91

Re: Opgravingen Pécrot

Lol, je gelooft nu toch echt niet dat the end meer zou weten dan een gemiddelde googelaar met een beetje tijd en goesting kan te weten komen. Dat is trouwens recent ook nog eens heel duidelijk gebleken net voor hij een weekje op gedwongen respijt mocht gaan.

Re: Opgravingen Pécrot

Komaan mannen, focussen op de vraag, wie is er vermist in het dossier? Heb geen tijd om er een verhaal van te maken. Hoop dat jullie met stukken van zinnen zelf het verhaal kunnen maken. Ligt de locatie op 500 m. van de camping? Indien ja, topic La Hetraie herlezen. Verdachte daar was rijkswachter. Man op de foto (laatste opsporingsbericht) was vermoedelijk ook rijkswachter. Fotograaf op die camping. Moorden doen denken aan de manier waarop Mendez vermoord is. Belangrijke stukken in dat dossier verdwijnen spoorloos. Eigenaar van die camping werkte bij Bultot. Naamkaartje gevonden van Darville. Foto's genomen in nachtclub dicht bij rijkswachtkazerne. Toumaniantz student ULB. En dan dat ene zinnetje:

dim wrote:

"In haar verhoor zegt Tamara Toumaniantz weet te hebben van contacten tussen haar halfbroer en een Brusselse homofiele advocaat, die zouden zijn doorgegaan tot in 1985."

Een merkwaardig zinnetje waar niet nader op in gegaan wordt. Iemand weet wie de Brusselse advocaat is? Of zou kunnen zijn? Er zijn een aantal verdachte Brusselse advocaten genoemd in de dossiers - misschien is dit een piste? Indien deze advocaat Dumont zou zijn (bekend als homofiel en sexueel frivool) dan begin ik Toumaniantz toch wel heel hard te verdenken. Niemand meer info?

Kunnen jullie volgen? Is dit een mogelijke piste? Dus, lijk dat gezocht zou worden is mogelijk Toumaniantz?

Re: Opgravingen Pécrot

Ik heb die tijd ook niet. Ik herhaal de hierboven gestelde vraag aan the end.

94

Re: Opgravingen Pécrot

Heinrich Toumaniantz oorspronkelijke naam Guenaldy Sokolovski. Deze persoon is "vermist".

Verdachte rijkswachter is M. D. Deze M. D. krijgt een alibi van collega M. H.

95

Re: Opgravingen Pécrot

Ik ga het niet openbaar zeggen maar er valt echt iets op.

96

Re: Opgravingen Pécrot

Ik ben meer dan nieuwsgierig... Pm mij maar.

97

Re: Opgravingen Pécrot

Mgr wrote:

Verdachte rijkswachter is M. D. Deze M. D. krijgt een alibi van collega M. H.

Er is veel meer. Het register van de camping wordt aangepast, dat blijkt uit kopijen voor en na de aanpassingen. MD heeft 4 uur op de camping rondgehangen om een eenvoudige formaliteit te volbrengen? MD en MH zijn niet alleen collega's. Een deel van de negatieven van de vermoordde 'fotograaf' lagen in het wachthok van de camping, een ander deel zou verdwenen zijn. Er is een vermoeden dat er twee daders waren, dit in verband met de omstandigheden rond de vrouw. En nog een pak meer. Als er iets is gemanipuleerd dan is dit een mooi voorbeeld.

98

Re: Opgravingen Pécrot

kenza wrote:

Ik ga het niet openbaar zeggen maar er valt echt iets op.

Ik ga wel iets openbaar zeggen: Als iedereen begint met zijn beweringen en gedachten voor zichzelf te houden, geraken we geen stap verder hoor! Dit is een openbaar forum waarin men onderling van gedachte kan wisselen. Persoonlijke meningen kunnen bijval uitlokken en sommige zullen afgekraakt worden. Zo is het! We weten dat er mensen bestaan die reeds 35 jaar zwijgen, laat ons niet vervallen in hetzelfde!

Re: Opgravingen Pécrot

Ik herhaal nog eenmaal mijn vraag aan the end. Noem de eerste letter van de familienaam van diegene die men hoopte op te graven of noem ons de eerste letter van degene die men bij die gelegenheid heeft ondervraagd.

100

Re: Opgravingen Pécrot

kenza wrote:

Is u niets opgevallen?

De Google foto is van 2020. Voor of na de graafwerken gemaakt? Als het ervoor is, dan is het inderdaad opvallend dat daar al hopen zand liggen tegenaan de chemin du Curé en ietsje verder in het bos. Verder precies op de interessante plek en nergens anders. Als het erna is, dan lijkt dat normaal toch?