1,081

Re: Aalst: 9 November

Het is niet ondenkbaar en zelfs onmiskenbaar dat er hulptroepen in de buurt waren als het zou fout lopen. Er was ook sprake van Valse rijkswachters. Er zijn meerdere verdachte voertuigen gesignaleerd. Dit waren geen kleine criminelen maar goed georganiseerde moord commando's. De vraag blijft wie heeft dit bedacht, wie heeft dit toegedekt en alle onderzoeken kunnen manipuleren?

1,082

Re: Aalst: 9 November

Tru Dat wrote:

Voor mij is de rijkswachttop als opdrachtgever meer en meer betrokken eventueel geholpen door SDRA het SAC of Mossad. Mossad is een grote mogelijke speler en dan Met Bouchouche en Beijer als logistiek met aanwervingen van criminelen die al dan niet wisten waaraan ze deelnamen of via chantage moesten deelnemen en alles toegedekt en gemanipuleerd door hogerop.

Zo te lezen rijden we, onafhankelijk van elkaar, op dezelfde trein Tru Dat ... Leuk!

Tru Dat wrote:

Het is niet ondenkbaar en zelfs onmiskenbaar dat er hulptroepen in de buurt waren als het zou fout lopen. Er was ook sprake van Valse rijkswachters. Er zijn meerdere verdachte voertuigen gesignaleerd. Dit waren geen kleine criminelen maar goed georganiseerde moord commando's. De vraag blijft wie heeft dit bedacht, wie heeft dit toegedekt en alle onderzoeken kunnen manipuleren?

Voor wie het bedacht heeft gaan mijn vermoedens overzee. Voor wie het toegedekt heeft kom ik maar bij één man uit die machtig genoeg is, maar niet (nooit) te bewijzen... Een voormalige kabinetchef van een voormalige koning! Voor het manipuleren, één adres, een Franstalige politieke partij met een C in haar naam en haar politiek benoemde acolieten in de magistratuur!

Mijn mening hoor.

1,083

Re: Aalst: 9 November

LEO wrote:

Voor wie het bedacht heeft gaan mijn vermoedens overzee. Voor wie het toegedekt heeft kom ik maar bij één man uit die machtig genoeg is, maar niet (nooit) te bewijzen... Een voormalige kabinetchef van een voormalige koning! Voor het manipuleren, één adres, een Franstalige politieke partij met een C in haar naam en haar politiek benoemde acolieten in de magistratuur!

Mijn mening hoor.

Ik had hedennamiddag geschreven in het topic Aarschotpiste » Forum

1,084

Re: Aalst: 9 November

Idd Leo en Bossi. Ook kabinetchef van Polle pens en later ook van Martens.

1,085

Re: Aalst: 9 November

Laat ons eens even terugdenken in het verleden. Welke partij was er tegen tot het samenroepen van een bendecommissie? Wie kreeg het warm en koud tegelijk vanwege de vragen die gesteld werden door Hugo Coveliers? Wie kwam er in aanmerking inzake het Meerdaelbos? De villa in het Meerdaelbos en de sporen die zijn achtergelaten ivm radioapparatuur. Het enige dat nog ontbreekt zijn blauwe bomen in het Meerdaelbos.

In een telefonisch contact van zonet moet ik mogelijks nog een forumlid zijn/haar gelijk toegeven. Dat de verlenging van de verjaringstermijnen dienen om de waarheid nooit aan het licht te laten komen en op die wijze blijvende bescherming te bieden. Einde verhaal als daders, mededaders en medeplichtigen naar de eeuwige jachtvelden zijn vertrokken.

1,086

Re: Aalst: 9 November

Wat mij meer en meer begint op te vallen zijn verwijzingen naar andere criminelen; zo droeg een overvallen een granaat, dat verwijst naar Haemers die ook steeds granaten bijhad, dat wil niet zeggen dat Haemers daar ter plaatse was maar naar mijn mening meer een rijkswachter die op Patrick Haemers geleek en bewust details kopieerde om dwaalsporen te creëren.

1,087

Re: Aalst: 9 November

Ik heb dat hier nog ergens gelezen dat er een RW 'er zou bestaan die erge gelijkenissen vertoont met Patrick Haemers. Zijn hier concrete aanwijzingen voor of is dit eerder in de fabeltjeskrant te plaatsen?

1,088

Re: Aalst: 9 November

Neen, er was wel degelijk een rijkswachter die erg geleek op Haemers. Zijn broer zat bij het SIE. Hij werd zelfs herkend door een getuige, niet als Haemers maar als G. Bijna zelfde naam als een zekere Nathalie die ooit verdween.

1,089

Re: Aalst: 9 November

fenix: is de persoon die jij G. noemt hier al de revue gepasseerd? Kun je überhaupt wat meer kwijt over die G.?

1,090

Re: Aalst: 9 November

fenix wrote:

Neen, er was wel degelijk een rijkswachter die erg geleek op Haemers. Zijn broer zat bij het SIE. Hij werd zelfs herkend door een getuige, niet als Haemers maar als G. Bijna zelfde naam als een zekere Nathalie die ooit verdween.

Heeft het iets te maken ivm foto en motor, Fenix?