11

Re: Cel Gamma

Etienne1420 wrote:

Er is geen bewijs dat Patrick Haemers in Aalst was. De getuigenis van HIPA is zwak. We hebben niets anders dan de eeuwigheid.

Etienne, nu kan ik al helemaal niet meer volgen. Herkenning door een slachtoffer/kroongetuige bestempel jij dus als 'zwak'.

Re: Cel Gamma

Johnny is niet de enige zigeuner. Hun reputatie past in het profiel van hedonistische moordenaars. Niets is bewezen. Onze "politie" vrienden blijven hun stelling steunen. Waarom niet ? Als ze maar accepteren dat anderen zich iets anders kunnen voorstellen. In deze affaire heeft de politiek de vruchtbare verbeelding sterk aan banden gelegd.

P-51 wrote:

Etienne, nu kan ik al helemaal niet meer volgen. Herkenning door een slachtoffer/kroongetuige bestempel jij dus als 'zwak'.

Ja, omdat hij Patrick Haemers niet kon herkennen omdat hij hem niet kende. Bovendien zag hij een foto die niet neutraal was.

13

Re: Cel Gamma

Ik denk dat Etienne wil zeggen dat je iemand niet kan herkennen die je nooit echt gekend hebt

Ik denk dat we mogelijk een look a like van Haemers gezien hebben. Ik denk ook dat de overval net voor Aalst in dat plan zat. Ik ben ook overtuigd van het feit dat Haemers zeer waarschijnlijk dag en nacht gevolgd werd na die overval. Perfect alibi.

Haemers is dood, die kan niet meer spreken.Maar zijne beste copain die had natuurlijk wel kunnen spreken. Ik snap niet, totaal niet, dat men dat niet als voorwaarde gebruikt heeft om hem al de privileges te geven die deze laatste gekregen heeft. Waarom weet de cel trouwens met zoveel zekerheid dat het Haemers niet was.? Idem met Christiaan Bonkoffsky.

Re: Cel Gamma

Bono was een voormalige rijkswachter. Hij mag dus niet verdacht worden. Bob het was voor het plezier. Hij speelde teveel ermee.

15

Re: Cel Gamma

Etienne1420 wrote:

Ja, omdat hij Patrick Haemers niet kon herkennen omdat hij hem niet kende. Bovendien zag hij een foto die niet neutraal was.

Wat is dan de definitie van 'een foto die niet neutraal was'. Dus jij zegt : hij kende hem niet dus kon hij hem ook niet herkennen ... zucht.

Re: Cel Gamma

Als Bouhouche niet gekend was als een een schavuit binnen de rijkswacht zou hij vermoedelijk nooit "herkend" worden geweest door een collega in Hoeilaart. Als Bouhouche daar was geweest had hij zeker de twee rijkswachters afgemaakt door een genade schot. Mensen zien dingen die ze onbewust verzinnen op basis van hun vooroordelen.

P-51 wrote:

Wat is dan de definitie van 'een foto die niet neutraal was'. Dus jij zegt: hij kende hem niet dus kon hij hem ook niet herkennen ... zucht.

Patrick Haemers was zeker voorgesteld als een misdadiger.

Niets anders willen weten dan wat jij denkt dat volkomen normaal is. Normaliteit is niet altijd genoeg.