Re: Feedback

Toch niet dinnen van dat andere forum??? Cobra

352

Re: Feedback

Dat de man wordt geweerd, daar kan ik mij nog enkele dingen bij voorstellen.
Maar zijn de beweringen in zijn twee posts dan ook van die aard om meteen te worden geschrapt? Heeft iemand zijn beweringen nagekeken en incorrect bevonden? Weet iemand überhaupt nog wat ie beweerde?
Of was het politiek incorrect?...

353

Re: Feedback

Ben wrote:

TheGiftDragon zit er pal op. Hij weet goed genoeg dat hij hier niet meer welkom is.

LOL !

354

Re: Feedback

TheGiftDragon wrote:

't Lag er wel erg dik op wie dat was... ;-)
Was gisteren al verbaasd dat zijn 'lidmaatschap' het al 24u overleefd had...

BEN mag ook al eens een slaapke doen hé ;-).
Commissaris P;  Inderdaad LOL. Man, man, man.

VERMEULEN

355

Re: Feedback

Philippe DS wrote:

Iets gebeurd ?!

Die vraag zal men binnenkort ook aan jou stellen.

356

Re: Feedback

Ben wrote:

TheGiftDragon zit er pal op. Hij weet goed genoeg dat hij hier niet meer welkom is.

Al de vierde die over een visdraad struikelt...

Re: Feedback

Bossi wrote:
Philippe DS wrote:

Iets gebeurd ?!

Die vraag zal men binnenkort ook aan jou stellen.

Wat bedoel je daarmee Bossi?

358

Re: Feedback

ddd wrote:

Dat de man wordt geweerd, daar kan ik mij nog enkele dingen bij voorstellen.Maar zijn de beweringen in zijn twee posts dan ook van die aard om meteen te worden geschrapt? Heeft iemand zijn beweringen nagekeken en incorrect bevonden? Weet iemand überhaupt nog wat ie beweerde? Of was het politiek incorrect?...

Je vragen en bemerkingen zijn terecht dus laat me er kort op antwoorden: de beslissing waarom hij niet meer welkom is op het forum, is reeds uitgebreid aan bod gekomen, dat ga ik dus niet meer herhalen. Nadat ik hem had "verbannen", heeft hij beslist een eigen forum op te richten, wat natuurlijk zijn volste recht is. De zaken die hij daar post vallen onder zijn verantwoordelijkheid en als hij beslist om daar constant leugens te plaatsen over mijn website, mijn persoon en mijn motivatie dan verliest hij ieder recht om hier nog één woord te posten. Ik lees zelfs niet wat hij schrijft, ik verwijder onmiddellijk zijn nep-account en daar stopt het voor mij. Misschien is dat verkeerd, ik weet het niet, maar ik heb momenteel ook geen goesting om er meer energie in te steken.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

359

Re: Feedback

Hey Ben, ik vind het prima hoor. Ik respecteer uw werk, uw beslissingen waardoor dit forum bestaat en leeft.
Inhoudelijk hadden de posts een paar insteken die hier nieuw waren. Degene die het aanbelangen zullen die zeker mentaal geregistreerd hebben.
Bedankt voor je verduidelijking die ik trouwens volledig ondersteun. Er zijn regels voor een reden.

360

Re: Feedback

ddd wrote:

Inhoudelijk hadden de posts een paar insteken die hier nieuw waren. Degene die het aanbelangen zullen die zeker mentaal geregistreerd hebben.

Ik sluit me hierbij aan.

Los van de onophoudelijke directe aanvallen op de forumbeheerder en vele anderen, het soms ... opmerkelijke gedrag op dit forum en nadien op het zijne, had C. of commissaris P specifieke info over een aantal details die tamelijk los staan van Bende van Nijvel, maar ook over één van de (minstens gerekruteerde) reuzen van de aller beginperiode en het opgezette toneeltje rond diens einde. Feiten die ik uit betrouwbare bron en van dichtbij bevestigd heb gekregen en die niet volledig uit publieke info kan gehaald worden. Dus C. heeft met zekerheid ernstige info die niet volledig publiek beschikbaar is. Of en hoeveel onzin en fantasie hij erbij kletst, kan en wil ik niet inschatten. Zelfs met korrel zout en zeer grove borstel door zijn info, blijft er voldoende over. In de wereldgeschiedenis zijn er op basis van minder, volksopstanden ontketend. In België zal er zelfs niets van in de geschiedenisboeken belanden ... Ik hoop dat hij en zijn monoloog forum, dit overleven (letterlijk & figuurlijk). Meer zeg ik er niet over.