151

Re: Jean Bultot

dim zonder veel woorden, in Aalst merkt men al jaren niet dat er diplomaten waren in die periode! Erbij, Nederlanders Romy pris a (Belgie) en b ... VDB, Latinus, tip van Verdeyen = uranium in combinatie met alle andere smeerlapperij.

Baugniet is - en dit is zacht uitgedrukt - sterk onderbelicht in zowel het Bende-dossier als het Mendez-dossier, tevens ook alles rond de Darville's. Beide namen hebben met Waver en Aalst (periode) te maken plus met Mendez en ook met de doden in 1988/89 aan de kust waar Beijer veel meer over moet weten samen met Bultot!

Iemand moet in staat zijn om al die sporen in het rond te strooien in de periode van Aalst, ook de zeldzame munitie gevonden op de over aan het kanaal de nacht van Aalst is een heel belangrijk element. Iemand dus met bindingen met De Pomp en uit de omgeving van de de personen waar de sporen naar lopen.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Jean Bultot

dim wrote:

Nederlanders: Henk Romy, Bernhard, .. denk ook aan Latinus/Jandrain/Nederland. Maar Baugniet is eveneens interessant.

En via Romy naar onze Franse Belg Farcy. En Pilarski als loopjongen voor drugs, wapens en uranium.

153

Re: Jean Bultot

Ik denk ook dat Baugniet en de omgeving van De Pomp een zeer belangrijk spoor blijven.

154

Re: Jean Bultot

Erbij, het is op 10 november (de dag na Kristalnacht) dat zowel Gol samen met een procureur generaal een opmerkelijke uitspraak doet en dat Bultot iets lost dat blijkbaar niemand snapt. Bultot laat vallen extreem-rechts weet het is, Gol blijkt ook van meer te weten. Beide elementen zijn extreem belangrijk om het kleine wereldje van de daders te situeren. Vooral in combinatie van hoe "uitzonderlijk" de dader met de riotgun 1 zich in Aalst gedraagt. Waarbij de periode van Jandrain een uitloper zijn van betalingen van geheime wapenzendingen naar ... Latinus wist te veel. Het komt misschien vaag over maar het is het niet. smile

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Jean Bultot

the end wrote:

Het komt misschien vaag over maar het is het niet. smile

Voor een leek als mij komt dit in ieder geval vaag over. Komt ook omdat ik nog steeds bezig ben met bepaalde stukken te lezen/uit te pluizen. smile

  • Wat was de (ongelukkige) uitspraak van Gol? Ik heb dit al meermaals proberen opzoeken, maar telkens zonder resultaat. Ik zoek waarschijnlijk fout.

  • "Uitzonderlijk", dit kan veel betekenen. Maar ik neem aan dat dit detail niet echt publiek staat? Of dat het niet zo opvallend is voor mensen die geen echte kennis hebben over wapens en dergelijke?

Als ik mij niet vergis, is Bultot door de Paraguayaanse overheid uitgeleverd aan België rond maart 1990. Waarna hij ook zijn verklaringen uit Paraguay terug getrokken heeft? Is hij achteraf dan teruggekeerd naar Zuid-Amerika? Django68 meldde dat op het Franse forum stond dat hij effectief terug naar België is gekeerd. Dus dan moet hij effectief terug "gevlucht" zijn?

156

Re: Jean Bultot

Het zou kunnen gaan over de persconferentie die de magistraten moesten doen in opdracht van Gol. Op het einde versprak een magistraat zich en zei "de reus is gekend". Dit was één dag na de overval in Aalst.

157

Re: Jean Bultot

Lack of a better name wrote:

"Uitzonderlijk", dit kan veel betekenen. Maar ik neem aan dat dit detail niet echt publiek staat? Of dat het niet zo opvallend is voor mensen die geen echte kennis hebben over wapens en dergelijke?

Juist, het zit in de details van de uitvoering. Beide kan ik niet uitleggen op het forum, en dit voor verschillende redenen. En het is niet één detail maar vele. Je moet weten, dit is een wereld waar toeval niet bestaat of beter gezegd uitgesloten wordt. Toeval wil gewoon zeggen slechte intel en voorbereiding.

Het is dus "niet toevallig" dat specifiek in Aalst de riotgun 1 een handtekening achterlaat, een hele duidelijke zelfs. Zo duidelijke dat men vanuit de hoogte regionen ervoor zorgt dat de bevolking gelooft dat het een mysterie is en de goede speurders niet de mogelijk "kregen" om het op te lossen. Dit in tegenstelling met uitspraken van Gol en Bultot op 10 november! Dit zijn onweerlegbare feiten, dat iedereen daar eens over nadenkt!

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

158

Re: Jean Bultot

Mogen wij dan, als gewone stervelingen, veronderstellen dat riotgun1 zijn handtekening heeft achtergelaten tegen de wil van de hoogste regionen?

159

Re: Jean Bultot

Ik vermoed dat Gol en anderen heel bang werden of waren. De uitvoerders of daders behoren tot een gesloten subcultuur maar met toegang of bindingen naar de hogere niveau's. Ze delen elkaars problemen maar ook elkaars geheimen, zie de details van de daders de leeftijden bijvoorbeeld!

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

160

Re: Jean Bultot

Sta jij eigenlijk in contact met de Cel? Wat is er nu zo vreemd aan "leeftijden" bv. ... Je schijnt ze wel te kennen "zie de details van de daders de leeftijden". Ik kan echt niet meer volgen, hoor, want volgens mij is er officieel gezien nog geen enkele dader "gekend". Als je dan toch toegang hebt/had tot zo'n gevoelige informatie, dan begrijp ik al helemaal niet waarom je hier ballonnetjes blijft oplaten.