301

Aalst?

302

retrophilips33 wrote:
BAX wrote:

Dus toch rond de pot draaien...

Idd BAX, Helemaal mee eens, een eindeloze wollig omschreven hoop zinnen met een hele hoop nikszeggende woorden, waar het uiteindelijk altijd weer gedraaid word omtrent het subjectief zelf-beoordeelde vertrouwen,

Helemaal mee eens, mooi verwoord.!
Wat een fantast die Bossi, kan hij zijn aandacht hier anders niet per kilo krijvgen van ons? We kunnen die dan naar zijn "professionele" gmail account sturen. Dan hoeft hij hier ook niet telkens langs de aandachtskassa met zijn onemanshow .....

303

De CWB roept de hulp in van het publiek   Er komen tips binnen en waarschijnlijk de juiste    Wie de persoon is    En er wordt niets over gezegd.  Ik vermoed wel dat deze CWB zijn best doet

Er wordt te vaak vergeten dat de CWB inderdaad zéér bruikbare tips ontvangt welke hoogstvermoedelijk tot bruikbare info leiden. Maar zij hebben geen enkele verplichting om deze in het nieuws te brengen. Waar ik wel niet akkoord mee ben, is dat ze een foto pas 30 jaar laten in de aandacht brengen ...

305

Mincky wrote:
retrophilips33 wrote:

Idd BAX, Helemaal mee eens, een eindeloze wollig omschreven hoop zinnen met een hele hoop nikszeggende woorden, waar het uiteindelijk altijd weer gedraaid word omtrent het subjectief zelf-beoordeelde vertrouwen,

Wat een fantast die Bossi, kan hij zijn aandacht hier anders niet per kilo krijvgen van ons? We kunnen die dan naar zijn "professionele" gmail account sturen. Dan hoeft hij hier ook niet telkens langs de aandachtskassa met zijn onemanshow .....

Beste Mincky , Je hebt geen benul van wat achter de schermen gebeurd . Hiermee bedoel ik het melden van feiten aan de juiste instanties in plaats van eerst op dit forum ! Eén zinnetje op het forum is voldoende voor enkele zeurpieten om door het slijk getrokken te worden . Tracht om even geduld uit te oefenen aub !

306

Mincky wrote:
retrophilips33 wrote:
Beste Mincky , Je hebt geen benul van wat achter de schermen gebeurd . Hiermee bedoel ik het melden van feiten aan de juiste instanties in plaats van eerst op dit forum ! Eén zinnetje op het forum is voldoende voor enkele zeurpieten om door het slijk getrokken te worden . Tracht om even geduld uit te oefenen aub !

Het is Bossi te doen om aandacht en Bossi en de mensen daar rond zijn zeker geen fantasten   En zeker niet van de minsten en ook was ik aangenaam verrast dat er ook paar ex forumleden samen actief zijn achter de schermen   

Ook begrijp ik die mensen meer en meer dat ze nu achter de schermen constructief verder zoeken

307

Vanaf er wat moeite of veel moeite wordt gestoken in het denigreren of continu in vraag stellen van personen op een niet feitelijke basis op een forum, gaan er bij mij allerlei alarmbellen af.
Te makkelijk wordt gezegd dat dat zeurpieten zijn, of lastige mensen, of mensen met een negatieve instelling, of criticasters etc.  Maar dat is naast de kwestie.
Veel interessanter is het om er van uit te gaan dat dergelijke mensen een agenda hebben, al dan niet gecoordineerd. En dan zou het pas heel erg interessant worden als er instanties zijn die eens met reden gaan graven achter hun identiteiten en wat verbanden gaan zoeken als die er al zijn.

Het is heel natuurlijk dat een aantal leden van een dergelijk forum uitkristalliseren in een beperkte en meer competente groep die niet zomaar alles op een publiek forum gaat gooien. En ik kan ook perfect begrijpen dat bepaalde zaken niet voor publicatie vatbaar zijn omdat het dan ook bepaalde wetten kan overtreden of mensen kan compromitteren. We mogen dan al effectief blij zijn dat sommige van hen al eens A zeggen en niet B. Want dat hoeven ze helemaal niet te doen.

