321

Re: Juan Mendez

Die bevoegdheid hebben wij niet - mss sommige forumleden wel, ik weet het niet.

322

Re: Juan Mendez

Want volgens mij gaat dat niet boven den Ben zijn bevoegdheid. Kunnen we hier aub ernstig blijven zeg.

323

Re: Juan Mendez

Natuurlijk kunnen we ernstig blijven. Mendez doet bepaalde uitspraken, Latinus tekent een schema over de biotoop van de bende zie » Forum

Er zit een overlapping in wat beide zeggen. Plus in het schema van Latinus zijn het achternamen die er staan, een paar zijn daardoor verkeerd geïnterpreteerd.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

324

Re: Juan Mendez

the end, zit ik juist met mijn gedachte dat er een buitenlandse link is in de organisatie van de moordpartijen?

325

Re: Juan Mendez

Wel Leo Verdeyen wist nogal veel zie:

Insp. Witse wrote:

Post van forum lid Dim waar hij uitspraken van Verdeyen aanhaalt:

De geopolitieke ommekeer zorgde in Europa voor het opzetten van gigantische zelfverrijkingsoperaties, inclusief in België. Zo werden in het kader van de wapentraffieken naar Centraal Amerika, waarin de FN meedraaide, fouten gemaakt waarvan enkelen probeerden te profiteren. Dit leidt ons naar valse certificaten, smeergelden aan ondermeer Mme Simonet [dixit Verdeyen], en cover ups door de Fransen.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

326

Re: Juan Mendez

Over dominostenen gesproken. Ik ben heel benieuwd of het federaal parket een verband heeft weten te leggen of kan leggen tussen (onder anderen) Alain Vincx (als Bendechauffeur), wiens stoffelijk overschot onlangs is opgegraven voor een DNA-onderzoek, Madani Bouhouche (als Benderegisseur) en Juan Mendez (als door voor de kar van Bouhouche gespannen bewaarder en distributeur van de Bendewapens, kennelijk zonder dat hij (Mendez) zich daar in eerste instantie bewust van was). Zulks klemt te meer, omdat Mendez en Vincx elkaar als sportduikers goed hebben gekend en beiden, net als Bouhouche, verkeerden in het schuttersmilieu. Alledrie al een poos morsdood, dat wel, wat mij doet denken aan het pessimisme van de toenmalige politiecommissaris Eddy Vos.

327

Re: Juan Mendez

Juist ja, en sinds een paar weken is er nog ene "morsdood".

328

Re: Juan Mendez

Of Madani Bouhouche werkelijk dood is valt nog te bezien, op zijn minst zijn er serieuze twijfelargumenten.

Coconut, je bedoelt Jean Bougerol?

329

Re: Juan Mendez

Si

330

Re: Juan Mendez

Waren Bouhouche en Beijer ook geen sportduikers? Madani Bouhouche alleszins.