51

Re: Nr. 17

Lijkt helemaal niet op Cocu, trouwens Cocu is nummer 9 en 9bis, maar nummer 17 is volgens mij Michel Libert. Kijk eens naar die kin en oren.

52

Re: Nr. 17

Hassan Maâche?

Re: Nr. 17

Naar mijn (subjectieve) mening is nr. 17 toch eerder Libert.

54

Re: Nr. 17

Nr. 17 zou ook Pilarski kunnen zijn.

55

Re: Nr. 17

Voorzichtigheidshalve, robotfoto 17 komt volgens ons niet overeen met de werkelijke foto opnamen van Pilarski. Pilarski staat nog steeds in het CSB.

56

Re: Nr. 17

rni220 wrote:

Lijkt ook op Cocu.

Cocu, ja, nee, misschien. Je bent in elk geval niet de enige die er Cocu in ziet. Zie topic Cocu. Wat er ook van is, wie hier Cocu in ziet, moet ook Guy Oste een keer overwegen. Want die twee lijken wel degelijk op elkaar.

57

Re: Nr. 17

Daar zeg je wat, Trojan. Merk inderdaad ook dat Cocu en Oste op elkaar lijken.

58

Re: Nr. 17

Aubanel wrote:

Daar zeg je wat, Trojan. Merk inderdaad ook dat Cocu en Oste op elkaar lijken.

Aubanel, zonder een discussie te willen opstarten, merk ik dat je intussen al een hele resem kandidaten (killers of anderen) naar voren hebt geschoven. Nr. 4 lijkt jouw voorkeur te genieten ... De namen die je intussen al vermeld hebt, zijn idd op zijn minst als zijnde interessant te beschouwen. Maar voor mensen zonder dossierkennis (zoals ik), moet je mij toch maar eens uitleggen waar je nu eigenlijk op doelt: ben jij een insider, met meer kennis dan de doorsnee leek (zoals ik) of probeer je gewoon een synthese van alle reeds verschenen posts te poneren - ondertussen al meerdere duizenden.

Het is de laatste weken/maanden bijzonder moeilijk in te schatten wie nu op een oprechte manier een wezenlijke bijdrage tracht te leveren. Insiders zullen thans allicht smalend lachen; outsiders iets minder.

Dit is in geen geval een poging tot de zoveelste controverse, Aubanel, maar mensen zoals jij - die blijkbaar toch meer kennis van zaken hebben - blijven m.i. toch wat te veel op de vlakte. Als je daar goede argumenten voor hebt : geen probleem. Zo niet: wel een probleem.

59

Re: Nr. 17

Beste P-51: ik probeer te vertrekken vanuit de robotfoto's en de eventuele - gebeurlijke - manipulaties die bij het opmaken van deze robotfoto's gebeurd zijn. Ik kan daar niet al te diep op ingaan, mijn excuses, Je kunt me altijd contacteren via Ben. Maar de robotfoto van de killer, bijvoorbeeld, heeft merkelijke mutaties ondergaan. Mij interesseren de mechanismen die van deze specifieke robotfoto toch vier of vijf versies hebben doen maken. De laatste versie leunt duidelijk aan bij het profiel van V. De prenten die er aan voorafgaan doen dat niet; zij lijken ml.i. meer in de richting van Tavra te wijzen. Maar je hebt gelijk: het is vooral de killer die me interesseert. Ik ben er - misschien ten onrechte - van overtuigd dat de sleutel bij hem ligt, Ik mag me vergissen,uiteraard.

60

Re: Nr. 17

Da's menselijk, Aubanel ... vergissen. smile En Mirko Tavra blijft een "hotspot", net zoals vele anderen, die jij overigens ook al aangehaald hebt. De waarde van de robotfoto's blijft een discutabel gegeven. Benieuwd naar de mogelijke pistes, die momenteel door het huidige team onderzocht worden. Ik denk dat de robotfoto's hierbij van ondergeschikt belang geworden zijn...