11

Re: Open brief

Beste Spectator Of Life, u beseft wel dat deze open brief van Ben dateert van 10 jaar geleden? Dat is waarom ik schreef: helaas nog actueel.

Re: Open brief

Mincky, dank voor de toelichting, ik zat op hetzelfde dwaalspoor. Hoe een 10 jaar oude brief, nog brandend actueel kan zijn.

En euh, Cobra moet zijn eigen site maar terug in gang trappen als hij zijn forum diarree niet kan ophouden. Niet dat zijn posts en kennis totaal nutteloos zijn, integendeel, alleen de manier waarop is onhoudbaar.

En dank aan de forumbeheerder en alle leden die constructief bijdragen om minstens dit collectief geweten van de maatschappij overeind houden. Op de Bende van Nijvel waarheid hoop ik niet meer, die zal nog minstens een paar generaties niet boven water mogen komen.

Re: Open brief

Mincky wrote:

Beste Spectator Of Life, u beseft wel dat deze open brief van Ben dateert van 10 jaar geleden? Dat is waarom ik schreef: helaas nog actueel.

Bedankt om me hierop te attenderen. We kunnen enkel maar hopen dat deze gedrevenheid van toen bij de webmaster ook vandaag nog aanwezig is.

14

Re: Open brief

Helemaal mee eens.

15

Re: Open brief

Ik schaar me 100% achter deze boodschap, ook al dateert deze open brief van zo'n 10 jaar geleden. Ik ben een 'hobby-lezer' van dit forum, maar dreigde af te haken omwille van de vele venijnige posts. Dit was allicht een kaakslag voor de forumbeheerder en - op zijn minst - weinig respectvol ten opzichte van de vele Bende van Nijvel-slachtoffers.

Dus aan de vele - oprechte - forumleden: doe zo verder en blijf jullie steentje bijdragen aan dit dossier!

Re: Open brief

Ik heb het gevoel dat De Brief weer actueel geworden is.

Bedank Ben vr het goede werk!

:-)

Re: Open brief

We kunnen enkel maar hopen dat deze gedrevenheid van toen bij de webmaster ook vandaag nog aanwezig is.

Dat is de laatste weken zeker (zichtbaar) het geval en dat is nog een understatement.
Respect!