71

Re: Alain Moussa

Dat klopt, daar is hij toen destijds inderdaad voor veroordeeld  voor moord ....

Re: Alain Moussa

Moussa blijft namen noemen...
https://pnws.be/voormalig-topgangster-a … 54OpEOxY3A

73

Re: Alain Moussa

Dat stond al een aantal dagen op zijn facebook maar niemand die daar aandacht aan schonk.iedereen focust alweer op die verdomde PDS. En op Mincky terwijl Moussa hier een vorige politiecom.beschuldigde hem wapens verkocht te hebben via een informant.
(on a melange les armes ....Beijer)
Deze politiecom. bleek de loopjongen van Mauss. Tik deze laatste naam eens in op de zoekfunctie

(Er is mij ook opgevallen dat Moussa een heel fraai appartement kreeg via het OCMW van Asse.Asse ???)

Re: Alain Moussa

En wat vinden we nog over deze Beneux ....

Beneux Philip, politiecommissaris, vervormt het officieel verslag van de familie audities met betrekking tot het feit dat Michel Nihoul was gezien bij het zwembad van Bertrix op de dag van de verdwijning van een der slachtoffers van Dutroux en dat vandaar nooit van terugkeerde naar huis.

75

Re: Alain Moussa

Inderdaad, en het is heel erg hoe ze die Vlaamse familie hebben behandeld nadien!

76

Re: Alain Moussa

Zum kotsen

Re: Alain Moussa

stiletto wrote:

En wat vinden we nog over deze Beneux ....

Beneux Philip, politiecommissaris, vervormt het officieel verslag van de familie audities met betrekking tot het feit dat Michel Nihoul was gezien bij het zwembad van Bertrix op de dag van de verdwijning van een der slachtoffers van Dutroux en dat vandaar nooit van terugkeerde naar huis.

Hij komt ook voor in deze lijst van afgestudeerden:

Directory of Graduates of the FBI National Academy and Officers ..., Nummer 21

» books.google.be

En wie heeft nummertje 166 , jawel ... » prntscr.com

Re: Alain Moussa

Deze week een dubbel interview in de Humo met Jef Vermassen en minister van justitie Vincent Van Quickenborne naar aanleiding van de vermoorde kleuter Dean. Op een gegeven moment komt het gesprek op de Bende van Nijvel en Moussa. Beide heren zijn het er over eens dat de Delta cel op het juiste spoor zat en Charleroi er een puinhoop van gemaakt heeft. Volgend de huidige cel valt de zaak nog op de lossen.

De interviewer vraagt of het waar is dat Moussa in Overijse een kind heeft doodgeschoten. Vermassen: "Geen commentaar"

Re: Alain Moussa

Hallucinant, alsof het doden van een kind gelijk staat met een kruimeldiefstal. Zelfs bij de bende van Nijvel moet het doden van kinderen voor spanningen en ruzie hebben gezorgd, ook onder gangsters is het doden van kinderen wel het laatste wat men doet. Ik denk dat oa Van Esbroeck, Salesse, WDS, Mendez, Lekeu ea hier de lijn hebben getrokken.

In Overijse is een kind dood geschoten, zonder enige reden. Blijkbaar wordt er in de wandelgangen gefluisterd dat Alain M. de dader is. Als dat zo is, dan is de kans statistisch gezien groot dat Alain M. ook the Killer is in Aalst, omwille van bovenstaande overtuiging dat weinig mensen zomaar op kinderen beginnen te schieten.

Ik ken de bronnen niet van deze journalist, maar vermits hij vrank en vrij de vraag stelt (alsof het een kruimeldiefstal betreft) zullen er wel meer mensen op de hoogte zijn van dit gerucht.

Laten we ook nog even verwijzen naar een PV gedeeld door Bossi in het Philippe De Staerke topic (pagina 35). Herkend in Aalst, bewijsstuk mantel toebehorend aan Alain Moussa.

Zelfs de grootste optimist die hoopt dat er nog iemand zal worden veroordeeld moet toch stilaan de moed verliezen. Ik begin ook te denken dat Vermassen gewoon mee danst in dit circus. Zoals ik reeds eerder schreef, ik hoop dat de nog levende slachtoffers ondertussen de waarheid kennen en kunnen leven met het feit dat de nog levende daders straffeloos zullen blijven. Veel meer dan dat rest ons niet in dit dossier.

80

Re: Alain Moussa

De juiste mensen en instantie hebben hierover al twee jaar geleden info gekregen. Als ze verkiezen om er niks mee te doen en alles zo te laten dan sta je machteloos. Het zal weer onder de categorie verticaal geklasseerd zitten.