151

Re: Volkswagen Golf: Houssière

ja kijk op Google

Re: Volkswagen Golf: Houssière

712 wrote:
Ben wrote:

De belangrijkste vraag die nu gesteld wordt is hoe en waar met de auto in een korte tijdspanne zoveel kilometers werden afgelegd. Het is bijna onmogelijk dat die 15.000 km in ons land werden afgelegd. De onderzoekers geloven daarom meer en meer dat de gangsters, tussen de overvallen in, naar het buitenland zijn vertrokken, mogelijk naar Frankrijk. (...)

Charleville-Meknes en terug.

Inderdaad! Onmogelijk dat deze kilometers enkel in België werden gereden en jawel tot spijt van de complotdenkers kan dit inderdaad opnieuw naar het spoor van de Franse bende met oa de Sliman-gebroeders leiden. Maar ja, dit mag hier allicht niet worden gezegd.

153

Re: Volkswagen Golf: Houssière

Waarop baseren ze dat de Golf die in brand stond in het Bos van La Houssière niet de Golf van de overval was.

Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.

Re: Volkswagen Golf: Houssière

De in brand gestoken Golf was een 3-deurs en de meerderheid van de getuigen in Aalst spreken van een 5-deurs.

155

Re: Volkswagen Golf: Houssière

De betrokken politie agenten spreken van chaotische getuigen verklaringen. Alles kwam voorbij. Concreet kan de Golf in Bos van La Houssière dus wel de Golf uit Aalst geweest zijn.

https://imagizer.imageshack.com/v2/xq90/924/Hhoan6.jpg

Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.