61

Re: Alain Moussa

Overigens niets meer dan terecht dan dat Alain excuses moet aanbieden aan de slachtoffers, en aan mijn allergrootste Idool van de laatste 500 jaar, PDS, mijn God en bovenal allerbeste vriend! Althans volgens sommigen hier ....

62

Re: Alain Moussa

kenza wrote:

Het stelt mij wel een klein beetje gerust dat de speurders zo een uitleg geven over deze 2
Dat komt over dat ze wel weten wie de daders zijnen dat ze op een goed spoor zitten

Dat kwam ook in me op toen ik dit las.

63

Re: Alain Moussa

Natuurlijk weten ze heel goed wie de daders zijn en wie niet!

Ik niet, overigens heb ik wel een vermoeden wie het eventueel wel zouden kunnen zijn, en eventueel niet zouden kunnen zijn.
Maar sommige mensen hier op het forum, schijnen wel te weten, wie per definitie schuldig is aan deze verschrikkelijke misdaden.

En het is eigenlijk ook wel een beetje laf, dat Alain, Bultot beschuldigd dat hij Phillippe af en toe de gevangenis uit liet gaan.
Bultot kan zich immers niet meer verdedigen nu hij dood is.
Ik geloof er in ieder geval niet heel erg veel van.

64

Re: Alain Moussa

Ik gok op harde kern WNP samen met harde kern CIPIC dat de hoofden bij elkaar gestoken hebben en de ze De Staercke als ideale zondebok gebruiken en zolang ze naar De Stearcke zoeken zijn zij op hun gemak
En als deze groep speurders er ook zeker van is dat De Stearcke er niets mee te maken heeft en de rechtbank spreekt hem vrij   Wie ben ik dan op dat tegen te spreken

65

Re: Alain Moussa

Kenza, (her)lees de passage in het boek van Hilde Geens over PDS. Indien nodig, nog een tweede keer. Het gaat hier niet om een Robin Hood der gangsters hé. PH was dat zeker ook niet .... het gaat hier over ZWARE criminelen, hou dat in jouw achterhoofd.

66

Re: Alain Moussa

kenza wrote:

Ik gok op harde kern WNP samen met harde kern CIPIC dat de hoofden bij elkaar gestoken hebben en de ze De Staercke als ideale zondebok gebruiken en zolang ze naar De Stearcke zoeken zijn zij op hun gemak
En als deze groep speurders er ook zeker van is dat De Stearcke er niets mee te maken heeft en de rechtbank spreekt hem vrij   Wie ben ik dan op dat tegen te spreken

Inderdaad Kenza zo denk ik er ook over!

Een ieder tegen wie een vervolging is ingesteld, wordt voor onschuldig gehouden totdat zijn schuld in rechte is komen vast te staan.
Ook in art. 14, lid 2 van het Internationaal verdrag inzake burgerrechten en politieke rechten (IVBPR) is een rechtsgrond te vinden voor het vermoeden van onschuld:

Een ieder die wegens een strafbaar feit wordt vervolgd wordt voor onschuldig gehouden, totdat zijn schuld volgens de wet is bewezen ...!!!


EN ZO IS HET, EN NIET ANDERS ...!!!

67

Re: Alain Moussa

Toen de beweringen van Alain Moussa las dacht ik er komt toch eindelijk een doorbraak en ik heb mij vergist maar tot vandaag zie en merk ik geen enkele nieuw element    De CWB volgt duidelijk een andere piste als je de laatste ontwikkelingen volgt betreft oa opgravingen (Pecrot) dan vermoed ik dat ze iets hebben om zich vast in te bijten
Dit is louter en alleen wat ik er van uit maak.  Ik heb mij nooit met namen of mogelijke organisaties bezig gehouden enkel met mogelijke plaatsen en deze passen in mijn visie
Uiteraard waren er mensen die dit uitvoerden en daar kunnen namen op geplakt worden maar volgens mij hebben ze De Staercke zijn werkwijze deels gekopieerd als heel strategische misleiding en De Stearcke heel sluw in de val gelokt
Ook moet het een machtige organisatie zijn om zoiets in elkaar te steken met kennis en inzage in dossiers van gangsters

Re: Alain Moussa

UIt de recente berichtgeving, o.a. Gilbert Dupont, kan je afleiden dat het gerecht nog steeds de piste van extreem- rechts volgt

Re: Alain Moussa

Django68 wrote:

UIt de recente berichtgeving, o.a. Gilbert Dupont, kan je afleiden dat het gerecht nog steeds de piste van extreem- rechts volgt

Dat lijkt me vanzelfsprekend.

Michel Libert, Jean Bultot waren beiden extreem-rechts. Van de anderen weet ik het niet

70

Re: Alain Moussa

Bij mijn weten is De Stearcke niet extreme rechts en heeft hij geen terroristische sympathieën   Dus waarom zou hij dan op kinderen schieten   En er was in Aalst niemand met het gestalte van De Stearcke en de robot foto dat idd op Salesse gelijkt kan ook mister rent o kill (huurling)