Par exemple, Ruth a ignoré la "piste française", malgré toutes les preuves que les frères Sliman - au moins - auraient pu être identifiés comme suspects dans le cadre de la procédure pénale.
You are not logged in. Please login or register.
Bende van Nijvel → Speurders → Lionel Ruth
Par exemple, Ruth a ignoré la "piste française", malgré toutes les preuves que les frères Sliman - au moins - auraient pu être identifiés comme suspects dans le cadre de la procédure pénale.
Een stoute opmerking maar misschien was dat de bedoeling.
"Er is op dit moment niets wat erop kan wijzen dat mijnheer Ruth het onderzoek naar de Bende bewust schade zou hebben toegebracht”, zei Christian De Valkeneer, de procureur van Charleroi, toen.
De commissaris kwam volgens het gerecht vooral in de problemen omdat hij met zijn vrouw, een verpleegster, het Riziv zou hebben opgelicht door valse ziektebriefjes te verkopen voor een bedrag van rond de 50.000 euro."
Ik denk dan, indien je in staat bent te sjoemelen met ziektebriefjes ben je omkoopbaar. Maar dat was blijkbaar niet de visie van mijn vriend Christian. Je zou Ruth inderdaad kunnen verwijten dat hij oogkleppen op had maar volgens mij was zijn overste of meerdere dáar best tevreden over. Ik ben het volledig eens met jou maar misschien toch eens "hoger" kijken.
Uw vriend Christian. Oh. Zegt men niet dat een smeris een verloren misdadiger is?
Quand c'est non c'est non.
Bende van Nijvel → Speurders → Lionel Ruth