Re: Adnan Khashoggi

Dank Ben en dim, ik heb de naam hier ingevoerd en de naam kwam alleen terug in één bericht van dim uit 2014, en ja Google en Wiki zijn je beste vriend in deze. Dank voor het attenderen op deze twee mogelijkheden.

12

Re: Adnan Khashoggi

Heeft iemand dit artikel? » www.apache.be

13

Re: Adnan Khashoggi

"With their ties to such shadowy Saudi and Iranian figures as Adnan Khashoggi, the members of "Arik's kitchen," as they came to be known, envisioned the formation of an Israeli-Saudi-Iranian alliance under US sponsorship which would counter radical forces in the region and, not incidentally, enrich the alliance's creators through arms deals and economic reconstruction projects."

Bron » www.washingtonreport.me

Khashoggi is een Arabier maar er zijn geruchten dat hij ook voor de Mossad en de VS werkte. Zou bv. ook het fervente antisemitisme van Al Ajjaz (bv het gedoe rond de protocollen van Sion) niet gewoon een gespeelde manier geweest zijn om hem een "cover" te geven als Mossad-agent? Of was hij net een gevaar voor Israël en moest WNP daarom gezuiverd worden?

14

Re: Adnan Khashoggi

Khashoggi en de Mossad » books.google.be | books.google.com

15

Re: Adnan Khashoggi

dim wrote:

Heeft iemand dit artikel? » www.apache.be

De belangrijkste punten uit het artikel vind je hier » Forum
Als je het volledige artikel wilt, mag je me een mailtje sturen.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Adnan Khashoggi

dim wrote:

Samengevat (volgens een scenario dat door Verdeyen en Libert onderschreven zou worden, althans dat vermoed ik):

Khashoggi = wapenhandel, IranContra, ... (zeer, zeer grote jongen, en onaantastbaar) = deel  van bovenbouw van onze hoofddossiers, verstrengeld met belangen van de Mossad, CIA, Opus Dei, Arabische elite, ... In België loopt dit (complexe!) netwerk uit tot het meer bescheiden groepje rond Boas/VdB/Simonet/Mathot/De Pauw/Eurosystems

Al Faez is de schakel die WNP controleert in België, dat ten dienste staat van de bovenbouw (vooral op Belgisch niveau), maar ook Smets speelt een rol (ten dienste van wie? het Koningshuis? de Mossad? de NATO?).

De Belgische bovenbouw wordt onder druk gezet door chantage (roze balletten) > maar door wie en waarom? Probleem: ook Albert zit verwikkelde in de hele zooi, dus: paniek > uitvoerende netwerken worden geactiveerd (WNP? Gladio/NATO-structuren via Simonet>Cahen?) > de boel ontspoort > Bende van Nijvel?

Aanvullend, Saoedi Arabië had fors geïnvesteerd in de staatsgreep van Bolivia dus was het ook een belangrijke speler in het zuid-Amerikaans verhaal. Ook de samenstelling van Cercele des Nations en bepaalde activiteiten van CEPIC tonen duistere linken aan, zie deze post » Forum

Tevens al van bij de overval in Waver komt deze link al duidelijk in beeld. Dekaise was namelijk zelf betrokken getuige/verdachte in een zaak van drughandel met Colombia, ook de geluidsdempers waren ook voor daar bestemd. Tevens Vanden Boeynants en de zaak Cogel ...

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Adnan Khashoggi

the end, dim en andere hier aanwezig. Even een vraag aan jullie in alle eerlijkheid gesteld. Ik zie de meest fantastische trafiek hier verschijnen, die voeren ons over de meest exotische delen van deze aardkloot. Namen uit een ver verleden worden gekoppeld aan drug, wapens, sex en zwardgeld stromen. Maar denken jullie nog werkelijk dat dit ooit op deze manier tot een oplossing gaat komen? Grt. P.s. possitief bedoeld.

Re: Adnan Khashoggi

Opgelost, daar zeg je iets, ik hoop het, en ga ervan uit dat de volhouder wint.

Khashoggi en Charly De Pauw moeten elkaar goed gekend hebben. En over de internationale connecties zie ook deze post » Forum En ook nog dit » Forum.

De kans is heel groot dat Waver te maken heeft met het netwerk dat wapens en drugs smokkelde van Zuid-Amerika en Libanon over België naar Nederland en Scandinavië. Hoe zijn de Zweeds papieren in de Santana gekomen? En Dekaise was getuige/verdachte in een cocaine-zaak. De zeldzame Zweedse munitie die gebruikt is bij de aanslag op Vernailen zou van Dekaise komen. En waarom is CEPIC opgedoekt en zijn slachtoffers met bovenstaande in verband te brengen?

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Adnan Khashoggi

Lekeu moet bovenstaand milieu zeer goed gekend hebben. Hij vertelde van alles en nog wat, maar geen woord over drugshandel. Waarom is hij bang het land ontvlucht? Ook Mendez en Finné waren op de hoogte van duistere handel, en Mendez wees duidelijk naar VDB als bron van de Bende-feiten. Latinus is naar Chili en Argentinië geweest en was een beschermeling van VDB. CEPIP word gefinancierd vanuit die handel ... Fourez zou op de hoogte geweest zijn.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Adnan Khashoggi

the end, Ben en vele andere. In mijn voortgaande bericht had ik uiteraard moeten eindige met jullie een compliment te geven voor de tijd en energie die jullie er instoppen. Excuses hier voor. Grt.