelijks nog eens een tienjarige onwettige verlenging van de verjaringstermijn dat zich dan vermoedelijk nog eens zal herhalen in 2035. Dan is men al zeker dat alle betrokkenen van de politiek gestuurde bende overleden is. Voor het overige kunnen de burgers de overgebleven overtuigingsstukken gaan bezoeken in het museum van handige kunsten bij de Federale Gerechtelijke Politie te Charleroi alwaar de met slagroom bewerkte Rijkswachtkepie's van de Goudvinken zeker niet mogen ontbreken.

724

Re: Michel Libert

Leuke bakboord foto. Er staat een burger op trouwens achter Libert en er is mogelijks een receptie bezig, foto zal uit het jaar 1982 zijn vermoed ik.

https://i25.servimg.com/u/f25/11/22/12/24/michel10.png

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

725

Re: Michel Libert

Lijkt me meer horen bij een Neptunus ritueel.

726

Re: Michel Libert

Jammer dat het topic "welke piste volgen" afgesloten is (waarmee ik niet gezegd heb dat er niet opgetreden moest worden).

Ik zou iedereen willen uitnodigen om de allereerste post over Libert eens te herlezen » Forum

Denk dan eens diep na over deze post. Ik ben heel benieuwd wat jullie conclusie's zijn. In mijn ogen zit in deze post van swansongunsung alles vervat. Bedenk dan ook dat Libert in de eerste plaats en juridisch gezien militair was. Wie was de enige man die een militair kon straffen?

Hoe zijn de WNP'ers tevens militairen gestraft na het stelen van de telexen en door wie? Was dat dan niet één van de ergste vergrijpen die men in het leger kon doen? Al wat hierna volgde waren dwaalsporen bedacht door een leger uit het leger om ons ziende blind te maken.

727

Re: Michel Libert

Er zijn veel elementen en getuigenissen die Libert aan de bende linken. Hij is een van de weinigen die formeel werd herkend. Via ARI is er ook de link met Bouhouche en Beijer. Alle drie meesters in dwaalsporen leggen...

728

Re: Michel Libert

Zijn jullie niet de link "staatsveiligheid" en "leger" vergeten in bovenstaande?

729

Re: Michel Libert

Ik weet dat er banden waren tussen leger, staatsveiligheid en WNP. Maar welke rol ze speelden is voor mij onduidelijk.

730

Re: Michel Libert

Welke rol die precies speelden kunnen we op dit ogenblik niet zeggen. Maar het is wel zeer opmerkelijk dat in de persoon van Libert al deze diensten of instanties samen komen. Indien Libert formeel herkend werd is dat een reden te meer om naar deze krullenbol eens te kijken.