Re: Feedback

Beste Ben, groot is mijn consternatie te moeten zien dat mijn gisteren geopende topic spoorloos verdwenen is. 
Topic: "Boek: Het land van de onbestrafte misdaden.".
Gelukkig neem ik direct na elke post screenshots zodanig dat er nooit enige dicussie kan zijn mbt het posten op een forum.
Mag ik zo onbeleefd zijn om te vragen waarom dit topic niet het levenslicht mag zien?
Hartelijk,
Robertjen

362

Re: Feedback

Topic bestaat al » Forum
Info over Freddy Troch staat ook al op het forum » Forum

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Feedback

Beste Ben, ik weet niet hoe ik zelf een topic kan aanmaken.

Aangezien Madani Bouhouche officieel dood is verklaard en het er op lijkt dat de zaak van de Bende van Nijvel niet meer door politie en justitie (deels) tot klaarheid kan worden gebracht (https://m.facebook.com/story.php?story_ … 4349225803), zou het een idee kunnen zijn om -bijvoorbeeld - een topic ‘Nederlandstalige processen-verbaal’ en een topic ‘Franstalige processen-verbaal’ aan te maken. Daar zouden forumleden de bij hen aanwezige (kopieën van) de processen-verbaal met betrekking tot de zaak van de Bende van Nijvel kunnen plaatsen, inclusief een korte en bondige toelichting daarop, zoals Jean-Pierre Adam dat ook heeft gedaan in zijn boek ‘De bendes achter de Bende: misdaad kent geen grenzen’ (2021). Dit boek is het beste boek over de Bende van Nijvel dat ik toe nu toe heb gelezen, ook al schiet Adam ook met losse flodders, zeker op momenten waarop het niet meer gaat over de zaak-Dekaise. Alleen al op basis van de in dat boek genoemde bronnen (processen-verbaal!), had de eind 2019 overleden Xavier Sliman kunnen worden gedagvaard als verdachte van de aanslag op wapenhandelaar Dekaise.

Wie weet is er ook iemand die het aandurft de bij hem of haar aanwezige (kopieën van de de) processen-verbaal in de zaak-Mendez over het voetlicht te brengen, aangezien ik - net zoals in de zaak-Dekaise - verwacht dat daarin een schat aan aanknopingspunten is te vinden, waarmee eenieder die enigszins is ingevoerd in de zaak van de Bende van Nijvel, in meer of mindere mate iets zou kunnen aanvangen, in opbouwende en positieve zin dan, welteverstaan.

Mede hierom kom ik met mijn suggestie.

364

Re: Feedback

weetjewel wrote:

Aangezien Madani Bouhouche officieel dood is verklaard en het er op lijkt dat de zaak van de Bende van Nijvel niet meer door politie en justitie (deels) tot klaarheid kan worden gebracht (https://m.facebook.com/story.php?story_ … 4349225803), zou het een idee kunnen zijn om -bijvoorbeeld - een topic ‘Nederlandstalige processen-verbaal’ en een topic ‘Franstalige processen-verbaal’ aan te maken.

Voor het delen van PV's of andere documenten mag je dit forum gebruiken » Documentatie

Om daar een nieuw topic te starten, druk je bovenaan op "Post new topic".

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

365

Re: Feedback

Goedemorgen Ben, misschien ben ik de enige die er last van heeft. Maar zou u misschien de quote button uit kunnen zetten? Want in sommige, soms veel topics, wordt het gewoon onleesbaar.

366

Re: Feedback

Een "quote button" is essentieel voor (digitale) fora. Het geeft je de mogelijkheid om te reageren op bepaalde stukken van een tekst. Een quote-knop is echter geen "reply"-knop. Als je wilt reageren in een topic, gebruik je dus de "Post reply"-knop of de "Quick reply"-functie.

De "quote button" wordt dus niet uitgezet.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

367

Re: Feedback

Vele forumleden en slachtoffers stellen zich de vraag waarom het topic Kester is afgesloten. En waarom de overduidelijke typetjes hun gang mochten blijven gaan. En mensen met goede bedoelingen een ban kregen. BDW er zijn terug aanwijzingen nieuwe tegen Kester.

368

Re: Feedback

  • De reden waarom dat topic gesloten is, heb ik in het verleden al heel duidelijk uitgelegd. Indien het voor sommige mensen toch niet duidelijk is, mogen ze mij gerust contacteren.

  • Hoe dikwijls heb ik je nu al gevraagd om te stoppen met de term "typetjes" te gebruiken voor forumleden? Ofwel kom je met namen en aanwijzingen en kan ik dit bekijken, ofwel stop je er gewoon mee.

  • Als mensen een ban kregen, is daar altijd een reden voor en wordt die reden ook gecommuniceerd.

  • Indien er terug aanwijzingen zijn tegen Kester, dan hoor ik dat graag en kan ik evalueren of het een reden is om het topic terug te openen.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

369

Re: Feedback

Ben, de Lorenzo, kippensoep, O.R. story...dat is een goed voorbeeld van wat Kenza "typetjes" noemde. Bovendien was het een ancien daar hij mij mevrouw noemde. Dat was de anciens onder ons opgevallen. Wie haalt het in godsnaam in zijn hoofd om hier dit soort spelletjes te spelen.

Re: Feedback

Ik sluit me zeker aan bij wat jullie zeggen, dit probleem hier is al jaren aan de gang, het is gewoon spijtig.

Het zou geen slechte zaak zijn dat men slechts kan posten wanneer men één jaar lid is van deze site. Dat klinkt drastisch en jammer voor nieuwkomers met goede bedoelingen, maar minder nefast dan een forum dat stilaan compleet vervuild is door dit soort fratsen.