311

Re: Juan Mendez

the end wrote:

Die simpele redenering klopt niet Witse.

Waarom schrijft the end niet ineens de argumentatie erbij waarom die redenering niet zou kloppen? Zeer simpel. Valse profeten pretenderen alles te weten en zijn vrijgesteld van argumentatie. U wordt verwacht zijn woorden zomaar voor waar aan te nemen.

312

Re: Juan Mendez

Die redenering klopt niet omdat je er 35 jaar na het gebeuren nergens mee geraakt. Is dit een goed argument? Het is een dwaalspoor zoals sommigen dit noemen, waar velen in trappen. De redenen dat deze misvatting de ronde doet is omdat het hoger zit.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Juan Mendez

The End, 35 jaar aan dwaalsporen is inderdaad een echte misdaad tegenover de nabestaanden. Hiermee ben ik het helemaal akkoord met jou! Het feit dat er forumleden actief zijn die blijken weet te hebben hoe de vork aan de steel zit, maar steeds in mysteries praten, daarvoor zijn geen woorden. Of je vertelt wat je te zeggen hebt, of je leest passief mee.

Indien je niet wijsgeraakt uit jouw mappen, deel ze dan online, wij kunnen steeds helpen ...

314

Re: Juan Mendez

Ik vertel wat ik te zeggen heb. Nogmaals voor de zoveelste keer. Met mappen ben je niets, het staat er gewoon niet in! Het staat er niet in omdat het hoger gaat.

Kijk wat er op 10 november '85 gezegd wordt en waarvan het bandje verdwenen is:

the end wrote:

Een misdaad los je op door exact te onderzoeken wat er de 48 uur van de misdaad gebeurt. Op die tape zegt Bultot dat extreem rechts weet wie de daders zijn maar de onderzoeksrechters niet willen luisteren. Dit is op 10 november gezegd, op bijna hetzelfde moment is er een PG die op de televisie zegt we weten wie de reus is.

Op 6 januari '86 gaat Bultot naar één van de veiligheidsdiensten en noemt een paar namen ivm de bende, de dag erna wordt Mendez vermoord. Dus tape weg namen weg pv's weg ...

Witse ik heb geen hulp nodig. Weten ze bij de CWB al het motief van Waver?

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Juan Mendez

the end wrote:

Witse ik heb geen hulp nodig. Weten ze bij de CWB al het motief van Waver?

Neen ... dacht dat ze jou intussen al eens opgebeld hadden?

316

Re: Juan Mendez

Zal ik nu nog maar eens de realiteit schrijven. Deze is namelijk het volgende, het parket en het onderzoek laat de slachtoffers in de kou staan dit nu al 38 jaar na Waver en 35 jaar na Aalst. Dit is namelijk omdat het boven hun bevoegdheid gaat. Die euro blijkt maar niet te vallen bij velen.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Juan Mendez

Zo lang je laat uitschijnen meer te weten zonder klare taal te spreken, val jij ook onder die noemer ... Is dit niet het geval, hang je de interessante uit. What's it gonna be?

318

Re: Juan Mendez

Wat er ook weinig door hebben, want soms lees ik over champagne drinken als het uit komt. Het is een verdomd bittere pil er is weinig redenen om feest te vieren! Sta daar maar eens heel goed bij stil!

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

319

Re: Juan Mendez

the end wrote:

Zal ik nu nog maar eens de realiteit schrijven. Deze is namelijk het volgende, het parket en het onderzoek laat de slachtoffers in de kou staan dit nu al 38 jaar na Waver en 35 jaar na Aalst. Dit is namelijk omdat het boven hun bevoegdheid gaat. Die euro blijkt maar niet te vallen bij velen.

Als dat werkelijk zo is, heeft het ook geen nut om verder te zoeken. Zelfs "out of the box" denken heeft in dit geval geen zin, omdat "the box" een lege doos is. Althans voor parket en rechercheurs ... dus ook voor de leden van dit forum, mag ik aannemen.

320

Re: Juan Mendez

Het is niet alleen out of the box denken dat nodig is ook out of the box handelen.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.