441

Re: Verjaring

Bossi wrote:

Ik kan het niet voldoende benadrukken maar met journalistiek is het zeker en vast opletten.

Nogmaals, ik kan bevestigen dat er in december nog belangrijke onderzoeksdaden zijn gebeurd. En nee, dat heb ik niet uit de pers. Waarover ik het heb, is (nog) niet in de pers verschenen.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

442

Re: Verjaring

Er gebeurden al veel belangrijke onderzoeksdaden en vooral sinds 2018. Maar over gans de lijn is het resultaat wel bedroevend. De speurders die men sinds 2018 op het onderzoek hebben gezet waren toch niet van de minsten. Al kregen ze ook niet altijd gehoor omdat iemand een hardnekkige eigen visie heeft die het eens ging oplossen.

443

Re: Verjaring

Spectator Of Life wrote:

Mijn vermoeden is dat er nog steeds betrokkenen in leven zijn, ...

Of een familie of organisatie die niet in opspraak mag komen. Nooit

444

Re: Verjaring

Ben wrote:

Nogmaals, ik kan bevestigen dat er in december nog belangrijke onderzoeksdaden zijn gebeurd. En nee, dat heb ik niet uit de pers. Waarover ik het heb, is (nog) niet in de pers verschenen.

Kun je misschien een tipje van de sluier oplichten? Het lijkt nu of de geest van TheEnd bezit heeft genomen van je Ben. wink

445

Re: Verjaring

Kan zijn dat men "inlichtingen" aan Ben gevraagd heeft he... Zou niet de eerste keer zijn denk ik. Als Ben schrijft, nog niet in de pers, zullen we het ooit wel te weten komen zeker.

Misschien is de cel weer in de belachelijke modus van forumleden of journalisten te gaan bespioneren en/of verhoren geraakt. Uit pure wanhoop. Als bepaalde verdachten forumleden gaan viseren die op de twee fora zitten dan moet het ons eigenlijk ook niet verbazen dat de cel dit zou doen.

Ze zouden beter gaan zoeken in hun eigen dossiers denk ik dan. Vandaag nog eens een uitspraak van toenmalig minister Geens van Justitie herlezen.

"Denkt u dat de namen van de Bende-leden in het dossier staan, zoals onder anderen Jef Vermassen beweert.

Geens: “Ja. De oplossing en de namen zitten al jaren in het dossier: Bouhouche, Beijer, de clan rond De Staerke, een Joegoslaaf enzovoort. In de loop der tijd is tenslotte toch een tiental mensen in beschuldiging gesteld, omdat er serieuze aanwijzingen waren voor hun betrokkenheid.”

Bron: interview Knack

Geens verdenk ik er niet van zomaar wat uit zijn botten te slaan.

446

Re: Verjaring

Die quote komt uit een interview met Hilde Geens, niet Ben.
Ze heeft wel een punt: die mensen zijn niet zomaar zonder reden in beschuldiging gesteld.

447

Re: Verjaring

Ben wrote:

Nogmaals, ik kan bevestigen dat er in december nog belangrijke onderzoeksdaden zijn gebeurd. En nee, dat heb ik niet uit de pers. Waarover ik het heb, is (nog) niet in de pers verschenen.

Spijtig maar dit is nonsens, Ben. Er zijn geen belangrijke onderzoeksdaden gebeurd in december 2023. Behoudens de DNA onderzoeken die nog doorgaan en de onderzoeken op vingerafdrukken. Vingerafdrukken die niet met het nieuwe scansysteem worden uitgevoerd maar nog op het oude systeem van inkt om opnieuw te vergelijken van 42 jaar terug.

Personen die toegang en inzage hebben tot het dossier zullen mijn schrijven kunnen beamen.

448

Re: Verjaring

Edd wrote:

Kun je misschien een tipje van de sluier oplichten?

Nee, vermits dit onderzoek nu nog volop loopt, valt dit onder het geheim van het onderzoek. Als de Cel Waals Brabant of het Federaal Parket het op een bepaald moment nuttig of nodig vinden om hierover te communiceren, dan zullen ze dit wel doen.

fenix wrote:

Misschien is de cel weer in de belachelijke modus van forumleden of journalisten te gaan bespioneren en/of verhoren geraakt.

Nee.

Bossi wrote:

Spijtig maar dit is nonsens, Ben. Er zijn geen belangrijke onderzoeksdaden gebeurd in december 2023.

Wat je schrijft is fout. Ik ga niet in detail treden, de reden hiervoor heb ik hierboven al geschreven.

Bossi wrote:

Personen die toegang en inzage hebben tot het dossier zullen mijn schrijven kunnen beamen.

Ik betwijfel het.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

449

Re: Verjaring

Ben wrote:

Nee, vermits dit onderzoek nu nog volop loopt, valt dit onder het geheim van het onderzoek. Als de Cel Waals Brabant of het Federaal Parket het op een bepaald moment nuttig of nodig vinden om hierover te communiceren, dan zullen ze dit wel doen.

En hoe weet jij dit dan?

450

Re: Verjaring

Ben wrote:

Nee, vermits dit onderzoek nu nog volop loopt, valt dit onder het geheim van het onderzoek.

Jij meent dat? Dan moet je al meer dan de helft van uw forum verwijderen. P.V.'s en foto's vallen ook onder het geheim van het onderzoek.

Bossi wrote:

Spijtig maar dit is nonsens, Ben. Er zijn geen belangrijke onderzoeksdaden gebeurd in december 2023.

Ben wrote:

Wat je schrijft is fout. Ik ga niet in detail treden, de reden hiervoor heb ik hierboven al geschreven.

Wel, dan zijn we met zijn allen eens benieuwd wat er gaat uitkomen uitgaande Willem de Zwijger zijn opgericht Federaal Parket.

Bossi wrote:

Personen die toegang en inzage hebben tot het dossier zullen mijn schrijven kunnen beamen.

Ben wrote:

Ik betwijfel het.

Dat is uw probleem. Anders zou je Ben niet zijn.

Ben wrote:

Daar kan ik niet op antwoorden maar ik kan wel bevestigen wat de journalist schrijft: in december zijn er belangrijke onderzoeksdaden gebeurd.

Ben wrote:

Nogmaals, ik kan bevestigen dat er in december nog belangrijke onderzoeksdaden zijn gebeurd. En nee, dat heb ik niet uit de pers. Waarover ik het heb, is (nog) niet in de pers verschenen.

Bij deze twee tegenstrijdigheden heb ik toch wel mijn bedenkingen.