271

Re: Opsporingsbericht juni 2020

Weten ze bij de Cel al iets meer over die man op de foto? Want echt moeilijk is het niet de waarom van de foto en waar te zoeken naar zijn identiteit.

the end wrote:

Baudry was klant van taverne of restaurant Bivouac. Philippe De Staerke kwam er ook. In september '83 kwam daar ander interessant volk die over de bende en de link naar een privébewakingsbedrijf in Marseille heel veel meer weet.

Restaurant Bivouac is heel dicht bij de Diable in Eigenbrakel, dit restaurant en de Diable werd bezocht door een wapenhandelaar die ook kogelvrije-vesten verkocht! Die wapenhandelaar is lid van PIDE is de Portugese geheime dienst ter info.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

272

Re: Opsporingsbericht juni 2020

Is de wapenhandelaar waarover je het hebt Baugniet?

273

Re: Opsporingsbericht juni 2020

the end wrote:

Restaurant Bivouac is heel dicht bij de Diable in Eigenbrakel, dit restaurant en de Diable werd bezocht door een wapenhandelaar die ook kogelvrije-vesten verkocht! Die wapenhandelaar is lid van PIDE is de Portugese geheime dienst ter info.

In Portugal is er nog niet zo lang geleden een oudere Belgische wapenhandelaar opgepikt. Heel stil daarrond.

274

Re: Opsporingsbericht juni 2020

En die wapenhandelaar is?

the end wrote:

Weten ze bij de Cel al iets meer over die man op de foto? Want echt moeilijk is het niet de waarom van de foto en waar te zoeken naar zijn identiteit.

Vertel ons waarom en waar? Mag ook privé of via Ben.

275

Re: Opsporingsbericht juni 2020

BAX wrote:

En die wapenhandelaar is?

Jaques Monsieur.

276

Re: Opsporingsbericht juni 2020

the end wrote:

Want echt moeilijk is het niet de waarom van de foto en waar te zoeken naar zijn identiteit.

Lijkt me inderdaad wel interessant om te weten. Heb je het al de speurders verteld?

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

277

Re: Opsporingsbericht juni 2020

Zijn ze dan nog op zoek is geen van de overvloedige tips in de goede richting? Als die foto van voor maart 1982 is dan is die genomen ook voor 26 okt. 1981, zie » Forum

Misschien heeft de heer Vernaillen gelijk!

Er is al zoveel verteld, maar ik hoop dat jullie beseffen met woorden praten veranderd er niets. waar is de wil om iets te doen? Want lees volgende, vergelijk dan ook eens andere elementen plus wat doen ze ermee?

the end wrote:

Met de sterke gelijkenis tussen de 2 robotfoto's (aanslag Vernaillen en de bende) is het ongelooflijk dat het dossier Vernaillen niet tot het onderzoek behoort. Zie volgende uitspraken:

Merovinger wrote:

Coninx: “Bij het maken van deze film was er de hele tijd het gevoel: als dit kan in België, dan kan alles. Ik ben ook bij oud-rijkswachtmajoor Herman Vernaillen geweest (die in 1981 nipt een moordaanslag bij hem thuis overleefde, gepleegd door rijkswachters Robert Beijer en Madani Bouhouche, DDC). Ik heb hem urenlang gesproken. Hij heeft mij dingen getoond en achteraf ook opgestuurd.”

Over de Roze Balletten, seksfeestjes met politici en minderjarigen, waarvan hij bewijzen zegt te hebben gezien?

Coninx: “Je kunt veel verzinnen, maar je blijft niet de hele dag door verzinnen. Vernaillen komt uit die rijkswachthiërarchie. Hij heeft Bouhouche en Beijer gekend toen zij nog met een dienstwapen rondliepen. Veel dichter bij de waarheid kom je niet.”

In juni sprak Vernaillen tijdens een boekpresentatie in Aalst. Hij vertelde dat hij bij Marianne Capelle was geweest, die onlangs de leiding overnam van procureur De Valkeneer. Vernaillen zei dat zij tegen hem had gezegd dat de aanslag tegen hem niet tot haar bevoegdheden behoort.

Coninx: “Hoe kun je nu de betrokkenheid van rijkswachters bij dit soort misdaden onderzoeken als je niet teruggaat tot de zaak-Vernaillen? Zo kun je het nooit oplossen.”

Vernaillen zei verder nog: ‘De ideale manier om de daders nooit te vinden, is ze het onderzoek toevertrouwen.’

Bron: De Morgen | 28 september 2018

Dus iets vertellen heeft geen zin, het behoort niet tot hun bevoegdheden zoals ik al zoveel schrijf. Als je niet bevoegd bent om het op te lossen moeten ze ook niet om info vragen en gewoon stoppen! Weet je ze durven gewoon niet!

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

278

Re: Opsporingsbericht juni 2020

Dit is wat velen ook vermoeden. Af en toe nog wat in het nieuws brengen, want over een aantal jaar verjaard alles. De verjaring verlengen is de grootste fout geweest.

279

Re: Opsporingsbericht juni 2020

the end, jij bent ook begaan met het lot van de slachtoffers/nabestaanden. Als je het dan zelf weet: waarop wacht je eigenlijk?

280

Re: Opsporingsbericht juni 2020

Juist P-51 wat mij gevraagd is uit die hoek daar heb ik al geantwoord gegeven en resultaat behaald. Nu nog de wil bij de overheid en het respect voor de slachtoffers. Wie is er daar bevoegd voor?

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.