1

Topic: Ontvoering autohandelaar

Heb hier ooit ergens gelezen meen ik dat er gebruik gemaakt is van valse agenten in uniform. Wel vorig jaar is er een autohandelaar ontvoerd in een klein dorpje: Sint-Agatha-Rode in een combi met valse agenten in uniform. Hij moest opzij op een verlaten parking en dan ontvoerd. Miss niks interessant, denkt u, miss hebt u gelijk. Spijtig genoeg vind ik niet direct de link terug op de site waar ik gelezen heb over deze valse agenten in uniform.

Maar wat is er miss interessant? De manier waarop was ongeveer hetzelfde als ik hier vroeger gelezen heb op de site en Sint-Agatha-Rode is een klein dorpje in Vlaams-Brabant net naast idd Waver en de garagist was van Waver en  niet ver van Daniel Dekaise zijn nieuwe winkel en de schietbaan?

In deze streek bent u overal op 10 min van Overijse, Ohain, Waver, La Hulpe, Lasne, ... en noem maar op. Stuk voor stuk namen gelinkt aan de bende. Misschien is het niks idd maar met de manier waarop meen ik grote overeenkomsten op de site ooit gelezen te hebben met die valse agenten.

2 (edited by geronimo 07-09-2010 22:15)

Re: Ontvoering autohandelaar

Sinds jaar en dag worden overvallen gepleegd door gangsters verkleed als agenten. Je moet maar eens kijken naar de overval op een geldtransport in borgworm.

» www.tjoeten.be