Ondanks al deze vervuiling van het forum blijft het interessante lectuur voor velen maar Ben zou beter kunnen denk ik dan. Te veel topics bevatten zinloze troep van gehakketak.

308

ddd   Uw bovenstaande post is de nagel op de kop. Heel wat forum gebruikers zoals u heeft dit al een tijdje door.   Hier zit een agenda achter verborgen    Zolang dat het over nutteloze dingen gaat of namen gaat dat niets met de BVN te maken hebben is er geen probleem.   Maar let op als bij de waarheid komt dan wordt het hommeles

309

Kenza: Zolang dat het over nutteloze dingen gaat of namen gaat dat niets met de BVN te maken hebben is er geen probleem.   Maar let op als bij de waarheid komt dan wordt het hommeles.

Van een agenda gesproken Kenza, kan er mij iemand vertellen waarom deze post van mij in de prullenbak zit ?????

"Onze groep bestond vaak uit Beijer, gevangenisdirecteur Jean Bultot, een Franse diplomaat wiens naam ik niet noem, mijn vriend Alain Weykamp, privédetective Bob Louvigny , Jean-Pierre Marino, Robert Thomas, François Dehan, de garagist René Gondry, de chauffeur Michel Leurquin (…) en de wapensmeden Cool, Baeyens en Deliens. Een goed groepje. (...) Er is een foto gepubliceerd in NEM van onze favoriete oefening, ,het marcheren in ganzenpas. Ik loop op kop, gevolgd door Tonio Mendez, Alain, die vent van Distracto, de diplomaat, en twee anderen.

Op die foto   .............."

En waar zit de foto van "de reus"..........in het dossier Mendez ( ik schrijf zit maar het kan mogelijks zat zijn) . Beginnen jullie te snappen waarom Hennart boven op dat dossier zat .

En dan zal ik nog eens herhalen:

"De Delta-cel heeft vervolgens haar onderzoek verruimd naar extreem-rechts, de bende-Haemers, de zaak-Reyniers, enzovoort. Deze "uitbraakpoging" kon echter niet tot een goed einde worden gebracht als er geen oplossing kwam voor de alsmaar grotere samenwerkingsproblemen met andere onderzoekscellen.

Deze problemen werden zeker nog scherper dan ze al waren na het aantreden van onderzoeksrechter Hennart te Nijvel. Hierom kan echter niet worden beweerd dat de overheveling van het onderzoek gebeurde omdat Troch zogezegd inzage wilde krijgen in het dossier-Mendez, Zulk een bewering berust op een veel te enge opvatting van de samenwerkingsproblemen die op het einde van de jaren 1980 aan de orde waren."

En dan ben ik op het punt gekomen waar Poseur mij een veel te creatieve lezing van het verslag verwijt.

Hetzelfde punt waar Vermassen zeer recent naar verwees op het euthanasie proces.

Ofwel beschuldigen we nu de magistratuur van sabotage.................ofwel houden we op met zoeken. Of moeten we het tot in den treure "duistere machten en krachten" blijven noemen?

Tussen haakjes, Vermassen zal nooit de term sabotage uitspreken maar hoogstens durven zeggen " Ik stel mij daar vragen over" . Vragen die blijkbaar zoveel gewicht hebben dat ze  decennia later nog door zijn hoofd spoken. Maar hij kan de tak waarop hij zit niet afzagen. Dus schuift en schoof hij die hete aardappel door naar de politiek. In de politiek gaat men op zoek naar antwoorden waarbij  ze op voorhand weten dat ze zullen botsen op het principe scheiding der machten. Einde verhaal."

Leuk dat we hier te gast mogen zijn om dan te zien dat een aanzienlijk deel van onze posts in de prullenmand vliegt.

310

Ik vergat nog iets te zeggen. Het dossier Mendez, daar zit de sleutel voor het openen van het Bendedossier. Mendez op zijn beurt heeft
verklaard waar de sleutel zat. Het was op het bevel van een politieker ( Jean Gol ) dat het dossier Mendez NOOIT mocht gemengd worden met het dossier BVN. Herlees dit artikel nog maar eens goed.

https://bendevannijvel.com/daders/staat … /affaires/